Skip to main content

.

Als ik in mijn Simyo app op mijn esim wil downloaden en installeren krijg ik een melding ‘oeps daar ging iets mis’. Er staat dat de esim niet gedownload en geïnstalleerd kan worden en dat ik het opnieuw moet proberen omdat ik geen goede verbinding zou hebben. Dat heb ik wel want ik heb sterke Wifi.

Meerdere keren telefoon geherstart, ook oude sim eruit, en app meerdere malen opnieuw geinstalleerd.

Contact met Simyo heeft niet geholpen. Die wist het niet en zou het de technische dienst vragen. Ze weten niet hoe lang het duurt voordat iemand contact met me opneemt. Ondertussen ben ik onbereikbaar. 

Wie heeft raad?

 

 

Toch heel snel hulp gehad! Geen idee wat het was maar ik ben goed geholpen en alles werkt :)


Hoi @Mel76,

Bedankt voor je bericht. Ik lees dat je inmiddels bent geholpen en dat alles weer werkt, dat is fijn om te horen! Kun je delen wat mijn collega heeft gedaan om dit op te lossen? Wellicht hebben andere klanten hier baat bij 😊.

Groetjes,
Seren