.

Beantwoord

Mijn voicemailinbox bestaat niet. Wat nu?

  • 12 March 2016
  • 3 reacties
  • 118 Bekeken

Badge
Ik wil (voor de eerste keer) mijn voicemail inschakelen maar krijg steeds de melding dat ie niet bestaat. Alles geprobeerd wat er op het forum staat. Aan- en uitzetten voicemail, aan- en uitzetten telefoon.....
Ik bel met een Moto G.
Hoe los ik dit op?
Alvast bedankt.
R.
icon

Beste antwoord door Angela 13 March 2016, 17:13

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rbzi,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is niet de bedoeling! Je hoort je voicemail gewoon te moeten kunnen instellen.

Ik heb gelijk in het systeem nagekeken of er iets niet helemaal juist staat. Jouw abonnement bestaat bij ons in het systeem niet alleen uit de bundel die jij hebt maar ook uit een aantal zogeheten productcodes. Denk hierbij aan de toegang tot en netwerk tot aan, juist, jouw voicemail ;)

Helaas stond voicemail niet aangemeld op jouw simkaart waardoor je het niet kon installeren. Dit heb ik nu alsnog in orde gemaakt voor je. Zou je nogmaals willen proberen om jouw voicemail te activeren? Laat je weten of het gelukt is?

Groetjes,
Angela
Badge
Het werkt. Bedankt!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rbzi,

Dat is goed om te zien! Fijn dat alles nu werkt zoals het hoort te werken. Daarnaast ben ik blij dat je dit nog even hebt laten weten 🙂 Mocht je onze hulp nog nodig hebben, laat je het dan even weten?

Groetjes,
Angela

Reageer