Gisteren ben ik 2 x gebeld door een buitenlands nummer +44***** en +32***** vanmorgen weer door een ander +32*****.
Zou een ander nummer, nieuwe prepaid aansluiting helpen? Nog meer ellende wil ik niet dus sowieso alle 3 nummers geblokkeerd.
Gisteren ben ik 2 x gebeld door een buitenlands nummer +44***** en +32***** vanmorgen weer door een ander +32*****.
Zou een ander nummer, nieuwe prepaid aansluiting helpen? Nog meer ellende wil ik niet dus sowieso alle 3 nummers geblokkeerd.
Bedankt
Het is inderdaad erg vervelend. Nu heb je op een mobiele telefoon eerder en makkelijker de mogelijkheid een nummer te blokkeren dan op een huistelefoon. De optie door
Hi Friesian,
Om even terug te komen op je vraag: Zou een ander nummer, nieuwe prepaid aansluiting helpen?
Ik denk dat een ander nummer wel helpt, maar dan bestaat de kans dat je ook daar weer op lastig gevallen gaat worden. Het handigste om te doen is inderdaad de nummers blokkeren in de telefoon. En bepaalde apps kunnen ook helpen om belletjes uit het buitenland te blokkeren (mits je die ook niet verwacht van vrienden of familie natuurlijk).
Groetjes,
Tessanne
Eens kijken wat voor apps er zijn en de machtigingen....
Even een update van dit topic. Eerst had ik gekozen calls blacklist maar uiteindelijk is het geworden mr number.
Als dittum niet helpt dan hou ik hem in de smiezen achter de bosjes met een knuppel in de hand. Mocht ie dan nog vervelend zijn mep ik dur net zo lang op totdat ie stil is.
Laten we hopen dat het niet zo ver komt
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.