.

Beantwoord

Prepaid opzeggen kan niet. Wat nu?

  • 3 March 2016
  • 5 reacties
  • 504 Bekeken

Waarom kun je je prepaid niet opzeggen?
Ik moet nu een half jaar niet bellen of niet sms'sen om het te laten verlopen.
Maar dan nog sta ik bij simyo in het klantenbestand en dit is niet gewenst.


Waarom wil ik opzeggen, om dat ik als weduwnaar niet steeds berichten van simyo wil hebben voor mij overleden vrouw.

Ook nu moet ik eerst een forum account aanmaken op haar naam, om hier iets gedaan te krijgen.
icon

Beste antwoord door Angela 3 March 2016, 15:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Waarommetje,

Welkom op het Simyo Forum.

Allereerst wil ik je condoleren met je verlies 😞 Dat je op dit moment confronteert wordt met e-mail over deze aansluiting lijkt mij inderdaad alles behalve fijn!

Een prepaid aansluiting kan niet opgezegd worden omdat deze vanzelf verloopt. Dat je niet zit te wachten op communicatie hierover is te begrijpen. Bij deze heb ik het e-mailadres aangepast in ons systeem. Je ontvangt geen berichten meer over deze aansluiting via de mail. Rond 20 maart zal de aansluiting uit de lucht gehaald worden. Ik zal dit even in de gaten houden zodat dit allemaal goed gaat.

Sorry voor het ongemak 😞 Kun jij je vinden in deze oplossing?

Groetjes,
Angela
Ik kan me niet echt vinden in je oplossing, maar ik heb denk ik niets te willen.
In dit soort zaken horen jullie na contact met nabestaande het account en nummer per direct af te sluiten, vind het raar dat er een half jaar gewacht moet worden.
Maar het is goed zo.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Waarommetje,

Ik kan heel goed begrijpen waar je vandaan komt. Helaas heb ik op dit moment geen mogelijkheden om het op een andere manier op te lossen voor je.

Wel heb ik de mogelijkheid om dit aan te kaarten binnen Simyo. Bij deze heb ik ervoor gezorgd dat deze melding op onze 'Wall of Change' hangt. Alle punten die op deze muur geplakt worden, bespreken wij in een 2 wekelijks overleg. Als een idee goed is en te realiseren, voeren we dit zo snel mogelijk door.

Ik hoop deze mogelijkheid in de toekomst wel te kunnen aanbieden.

Groetjes,
Angela

Is hier inmiddels een oplossing voor? Mijn schoonvader is inmiddels 1 jaar geleden overleden en wij willen graag zijn Prepaid card laten afsluiten?

Reputatie 6
Badge +6

Hoi MueKo69, 

Zou je mij een privébericht kunnen sturen (KLIK) met het nummer waar het om gaat en de persoonlijke gegevens van je schoonvader? Dan zal ik ervoor zorgen dat deze aansluiting uit de lucht gaat en dat jullie hier geen correspondentie meer over ontvangen 😊

Groetjes, 
Bas

Reageer