.

Sticky

eSIM validatiecode aanvragen lukt niet, en nu?



Toon eerste bericht

279 reacties

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Sharon1990,

Bedankt voor je bericht. Wat balen dat het zo lang duurde via ons Whatsapp kanaal! Het is op dit moment drukker dan normaal via sommige kanalen waardoor het langer duurt voordat je een reactie krijgt, onze excuses hiervoor!

Ik heb even meegekeken op jouw aansluiting en ik zie dat je de eSIM inmiddels hebt kunnen downloaden! Ik hoor graag of alles werkt naar behoren 😊.

Bedankt voor je reacties @Ray!

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JW_NL,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de eSIM niet kan installeren! Zou je mij een privébericht willens sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatie code graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Simyo is erg beperkt bereikbaar in het weekend.  

Kan begrijpen dat je hier erg van baalt. 

Helaas kan ik als klant hier weinig aan doen. Wellicht nog een Whatsapp bericht sturen met de vraag waar die toegezegde mail blijft. 

@Sharon1990

 

Een moderator zal maandag reageren.  

Een whatsapp sturen kan ook. In het weekend van 10 tot 17 uur. 

https://www.simyo.nl/klantenservice

 

Ook lekker … hele weekend dus onbereikbaar ! Whatsapp ook geprobeerd, ze konden een mail sturen met de code nou ik wacht al de hele dag op een simpel mailtje..

@Sharon1990 

 

Een moderator zal maandag reageren.  

Een whatsapp sturen kan ook. In het weekend van 10 tot 17 uur. 

https://www.simyo.nl/klantenservice

 

Nee helaas niet.. heb alleen de optie contact opnemen met klantenservice 

Hallo, 

ik heb de validatiecode nodig maar kan deze niet ontvangen via de sms, kunnen jullie mij deze sturen ? 

De ideal optie werkt ook niet?

https://forum.simyo.nl/simkaart-en-esim-86/faq-hoe-activeer-ik-esim-46228

Hallo, 

ik heb de validatiecode nodig maar kan deze niet ontvangen via de sms, kunnen jullie mij deze sturen ? 

Hi

Heb een nieuwe telefoon en kan de E-Sim niet valideren want kan geen SMS ontvangen zonder E-Sim

Heb al Ideal toegevoegd maar zie geen optie om alsnog de validatie code te ontvangen.

Kunnen jullie mij helpen?

dank!

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Scotsman,

Bedankt voor het delen van dit bericht! Op dit moment is het inderdaad alleen mogelijk om de eSIM over te zetten door deze opnieuw te downloaden via de Mijn Simyo app. Wel zou dit zeker een handige optie zijn voor in de toekomst en zal dit daarom ook voorleggen bij de desbetreffende afdeling 😊. 

Groetjes,
Amy

Reputatie 7
Badge +9

De FAQ (https://forum.simyo.nl/simkaart-en-esim-86/faq-hoe-activeer-ik-esim-46228) zegt niets over de eSIM Quick Transfer methode die Apple beschrijft op https://support.apple.com/en-gb/HT212780?cid=mc-ols-esim-article_ht212780-ios_ui-07192022 om een eSIM van de ene iPhone naar de andere iPhone over te zetten. Je hebt dan geen validatiecode nodig. Mag ik aannemen dat dit niet werkt met een eSIM van Simyo? Ik heb dit zelf nog niet uitgeprobeerd, maar het kan in de toekomst handig zijn wanneer ik mijn huidige iPhone vervang door een nieuwe.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @XrAy,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik je validatiecode graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi,

Ik kan mijn e-sim in mijn nieuwe telefoon niet activeren.

ik krijg geen sms binnen en ideal betaling start niet op

 

Groetjes xRaY

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Siroj,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat het nu niet meer lukt om de eSIM te downloaden! Ik heb even meegekeken op jou aansluiting maar ik zie nog niet dat je de eSIM geactiveerd zou hebben. Het lijkt erop dat de eSIM blijft hangen. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even mee en kan ik dit eventueel bij de technische dienst voorleggen 😊.

Groetjes,
Amy

Goeiedag. Vandaag is mijn nummer overgezet naar Simyo. Ik heb mijn eSIM geactiveerd en mijn  telefoon gaf aan verbinding te hebben met het Simyo netwerk. Helaas kon ik echter niet internetten of bellen. Reboot hielp ook niet. Toen maar de eSIM verwijderd om het opnieuw te proberen. Nu krijg ik echter in de app geen optie meer te zien om de eSIM opnieuw in te stellen. Verder staat er onder status ‘geblokkeerd voor zowel uitgaande als inkomende gesprekken’. Ik vermoed dat hier het probleem zit?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Johannes85,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer dat het niet lukt! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Hoi, ik probeer mijn e-sim te activeren op mijn telefoon. Ik kan echter niet de code ontvangen omdat de e-sim nog niet is geïnstalleerd. De optie van IDeal klik ik aan maar dan staat er dat ik contact moet opnemen met de klantenservice. Kunnen jullie mij helpen?

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @JPW,

Bedankt voor je bericht. Wat jammer om te lezen dat het niet lukt om de eSIM te downloaden!

Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag per e-mail naar je op 😊!

Groetjes,
Amy

Hallo, ik probeer mijn simkaart om te zetten naar eSim (ivm nieuw toestel), echter ontvang ik de SMS-code niet en tevens werkt de iDeal optie niet (wanneer ik iDeal selecteer kom ik op de contactpagina van Simyo).

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @BenJanssen96,

Bedankt voor je bericht. Wat leuk dat je een nieuwe telefoon hebt! Nu alleen nog je eSIM overzetten naar je nieuwe toestel 😊.

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer? Dan help ik je hier graag mee verder.

Groetjes,
Roeqajja

Hallo, 

 

Ik heb een nieuwe telefoon en kan nu geen SMS verificatiecode ontvangen. De optie voor iDeal betalingen staat er bij mij niet tussen. Kan ik eSIM op een andere manier activeren op mijn nieuwe telefoon?

 

Groetjes,

Ben

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Pimmetje1,

Bedankt voor je bericht. We hebben inmiddels via privé berichten al contact, laten we het daar verder afhandelen 😊.

Groetjes,
Seren

Hoi, 

 

Ik ben mijn oude telefoon verloren en kan dus geen SMS verificatiecode aanvragen. Hoe kan ik eSIM activeren op mijn nieuwe telefoon?

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Portalise Yvonne,

Bedankt voor je bericht. Ik lees dat jullie al meerdere dingen hebben geprobeerd om de validatiecode te ontvangen, helaas lees ik ook dat dit niet helemaal lukt. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met de persoonlijke gegevens van de klant? Dan zal ik er voor zorgen dat de validatiecode per e-mail word verstuurd. 


Groetjes,
Seren

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @marcelkraan,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je de SMS voor de validatiecode niet kunt ontvangen. Je kunt tegenwoordig ook door middel van een iDeal betaling van €0,01 verifiëren dat het nummer van jou is. Heb je dit al geprobeerd? Hoe je dit kunt doen kun je hier teruglezen. Mocht dit niet lukken kun je mij via een privé bericht voorzien van jouw persoonlijke gegevens, dan zal ik er voor zorgen dat je de validatiecode ontvangt.

Groetjes,
Seren

Reageer