Hallo,
Helaas is het voor mij niet mogelijk om via de app de Esim te downloaden en te activeren ondanks dat ik alle stappen heb gevolgd.
Hallo,
Helaas is het voor mij niet mogelijk om via de app de Esim te downloaden en te activeren ondanks dat ik alle stappen heb gevolgd.
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te horen dat het installeren van je eSIM niet lukt!
Het is mij nog niet duidelijk wat er precies mis gaat. Loop je vast bij de stap waarbij je de validatiecode in moet voeren? Krijg je een foutmelding tijdens het proces?
Ik hoor het graag zodat ik je zo goed mogelijk verder kan helpen .
Groetjes,
Roeqajja
Hallo Roeqajja,
Ik heb een Esim bij jullie besteld en deze krijg ik helaas niet gedownload en geïnstalleerd via jullie app. Ik heb van alles geprobeerd maar krijg steeds de foutmelding 'check of je voldoende bereik hebt'.
zelfde probleem hier. :(
inmiddels na hulp van uw collega kom ik op het punt dat ik een code moet invullen. Alleen ontvang ik de SMS niet.
Hi
Bedankt voor je reactie. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het installeren van je eSIM inmiddels is gelukt. Werkt alles naar behoren? :)
Groetjes,
Roeqajja
Hi
Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je hetzelfde probleem hebt!
Ik zie dat je ook een topic hebt geopend hierover. Het is niet helemaal de bedoeling om daarnaast nog op een ander topic te reageren met hetzelfde probleem om verwarring te voorkomen. Ik heb een reactie geplaatst onder je topic.
Groetjes,
Roeqajja
Hi
Bedankt voor je reactie. Ik heb je aansluiting erbij gepakt en ik zie dat het installeren van je eSIM inmiddels is gelukt. Werkt alles naar behoren? :)
Groetjes,
Roeqajja
Helaas werkt het nog niet naar behoren.
De simkaart is actief (volgens de simyo app)
Alleen krijg ik melding dat hij niet aangemeld is bij netwerk en heb ik alleen noodoproepen. Zowel in Nederland als ik Duitsland.
Hi
Bedankt voor je reactie. Jammer om te lezen dat je eSIM nog niet werkt. Heb je je telefoon al helemaal uitgeschakeld? Het zou kunnen helpen om je telefoon even voor 5 minuten helemaal uit te schakelen. Indien dit niet heeft geholpen kun je ook handmatig een netwerk selecteren in je telefoon via onze Toestelhulp.
Ik hoor graag van je of het is gelukt zo!
Groetjes,
Roeqajja
Hi
Bedankt voor je reactie. Jammer om te lezen dat je eSIM nog niet werkt. Heb je je telefoon al helemaal uitgeschakeld? Het zou kunnen helpen om je telefoon even voor 5 minuten helemaal uit te schakelen. Indien dit niet heeft geholpen kun je ook handmatig een netwerk selecteren in je telefoon via onze Toestelhulp.
Ik hoor graag van je of het is gelukt zo!
Groetjes,
Roeqajja
Dit alles heb ik al geprobeerd…
Hij blijft aangeven Alleen Noodoproepen.
Ik vind het ontzettend vervelend dat ik vanaf vorige week donderdag al niet telefonisch bereikbaar ben.
Via whatsapp ook contact met verschillende collega's gehad. Begin van het gesprek antwoorden ze snel. En zo ineens reageren ze een hele dag niet meer. Dit moet vandaag of morgen opgelost zijn. Anders maak ik gebruik voor de 14 dagen bedenktijd.
Hi
Bedankt voor je reactie. Ik kan het me goed voorstellen dat je hiervan baalt.
Zou je een screenshot kunnen plaatsen van de melding die je ziet? Je kunt mij ook een privébericht sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer. Ik kan dit dan doorsturen naar onze technische dienst.
Groetjes,
Roeqajja
Hallo
En dan? Dan is het vandaag opgelost?
Ik krijg geen melding. Mijn telefoon zegt; alleen noodoproepen. En als ik automatisch selecteren uit zet en wil aanmelden bij een ander netwerk kan dit niet. Alle netwerken zijn niet beschikbaar.
Hi
Bedankt voor je reactie. De technische dienst vraagt vaak om een screenshot, ook in dit geval. Ik wil je daarom nogmaals vragen om een screenshot te plaatsen onder dit topic en ik help je dan graag verder via privébericht. Ik durf niet te beloven dat dit vandaag al opgelost zal zijn, maar ik kan het wel vandaag al doorzetten naar onze technische dienst als ik een screenshot heb ontvangen.
Alvast bedankt hiervoor!
Groetjes,
Roeqajja
Extra vraagje van mijn kant. Wat zouden die kinderen ervan vinden om erachter te komen (later) dat een foto van hen op een openbaar medium staan? Wat te denken van hun recht op privacy?
Vraag is niet alleen geldend lijkt me voor dit forum maar bijvoorbeeld ook voor Feestboek..
Helaas kan ik het bericht ook niet meer verwijderen
Geen zorgen
Jij kunt dit niet maar een moderator wel. Heb al een melding gestuurd.
*edit*
Bericht kon binnen een uur worden bewerkt na plaatsing. Ik zou gewoon de tip geven om een plaatselijke simkaart te plaatsen. Geen gedoe met Esim. (Misschien ben je in het buitenland?)
Hi
Bedankt voor je reactie. Ik heb zojuist de screenshot verwijderd uit het topic, ik kan het me goed voorstellen dat je liever geen foto van je kinderen op het Forum wilt hebben. Wij hebben contact via privébericht, ik help je graag verder via deze weg.
Bedankt voor de melding
Groetjes,
Roeqajja
Graag gedaan
Ik geloof dat we allebei scherp zijn Rico.
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.