.

Beantwoord

eSIM werkt niet meer na reset, wat kan ik doen?



Toon eerste bericht

33 reacties

Ik heb hetzelfde probleem als rickokkersen zou ik ook via een privébericht een code mogen zodat het weer werkt ?

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Rickokkersen,

 

Goed dat je contact opneemt! Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens? Dan kijk ik met je mee en kan ik via deze weg de code naar je sturen!

 

Groetjes,

Daisy

Ik heb een soortgelijke vraag. Ik heb nooit een fysieke simkaart van Simyo gehad. Toen ik mijn eSim kreeg was dit onder een tijdelijk nummer in afwachting van nummerbehoud. De eerste keer was installatie heel makkelijk. App downloaden, inloggen en de stappen volgen.

Nu doet mijn eSim het niet meer (ik weet niet waarom, maar ik zie alleen nog maar mijn fysieke simkaart van een andere provider). In de app staat dat mijn simkaart actief is, maar de knop “overstappen naar eSim” staat er ook, ook al heb ik nog nooit iets anders gehad dan eSim. Ik heb geprobeerd hier op te klikken, maar dan krijg ik een SMS code die ik moet invoeren, maarja: SMS krijg ik dus niet meer binnen

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Markch1,

 

Ik heb je persoonlijke gegevens uit je bericht gehaald, ik bedoelde namelijk een privébericht. 

 

Ik zie dat je geen eSIM hebt geïnstalleerd  uit je screenshot zie ik ook dat de optie er nog is "overstappen naar eSIM". Dit kan in de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

 

Groetjes,

Daisy

 

 

Hoi @Markch1 

 

@Daisy vroeg om het versturen van een Privébericht maar je zet al je persoonlijke gegevens in een openbaar bericht. Je hebt tot een uur na plaatsen de mogelijkheid door dit zelf te doen. Klik hiervoor op de drie … in het bewuste bericht klik vervolgens op bewerken.

 

 

 

 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Markch1,

 

Bij Simyo kun je alleen een eSIM activeren door middel van de Mijn Simyo app, ik denk dat je dit nu probeert door de instellingen van je toestel zelf?

Kun je mij anders een privébericht sturen met jouw adresgegevens, mailadres en geboortedatum? Dan kijk ik even met je mee!

 

Groetjes,

Daisy

Moet ik een nieuw mobiel abonnement toevoegen? (ik heb prepaid)

er wordt dan gevraagd om de volgende gegevens:

 

SM-DP+ adres

Activeringscode

Bevestigingscode

 

Reageer