.

Beantwoord

Hoe kan ik mijn simkaart na 6 maanden actief houden?

  • 16 February 2016
  • 7 reacties
  • 286 Bekeken

Badge
  • Beginner
  • 3 reacties
Omdat ik in het buitenland zit en mijn tel.met nummer 06-xxxxxxxx thuis heb laten liggen kan ik niet eerder bellen dan na 5 maart 2016.
Daarom graag uitstel om behoud van mijn bel tegoed.
icon

Beste antwoord door Sean 17 February 2016, 15:21

Bekijk originele reactie

7 reacties

Badge
Graag bericht hierover
Reputatie 5
Badge +10
Hallo hbh,

Welkom op het Simyo Forum.

Wist je dat je te goed met 6 maanden wordt verlengt iedere keer dat je belt of een sms verstuurd of internet verbruikt over het netwerk van Simyo.
Stel je hebt voor het laatst gebeld op 2 januari 2016. Dan is je beltegoed geldig tot 2 juni 2016.
Je kan ook een internet bundel eenmalig aanschaffen via Mijn Simyo en dan is je tegoed ook weer 6 maanden geldig.

Bovendien is het niet verstandig je 06 nummer te posten op een openbaar forum.

Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hbg,

Ook namens mij welkom op het Simyo forum.

Het is helaas niet mogelijk om het verbruik uit te stellen. Daarom zal ik ervoor zorgen dat er eenmalig verbruik op jouw aansluiting wordt geregistreerd, zodat je simkaart actief blijft en je het beltegoed gewoon kunt gebruiken zodra je terug bent in Nederland.

Vind je dit een goede oplossing?

Maikel.twinnie heeft overigens gelijk dat het geen goed idee is om je nummer openbaar te plaatsten. Medewerkers van Simyo kunnen je nummer terugvinden aan de hand van je profiel.

Groetjes,
Sean

@Maikel.twinnie bedankt voor je hulp!
Badge
Hallo Sean ik vind dit een goede oplossing bedankt hiervoor gr uit het buitenland
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Hbh,

Bij deze is dat in orde gemaakt voor je. Wat betreft de komende 6 maand zit je weer helemaal goed. Laat je het weten als je verder nog andere vragen hebt?

Veel plezier nog tijdens jouw tijd in het buitenland :)

Groetjes,
Angela
Badge
Bedankt Angela tot ziens
Reputatie 5
Badge +8
Graag gedaan Hbh!

Ook namens mij nog veel plezier in het buitenland.

Groetjes,
Sean

Reageer