.

Beantwoord

Beltegoed in de min zonder dat ik verbruik!

  • 7 March 2014
  • 5 reacties
  • 297 Bekeken

Badge +1
  • Startend Simyaan
  • 3 reacties
Ik heb prepaid maar mijn beltegoed gaat steeds verder in de min zelfs nadat ik mijn simkaart geblokkeerd heb.
Ik sta binnen een paar uur al meer dan €50,- in de min.
Ik kan de klantenservice pas na het weekend bereiken,dus ben bang dat het in die tussentijd nog verder oploopt.
HELP!!!!
icon

Beste antwoord door Dries 10 March 2014, 11:41

Bekijk originele reactie

Dit topic is gesloten. Je kunt geen reactie achterlaten.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Dat oplopen komt door de zelfde reden dat je negatief beltegoed kan krijgen: Vertraging in het registeren van verbruik. Meestal heb je het over een paar uur vertraging. Je kunt weining op dit moment doen. Je moet helaas wachten..
Badge +1
Maar ik durf mijn telefoon nu niet meer te gebruiken,kan het zijn dat er iemand anders op mijn account zit?
Reputatie 7
Badge +9
Nee, dat is zo goed als uitgesloten als niemand anders in het bezit van jouw simkaart is. Blokkeren van je simkaart was niet nodig geweest, want dat moet je alleen doen als je simkaart is gestolen of verloren. Alleen iemand van Simyo zoals een forum moderator kan de blokkade opheffen. Moderators zijn officieel niet aanwezig op dit forum tijdens het weekend, maar een enkeling komt toch af en toe kijken, dus wie weet wordt jouw probleem morgen of zondag opgelost.
Badge +1
Gelukkig maar,dan hoop ik dat het bedrag niet verder oploopt. Bedankt voor je reactie!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi elwin,

Ik zie dat je hier ook een topic bent gestart met hetzelfde onderwerp. Het is niet de bedoeling om dezelfde vraag in meerdere topics te plaatsen. Om deze reden zal ik dit topic sluiten. Op deze manier houden we het forum overzichtelijk en gebruiksvriendelijk. Je kunt in het doorverwezen topic reageren :)

@ Scotsman & Groentjuh, bedankt voor jullie antwoorden.