Skip to main content

.

Hoi allemaal, 

Dit topic is bedoeld voor klanten die de validatiecode niet kunnen ontvangen. Alle topics gerelateerd aan het ontvangen van de eSIM validatiecode worden naar dit topic verplaatst en verder afgehandeld door een van de moderators.

Graag wil ik jullie verzoeken om het topic FAQ: Hoe activeer ik eSIM goed door te lezen voor alle vragen rondom het activeren van eSIM, de aanvraag van de validatie code en de meest gestelde vragen over het installatie proces.

Mocht het ontvangen van de validatiecode na deze stappen nog niet lukken kun je in dit topic een reactie achterlaten. Vergeet niet om in jouw reactie duidelijk aan te geven waar je tegen aanloopt. Een moderator zal dan contact met je opnemen en er voor zorgen dat je de validatiecode  ontvangt. 

Groetjes,
Seren

Hallo, het lukt mij niet om een nieuwe sim.te activeren. SMS komt niet aan omdat de eSIM niet meer op het toestel staat. Bij de ideal optie stopt het proces als ik mijn bank heb gekozen. Kunnen jullie me aan een activatiecode helpen?

Hoi @Daan_1971,

Bedankt voor je bericht. Jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! 

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi, gisteren heb ik mijn SIMkaart omgezet naar eSIM. In mijnSimyo staat deze op actief, echter is er geen verbinding met het netwerk (disconnected). Ook is er deze melding: eSIM Simyo (Temporarily unavailable). De SIMkaart geeft inmiddels dezelfde melding wat mij logisch lijkt, gezien deze niet meer nodig is.
Nu heb ik de eSIM verwijderd om vervolgens opnieuw te downloaden, in de hoop dat er dan wel een verbinding tot stand komt. Graag ontvang ik een verificatiecode per e-mail.

Hoi @Fritz,

Bedankt voor je bericht. Let erop dat er geen fysieke simkaart in het toestel aanwezig is op het moment dat je de eSIM wilt installeren, dit kan het proces namelijk verstoren.

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatie code graag naar je op!

Groetjes,
Amy

Ik wil mijn eSIM opnieuw verifiëren, maar dan heb ik een verificatiecode nodig. De eSIM is niet meer geïnstalleerd op mijn telefoon, dus er is geen mogelijkheid om de SMS te ontvangen.

Hoi @2vkykhrl,

Bedankt voor je bericht. Krijg je ook geen optie om de eSIM te installeren door middel van een iDEAL betaling? Zo niet, zou je mij dan een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op!

Groetjes,
Amy

Ik heb een validatie code nodig voor mijn e-sim. Helaas mijn oude toestel al leeggemaakt, zodat ik geen sms kan ontvangen. Ook de truc met E0,01 cent overmaken van bankrekening lukt niet, omdat ik bankrekening nummer gewijzigd heb. Kunnen jullie mij validatie code per e-mail sturen?

Inmiddels al via Whatsapp contact met jullie opgelost. dank voor de service van de collega's.

Hoi @Edgar S,

Bedankt voor je bericht. Fijn dat het is opgelost! 

Groetjes,
Amy

Hi guys, I installing my eSim when my phone’s battery went to zero; this bugged something on the app and it says that the eSim is active (i got the email confirm it) but i still have no network nor data. I wanted to reinstall but I can’t install via app since there’s no way to get the SMS code (6 digit code). Is it possible to get the code via email or other alternative?

Thank you

DC

Hi @duartemcarreiro,

Thank you for your message. Good thing you contacted us about this!

I see that you've also started a seperate topic about this. I would like to advise you to post your question under one topic to avoid confusion. I've deleted your second topic for this reason.

You can send me a private message with your personal information. I can then send you the validation code by e-mail 🙂.

Kind regards,
Roeqajja

Hello @Roeqajja ,

Sent you a PM already. Thank you for the reply

DC

Hi @duartemcarreiro,

Thank you for your reply. I've received your private message. I would love to help you further this way 🙂.

Kind regards,
Roeqajja

Helaas lukt het me niet om de simyo app op mijn iphone te laden, omdat dit van mijn werkgever niet is toegestaan. Is er een mogelijkheid om de e-sim op een ander manier te activeren? Daarvoor heb ik bij voorbeeld een SM-DP+ adres en een activeringscode nodig

Hoi @Sönke,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! 

Wij werken helaas niet met een SM-DP+ adres of QR-code. De enige mogelijkheid om de eSIM te kunnen installeren is via de Mijn Simyo app.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi @Sönke,

Bedankt voor je bericht. Goeie vraag! 

Wij werken helaas niet met een SM-DP+ adres of QR-code. De enige mogelijkheid om de eSIM te kunnen installeren is via de Mijn Simyo app.

Groetjes,
Roeqajja

Maar dat is geen oplossing omdat ik de app niet mag downloaden 

Nu heb ik de eSIM verwijderd om vervolgens opnieuw te downloaden, in de hoop dat er dan wel een verbinding tot stand komt. Graag ontvang ik een verificatiecode per e-mail.

Validatie per iDeal gaat denk ik sneller, dus dat zou ik aanraden. Een moderator komt er anders morgen op terug.

Hoi @Sönke,

Bedankt voor je reactie. 

De enige optie om de eSIM te installeren is via de Mijn Simyo app, wij hebben hier geen andere oplossing voor. Is het misschien mogelijk dat je in overleg met je werk onze app toch kunt downloaden op je telefoon? Er is namelijk geen andere manier om de eSIM te installeren.

Groetjes,
Roeqajja

Hoi! Ik heb een nieuwe telefoon gekocht en de esim in de oude is per ongeluk gewist, dus ik kan geen validatiecode met sms krijgen. Ook de iDeal 0.01 oplossing heeft niet gewerkt. Kan ik de code krijgen via persoonlijke berichten?

Hoi @Dmitrii Chernyi,

Bedankt voor je bericht. Leuk om te horen dat je een nieuwe telefoon hebt!

Dit kan zeker. Je kunt mij gerust een privébericht sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens (geboortedatum, adres en e-mailadres). Ik stuur je de code dan per e-mail op 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Ik probeer om mijn e-sim een tweede keer te installeren krijg mijn validatie code alleen per sms en heb geen fysieke sim kaart.

Hi @DennisM.,

Bedankt voor je bericht. Stuur mij gerust een privébericht met je persoonlijke gegevens. Ik stuur je de validatiecode dan per e-mail 🙂.

Groetjes,
Roeqajja

Ik probeer de esim te installeren in Frankrijk op mijn iPhone. Dit lukt niet goed.. eerst melding dat het activeren niet lukt. Nu melding dat de code niet meer geldig is. 🤨

Wat kunnen we hier aan doen?

Hoi @AZ11HK,

Bedankt voor je bericht. Zojuist heb ik gereageerd op jouw topic. Ik wil je er vriendelijke op wijzen dat het niet de bedoeling is om meerdere topics of reacties te plaatsen omtrent hetzelfde onderwerp. Zo kunnen we verwarring voorkomen 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi, 

Mijn lukt het niet om via sms een code te ontvangen. Na het doorlopen van de stappen (genoemd in het topic FAQ) lukt het alsnog niet. Graag zou ik per email een code ontvangen. 

Groet

Graag ontvang ik een validatiecode voor mijn nieuw aangevraagde Esim. Via app lukt niet, via Ideal ook niet.

Reageer