Ik moet nu een half jaar niet bellen of niet sms'sen om het te laten verlopen.
Maar dan nog sta ik bij simyo in het klantenbestand en dit is niet gewenst.
Waarom wil ik opzeggen, om dat ik als weduwnaar niet steeds berichten van simyo wil hebben voor mij overleden vrouw.
Ook nu moet ik eerst een forum account aanmaken op haar naam, om hier iets gedaan te krijgen.
Beste antwoord door Angela
Welkom op het Simyo Forum.
Allereerst wil ik je condoleren met je verlies 😞 Dat je op dit moment confronteert wordt met e-mail over deze aansluiting lijkt mij inderdaad alles behalve fijn!
Een prepaid aansluiting kan niet opgezegd worden omdat deze vanzelf verloopt. Dat je niet zit te wachten op communicatie hierover is te begrijpen. Bij deze heb ik het e-mailadres aangepast in ons systeem. Je ontvangt geen berichten meer over deze aansluiting via de mail. Rond 20 maart zal de aansluiting uit de lucht gehaald worden. Ik zal dit even in de gaten houden zodat dit allemaal goed gaat.
Sorry voor het ongemak 😞 Kun jij je vinden in deze oplossing?
Groetjes,
Angela