Beantwoord
Waarom heb ik geen internet in Oostenrijk?
Alles geprobeerd ..alle instellingen staan goed...3 kwartier met een medewerker van Simyo gesproken ....geen internet.
het zou aan mijn telefoon liggen? Thuis naar de telefoonwinkel..alles met
het toestel oké.. waarom heb ik geen internet in Oostenrijk...wil het graag opgelost hebben anders ga ik naar een ander provider.
het zou aan mijn telefoon liggen? Thuis naar de telefoonwinkel..alles met
het toestel oké.. waarom heb ik geen internet in Oostenrijk...wil het graag opgelost hebben anders ga ik naar een ander provider.
Beste antwoord door Kevin
Hoi Cal,
Welkom op het Simyo Forum!
Wat balen dat je geen internet in Oostenrijk hebt! Ik zie dat hier inderdaad al erg veel contact over geweest is! Klopt het dat dit een probleem van vorige maand is? Het laatste contact zie ik namelijk op 21 januari?
Mijn collega heeft toen gevraagd om een kruistest uit te voeren. Zover ik terug kan vinden, was dit steeds niet mogelijk. Aangezien je gewoon internet in Nederland hebt en de netwerkspecialisten van KPN hebben vastgesteld dat er geen blokkade op je simkaart zit, is de kans groot dat het toch een probleem in het toestel is. Wanneer je in Nederland naar de telefoonwinkel gaat, is natuurlijk niet te testen of roaming in je toestel werkt.
Ik snap dat je niet even op en neer naar het buitenland gaat om te testen of het weer werkt. Ik zal je dus een vervangende simkaart opsturen en de instellingen voor het buitenland voor je resetten. Zou jij je toestel even opnieuw op willen starten als je dit leest? Laat me ook even weten of je huidige adres op Mijn Simyo nog klopt. Dan stuur ik de nieuwe simkaart naar je op!
Houd er dus wel rekening mee dat de kans bestaat dat het hierna nog steeds niet werkt. In dat geval moet het probleem echt in je toestel zitten.
Bedankt voor het antwoorden Ray!
Groetjes,
Kevin
Bekijk originele reactieWelkom op het Simyo Forum!
Wat balen dat je geen internet in Oostenrijk hebt! Ik zie dat hier inderdaad al erg veel contact over geweest is! Klopt het dat dit een probleem van vorige maand is? Het laatste contact zie ik namelijk op 21 januari?
Mijn collega heeft toen gevraagd om een kruistest uit te voeren. Zover ik terug kan vinden, was dit steeds niet mogelijk. Aangezien je gewoon internet in Nederland hebt en de netwerkspecialisten van KPN hebben vastgesteld dat er geen blokkade op je simkaart zit, is de kans groot dat het toch een probleem in het toestel is. Wanneer je in Nederland naar de telefoonwinkel gaat, is natuurlijk niet te testen of roaming in je toestel werkt.
Ik snap dat je niet even op en neer naar het buitenland gaat om te testen of het weer werkt. Ik zal je dus een vervangende simkaart opsturen en de instellingen voor het buitenland voor je resetten. Zou jij je toestel even opnieuw op willen starten als je dit leest? Laat me ook even weten of je huidige adres op Mijn Simyo nog klopt. Dan stuur ik de nieuwe simkaart naar je op!
Houd er dus wel rekening mee dat de kans bestaat dat het hierna nog steeds niet werkt. In dat geval moet het probleem echt in je toestel zitten.
Bedankt voor het antwoorden Ray!
Groetjes,
Kevin
Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.