Hoe komt het dat, nu voor de tweede keer, het automatisch verlengen van mijn internet bundel weer opeens uit staat?
Dit is erg vervelend omdat deze sim-kaart door mijn dochter (13j) wordt gebruikt!
Het is nu de tweede keer dat ik een email krijg dat ik internet buiten de bundel ben aan het gebruiken. Als ik inlog op "Mijn Simyo" zie ik dat het automatisch verlengen vd internet bundel weer uit staat. Daarnaast heb ik autom opwaarderen aanstaan om te voorkomen dat er niet genoeg saldo is voor een nieuwe internet bundel.
Ik heb vandaag weer de bundel en het autom verlengen vh internet moeten aanzetten. Ook dit ging niet soepel, want ik kreeg de melding dat er onvoldoende saldo op stond, terwijl autom opwaarderen aanstaat. Dus heb ik eerst (extra) moeten opwaarderen voordat ik de internetbundel kon activeren en vervolgens op autom verlengen kon zetten.
Waarom blijft dit probleem zich voordoen?
Beste antwoord door Tiury
Bekijk originele reactie