Tijdelijke actie verlengd: Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd
Hi Iedereen,
We hebben van 7 mei tot en met 31 december een superleuke actie voor nieuwe én bestaande Simyo klanten! Hieronder lees je daar meer over.
Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd
Kies je tussen 7 mei en 31 december als nieuwe of bestaande klant een bundel van 1000 MB of 4000 MB dan ben je een stuk voordeliger uit! Maak je nu al gebruik van een internetbundel van 1000 MB of 4000 MB? Dan kun je ook profiteren van deze actie. Het enige dat je dan hoeft te doen is via Mijn Simyo > Bundels aanpassen opnieuw je bundel te selecteren en bevestigen.
Wat houdt de prijsverlaging precies in?
Dat is een goede vraag! Voor iedereen die kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement betekent dit dat je voor € 5,00 per maand 1000 MB krijgt en voor € 11,00 zelfs 4000 MB. Kies je voor (of heb je al) een jaarabonnement, dan heb je voor € 4,00 per maand 1000 MB, of je kunt kiezen voor € 10,00 per maand voor 4000 MB. Zolang je dezelfde actiebundel houdt blijf je gebruik maken van deze lagere bundelprijzen. Kies je na het einde van de actie voor een andere bundel, dan vervalt je actiebundel.
Kan ik nog wel mijn bundels aanpassen?
Je kunt bij Simyo elke maand je bundel een keer aanpassen. Heb je gekozen voor een van de actiebundels en wil je na 31 december een andere bundel nemen? Dan kun je via Mijn Simyo > Bundels aanpassen een andere internetbundel kiezen. Je kunt hierna alleen niet meer kiezen voor een van de actiebundels.
Wil je het nog eens nalezen? Kijk dan op onze website.
Heb je hier nog vragen over? Reageer dan hieronder, dan helpen we je graag verder!
Groetjes,
Thomas
Bladzijde 3 / 3
Op het moment dat je een bundel neemt of aanpast betaal je de prijs die de bundel op dat moment heeft. We hebben op dit moment een tijdelijke actie waardoor je een lagere prijs betaalt als je kiest voor de 1000 MB en 4000 MB bundel. Zet je jouw internetbundel uit en neem je in december bijvoorbeeld opnieuw een bundel van 1000 MB, dan betaal je de prijs die op dat moment geldt.
Heb je hier nog vragen over? :)
Bedankt voor het meedenken Groentjuh!!
Groetjes,
Thomas
Ik heb sowieso geen dataabonnement, dus ik snap niet waarom men me geadviseerd heeft om met de actie mee te doen zodat ik ook van de prijsverlaging kon profiteren. Dus dat is dus niet het geval, omdat wanneer dit niet geldt als je slechts een maand een databundel neemt. Daarna kunnen de prijzen gewoon weer wijzigen. Misschien dat Simyo hoopte dat ik nu een vast abonnement zou nemen, maar dat heeft voor mij geen zin. Daar zijn de prijzen/bundels niet interessant genoeg voor mij. Met die paar MB/minuten die per maand gebruik schiet dat niet op.
Hoi Mauricel,
De teleurstelling kan ik zeker begrijpen. Uiteraard willen we je niet verplichten om voor een aanbieding te kiezen, dat is natuurlijk aan jezelf. 🙂
Ik zie overigens dat jij al eens hebt verlengd bij ons, dat betekent dat je altijd voor de voordeelbundels die we op dat moment hebben mag kiezen. Nu hebben we natuurlijk de actie van €4,- per maand voor 1000 MB, zolang je hem niet wijzigt. Zet je hem weer uit, maar wil je hem na de actie toch weer aanzetten? Dan kun je wel kiezen voor de goedkoopste versie van de bundel die er dan is. Toch nog een voordeel! ;)
Groetjes,
Els
De teleurstelling kan ik zeker begrijpen. Uiteraard willen we je niet verplichten om voor een aanbieding te kiezen, dat is natuurlijk aan jezelf. 🙂
Ik zie overigens dat jij al eens hebt verlengd bij ons, dat betekent dat je altijd voor de voordeelbundels die we op dat moment hebben mag kiezen. Nu hebben we natuurlijk de actie van €4,- per maand voor 1000 MB, zolang je hem niet wijzigt. Zet je hem weer uit, maar wil je hem na de actie toch weer aanzetten? Dan kun je wel kiezen voor de goedkoopste versie van de bundel die er dan is. Toch nog een voordeel! ;)
Groetjes,
Els
Ik wil graag mijn prepaid simkaart omzetten naar een sim only abbonnement, maar de website geeft een foutmelding/zegt dat het uit de lucht is.
Hoi svellekoop,
Wat leuk dat je gaat overstappen naar Sim Only! Wel onhandig dat je die foutmelding krijgt. 😞
Kun je me vertellen waar je deze foutmelding precies krijgt? Kom je direct na het inloggen niet verder of komt deze pas later tevoorschijn nadat je hebt gekozen voor je overstap naar Sim Only?
Soms kan het helpen om de cookies en cache te verwijderen van je browser. Door zo'n opschoning werken veel websites vaker weer een stuk beter. Kun je dat proberen? :)
Groetjes,
Els
Wat leuk dat je gaat overstappen naar Sim Only! Wel onhandig dat je die foutmelding krijgt. 😞
Kun je me vertellen waar je deze foutmelding precies krijgt? Kom je direct na het inloggen niet verder of komt deze pas later tevoorschijn nadat je hebt gekozen voor je overstap naar Sim Only?
Soms kan het helpen om de cookies en cache te verwijderen van je browser. Door zo'n opschoning werken veel websites vaker weer een stuk beter. Kun je dat proberen? :)
Groetjes,
Els
Hi allemaal,
De actie is, vanwege groot succes, weer verlengd! De korting kun je nu aanschaffen t/m 31 december. Ik heb het openingsbericht aangepast met de juiste informatie.
Zijn hier nog vragen of opmerkingen over? Ik hoor het graag.
Groetjes,
Jihane
De actie is, vanwege groot succes, weer verlengd! De korting kun je nu aanschaffen t/m 31 december. Ik heb het openingsbericht aangepast met de juiste informatie.
Zijn hier nog vragen of opmerkingen over? Ik hoor het graag.
Groetjes,
Jihane
Minpuntje. 30 september overgestapt. Had nog 20 euro beltegoed t mobile prepaid. Gevraagd of abonnement eind oktober in mocht gaan, negatief te veel moeite.
Jammer dat het dan nu zogenaamd wegens succes verlengd wordt.
Was volgens mij in september ook wel bekend geweest.
Verder tot nu toe volledig tevreden met overstap. Alles goed en duidelijk geregeld.
Jammer dat het dan nu zogenaamd wegens succes verlengd wordt.
Was volgens mij in september ook wel bekend geweest.
Verder tot nu toe volledig tevreden met overstap. Alles goed en duidelijk geregeld.
Bedankt voor uw reactie. Vind het een mooie geste. Doe de bel minuten maar.
Ik wilde inderdaad voor 30 september overstappen omdat de actie op 30 september afgelopen zou zijn.
Maar nogmaals sympathiek dat het zo opgelost wordt.
Heb je mijn gegevens of moet ik een privébericht sturen?
Groetjes
Ik wilde inderdaad voor 30 september overstappen omdat de actie op 30 september afgelopen zou zijn.
Maar nogmaals sympathiek dat het zo opgelost wordt.
Heb je mijn gegevens of moet ik een privébericht sturen?
Groetjes
altijd zeer tevreden met Simyo.
maar ik wil toch gaan kijken voor mobiel internet.
helaas is simyo een stuk duurder,
Bijvoorbeeld:
bij simpel betaal je 10 euro voor onbeperkt bellen en 5GB internet
bij Simyo betaal je 21 euro voor onbeperkt bellen en 4GB internet
minder GB en meer dan het dubbelen betalen.
maar ik wil toch gaan kijken voor mobiel internet.
helaas is simyo een stuk duurder,
Bijvoorbeeld:
bij simpel betaal je 10 euro voor onbeperkt bellen en 5GB internet
bij Simyo betaal je 21 euro voor onbeperkt bellen en 4GB internet
minder GB en meer dan het dubbelen betalen.
Hoi spiderxp
Kijk wat je echt nodig hebt.kies dan het pakket waar je behoefte aan hebt.
Kijk ook naar het totaal plaatje.
Service Simyo is echt te gek.
Ik heb toevallig kpn thuis, vandaar dubbele data.
Ik ben tot heden toe zeer content met Simyo.
Succes met jouw keuze.
Groetjes hmuski
Kijk wat je echt nodig hebt.kies dan het pakket waar je behoefte aan hebt.
Kijk ook naar het totaal plaatje.
Service Simyo is echt te gek.
Ik heb toevallig kpn thuis, vandaar dubbele data.
Ik ben tot heden toe zeer content met Simyo.
Succes met jouw keuze.
Groetjes hmuski
A
**
Kijk ook naar het totaal plaatje.
**
Een onderdeel daarvan is dat je moet uitgaan van je eigen portemonnee, en dat is meestal het belangrijkste criterium.
Kijk ook naar het totaal plaatje.
**
Een onderdeel daarvan is dat je moet uitgaan van je eigen portemonnee, en dat is meestal het belangrijkste criterium.
klopt, dat is ook waar ik naar kijk.
ik heb nu 100 belminuten zonder internet, daar kom ik aardig mee weg.
maak veel gebruik van wifi, toch merk je dat je toch mobiel internet nodig heb, niet overal is wifi helaas.
ik heb nu 100 belminuten zonder internet, daar kom ik aardig mee weg.
maak veel gebruik van wifi, toch merk je dat je toch mobiel internet nodig heb, niet overal is wifi helaas.
Hi spiderxp,
Klopt! De prijzen zijn bij sommige andere providers wat lager. Wel kan ik je vertellen we altijd bezig zijn met het verbeteren van de bundels en het aanscherpen van de prijzen. Ook onze service is vooral waar we om bekend staan 🙂 We zijn altijd bereid met je mee te denken!
@ Hmuski en Friesian, precies!
Groetjes,
Jihane
Klopt! De prijzen zijn bij sommige andere providers wat lager. Wel kan ik je vertellen we altijd bezig zijn met het verbeteren van de bundels en het aanscherpen van de prijzen. Ook onze service is vooral waar we om bekend staan 🙂 We zijn altijd bereid met je mee te denken!
@ Hmuski en Friesian, precies!
Groetjes,
Jihane
Hi Iedereen,
We hebben van 7 mei tot en met 31 december een superleuke actie voor nieuwe én bestaande Simyo klanten! Hieronder lees je daar meer over.
Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd
Kies je tussen 7 mei en 31 december als nieuwe of bestaande klant een bundel van 1000 MB of 4000 MB dan ben je een stuk voordeliger uit! Maak je nu al gebruik van een internetbundel van 1000 MB of 4000 MB? Dan kun je ook profiteren van deze actie. Het enige dat je dan hoeft te doen is via Mijn Simyo > Bundels aanpassen opnieuw je bundel te selecteren en bevestigen.
Wat houdt de prijsverlaging precies in?
Dat is een goede vraag! Voor iedereen die kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement betekent dit dat je voor € 5,00 per maand 1000 MB krijgt en voor € 11,00 zelfs 4000 MB. Kies je voor (of heb je al) een jaarabonnement, dan heb je voor € 4,00 per maand 1000 MB, of je kunt kiezen voor € 10,00 per maand voor 4000 MB. Zolang je dezelfde actiebundel houdt blijf je gebruik maken van deze lagere bundelprijzen. Kies je na het einde van de actie voor een andere bundel, dan vervalt je actiebundel.
Kan ik nog wel mijn bundels aanpassen?
Je kunt bij Simyo elke maand je bundel een keer aanpassen. Heb je gekozen voor een van de actiebundels en wil je na 31 december een andere bundel nemen? Dan kun je via Mijn Simyo > Bundels aanpassen een andere internetbundel kiezen. Je kunt hierna alleen niet meer kiezen voor een van de actiebundels.
Wil je het nog eens nalezen? Kijk dan op onze website.
Heb je hier nog vragen over? Reageer dan hieronder, dan helpen we je graag verder!
Groetjes,
Thomas
Nou, ik heb nog een bundel met 1000 mb's en onbeperkt bellen voor 13 euro. Dus waar zit 'm dat in. Geen prijsverlaging voor mij dus. vriendelijke groeten, Frank
Nou, ik heb nog een bundel met 1000 mb's en onbeperkt bellen voor 13 euro. Dus waar zit 'm dat in. Geen prijsverlaging voor mij dus. vriendelijke groeten, Frank
Omdat jij reeds, net als ik, de laagste tarieven geniet.
Bladzijde 3 / 3
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.