.

Kan haast niet wachten tot de update er is. (Windows Phone 10!!!)


Om dit moment nog in een preview fase voor enorm veel modellen. Ik wacht toch liever op de officiele release :D

http://blogs.windows.com/bloggingwindows/2015/04/10/new-windows-10-technical-preview-build-now-available-for-phones/

22 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Raytje,

Het lijkt mij ook heel prettig hoor, je telefoon en je PC met precies dezelfde basis. Ben heel erg benieuwd hoe dit gaat uitpakken 🙂.
Dat niet alleen. Het schijnt ook voor App makers van iOS en Android makkelijk te worden om deze voor WP 10 te gaan maken. Als dat zo is, dan lijkt mij dat een enorm pluspunt.
Reputatie 6
Badge +10
Inderdaad, ik begrijp dat dit nu toch aardig aan de prijs is om een goede WP app te laten ontwikkelen en dat de functies daarin nog te beperkt zijn. We gaan het zien! Revival of Windows Phone?
Simyo heeft in ieder geval al besloten Windows Phone op te geven. WP App wordt niet meer ondersteund en er wordt ook op de website aangegeven dat er een Windows Phone App meer is.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi guidorobben,

Je hebt hier ook een eigen topic voor aangemaakt zie ik. Mijn collega Angelica heeft daar antwoord gegeven op je reactie 🙂.

Groetjes, Tiury

@Raytje; nog steeds zo aan het uitkijken naar de update? 😃
Ik draai inmiddels WP 10 preview en heb natuurlijk die Huawei P8 Lite als dagelijkse telefoon. Die Lumia van mij is niet helemaal ok meer maar WP 10 draait er perfect op. 😃
Reputatie 6
Badge +10
Cool! Ik moet het nog een keer werkzaam zien, wachten op de update dan maar. Ik ben overigens benieuwd of ik dit op mijn telefoon kan flashen. Laat ik dat eens gaan doen als ik een nieuwe telefoon uit heb gezocht 🙂.

Groetjes, Tiury
Je wilt WP 10 op een android toestel flashen? Wel een uitdaging 😃
Cool! Ik moet het nog een keer werkzaam zien, wachten op de update dan maar. Ik ben overigens benieuwd of ik dit op mijn telefoon kan flashen. Laat ik dat eens gaan doen als ik een nieuwe telefoon uit heb gezocht 🙂.

Groetjes, Tiury

Tiury in action.:)

Reputatie 7
Badge +10
Hihi, daar moet ik ook altijd aan denken als iemand 'Flashen' zegt Friesian! (Nee, ik ben geen nerd ;))
Tiury heet eigenlijk Gordon? Je weet wel, van Flash Gordon 😃
Raytje,

Jij weet zeker pas sinds kort dat de Simyo special forces arrived?

Mag ik je voorstellen aan.....v.l.n.r.

Super ......Angela
Flash ......Tiury
Arrow.....Sean
Kzou maar nie vraaguh naar Angelica en Caspar, je weet als beveiliger mag je nieh alles verklappuh....🆒
Kleine tip mr en mrs smith....:)



🙂
Hahaha, leuke meid die dame op dat plaatje ;)

Gaat wel erg offtopic zo 😛
Reputatie 7
Badge +10
Hahaha @Friesian, ssttt niet mijn geheime identiteit verklappen.

@Raytje, dit gaat inderdaad fiks de verkeerde kant op. Terug naar de Windows Phone.. (weet jij iets te vertellen? hihi)
Wel "officieel" nieuws over de uitrol. Het lijkt erop dat de uitrol vertraging oploopt. De oorspronkelijke datum lag rond december 2015, is verplaatst naar begin 2016 maar tot op heden schijnen r nog maar weinig tot geen updates te zijn.

Ook de projecten om iOS en Android apps te kunnen migreren lijken gedoemd te mislukken.

Klein lichtpuntje is misschien dat er verschillende bouwers van toestellen zich nu gaan wagen aan een telefoon geschikt voor Windows Mobile 10. Niet veel ,maar ze zijn er.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Raytje,

Omdat ik zelf niet zoveel verstand heb van de Windows phone heb ik even eerst even gegoogled voordat ik mee ging praten op dit topic en het eerste wat ik tegenkwam was dit artikel. Moet ik me zorgen maken?

Groetjes,
Sean
De toestellen die nu op de markt zijn van de Lumia lijn zijn op zich goede telefoons. Het probleem ligt zich vooral op de telefoons die nog geen update hebben gehad naar Windows mobile 10 en gebruikers beginnen dat een beetje beu te worden. En nu die projecten van het migreren van apps van iOS en Android ook dreigen te mislukken haken veel mensen af. En dat is eigenlijk best jammer want het zijn echt goede telefoons.

En dan die verkoop cijfers, Het ziet er weinig rooskleurig uit inderdaad,

Ik ben zelf deels afgehaakt omdat er apps zijn die ik gebruik maar minder mogelijkheden hebben dan de versies van Android / iOS. Dus mijn Windows telefoon heb ik nog wel maar niet voor het dagelijks gebruik.
Reputatie 5
Badge +8
Zoiets las ik ook ja. Het zogenaamde Project Astoria zou stil staan, maar de ondersteuning van iOS-applicaties staat nog wel op de planning. Of is dat inmiddels oud nieuws?
Hoi Raytje,

Moet ik me zorgen maken?

Groetjes,
Sean

Beste Sean. (Connery, I presume:))

Ik heb eerst gewacht op Raytje zijn reactie, dat begrijp je wel...
Maar het is toch zo dat alleen al de service die providers leveren m.b.t. tot het maken van een app voor alleen Android en IOS het er ook niet beter op maakt..!:8

Greetings,
Friesian.
Dat het bij Android lijkt te mislukken komt doordat vele apps werken op Google Play services. En als dat wegvalt, werkt het niet. Bij iOS lijkt dat dus makkelijker te zijn omdat deze niet aan een bepaalde service verbonden zijn.
Reputatie 6
Badge +10
Yes, die Google Play services zijn 'een goede beveiliging', volgens Android ontwikkelaars. Vreemd dat ik aan de lopende band gekraakte apps op mijn telefoon heb staan 😉. Toch begreep ik dat HTC ook weer bezig is met een Windows Phone. Misschien een goede W10 telefoon?

Groetjes, Tiury
Officieel is het geen Windows Phone meer.. Windows Mobile 10 is de nieuwe benaming. En alle WM toestellen die nu gemaakt worden zijn met versie 10. En het is altijd leuk als meerdere grote namen WM10 toestellen gaan maken, maar daar los je nog niet het app probleem mee op. 🙂

Reageer