.

Beantwoord

eSIM wil niet downloaden en installeren. Wat kan ik doen?

  • 12 August 2023
  • 6 reacties
  • 60 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 0 reacties

Als ik in mijn Simyo app op mijn esim wil downloaden en installeren krijg ik een melding ‘oeps daar ging iets mis’. Er staat dat de esim niet gedownload en geïnstalleerd kan worden en dat ik het opnieuw moet proberen. Na tientallen pogingen lukt het nog steeds niet.  

icon

Beste antwoord door Seren 14 August 2023, 15:28

Bekijk originele reactie

6 reacties

Zit er nog een fysieke simkaart in je telefoon @Mb3 ?

Indien ja, deze verwijderen voor je Esim installeert 

Welk merk en model telefoon heb je?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Mb3,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het installeren van de eSIM niet lukt. Het is inderdaad belangrijk om te weten om welk toestel en model het gaat zoals @Ray al vroeg in zijn post. Ook het verwijderen van je fysieke simkaart is belangrijk voor het proces. De stappen voor het installeren van je eSIM kun je in deze FAQ: Hoe installeer ik eSIM teruglezen. Graag hoor ik je hiermee bent geholpen. 

Thanks voor je hulp @Ray!

Groetjes,
Seren

Hallo,

 

Helaas is het voor mij niet mogelijk om de esim te downloaden en te activeren ondanks dat ik alle stappen heb gevolgd.

Reputatie 7
Badge +6

Hi @Ukkie36,

Bedankt voor je bericht. Het is niet de bedoeling om reacties onder meerdere topics te plaatsen. Ik heb een reactie geplaatst onder je topic. Ik wil je vragen om via jouw topic verder te communiceren om verwarring te voorkomen :).

Groetjes,
Roeqajja 

Ik heb hetzelfde probleem met een Galaxy S20+.

App meerdere keren geinstalleerd, opnieuw opgestart. 

Geen simkaart erin.

Goede verbinding en blijf krijgen “Er ging iets mins, check of je voldoende bereik hebt".

 

HELP!!!

Reputatie 7
Badge +6

Ik heb hetzelfde probleem met een Galaxy S20+.

App meerdere keren geinstalleerd, opnieuw opgestart. 

Geen simkaart erin.

Goede verbinding en blijf krijgen “Er ging iets mins, check of je voldoende bereik hebt".

HELP!!!

Ik lees dat je inmiddels geholpen bent in het topic die je zelf had geopend 😊. Mocht je nog vragen hebben hoor ik dat graag. 

Reageer