Stuur een chatbericht

Met een chatgesprek heb je snel antwoord op je vraag. Doordeweeks zitten wij van 09:00-20:00 klaar om direct te reageren op jouw berichtjes. En in het weekend van 10:00-17:00.

Bel ons als je er echt niet uit komt

Wij spreken je graag! Daarom zijn we doordeweeks telefonisch bereikbaar tussen 09:00-17:30. Hieronder vind je het juiste nummer:

  • Als je Simyo klant bent: bel 1200 (gratis met je Simyo nummer)
  • Als je geen klant bent: bel 0800-8007 (gratis voor iedereen)
  • Als je in het buitenland bent: bel +31 20 2003007 (lokaal tarief en kosten van je abonnement)

Stel je vraag via WhatsApp

Snel antwoord op je vraag? Stuur ons een appje en we helpen je binnen 15 minuten! Op werkdagen zitten we van 9:00 tot 20:00 voor je klaar. In het weekend van 10:00 tot 17:00.

Hoe werkt het?

Voeg ons nummer 0651000054 toe aan je contacten op je telefoon Stuur ons een berichtje. Vermeld daarin meteen je naam, adres en geboortedatum, dan kunnen we je nog sneller helpen.

Goed om te weten

Wanneer je ons berichten via WhatsApp stuurt, gelden de gebruiksvoorwaarden en het privacybeleid van WhatsApp.

Let op: om je privacy te beschermen kan je via WhatsApp geen vragen stellen over je factuur of een betaling.

Je wil je oude vertrouwde telefoonnummer meenemen naar Simyo. Dat snappen wij maar al te goed. We regelen het graag voor je. En helemaal gratis.

Als de aanvraag voor nummerbehoud is goedgekeurd, wordt je aansluiting bij je vorige provider automatisch opgezegd.

Dat kan! Met ons Sim Only abonnement kan je maandelijks gratis je bundels wijzigen, zowel naar boven als naar beneden. Je wijzigt je bundels op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo App. Ga naar het kopje Overzicht, klik op ´bundels aanpassen´ en kies de bundels die het beste bij je passen. Van student tot ouders en kinderen, die flexibiliteit is ideaal voor iedereen!

Zowel je bel- als je internetbundel is geldig in de EU en een aantal andere landen (zone 1). Je kan dus bellen, sms’en en internetten vanuit je bundel, precies zoals je thuis gewend bent. Zijn je bundels op? Dan kan je extra minuten of MB’s bijkopen. Zo kan je weer zorgeloos vanuit je bundel bellen, sms’en en internetten. En voorkom je kosten buiten je bundel.

Let op: Bellen vanuit Nederland naar een buitenlands nummer in de EU valt niet binnen de bundel. Bijvoorbeeld: je belt vanuit Nederland een restaurant in Spanje om een tafel te reserveren. Je betaalt hiervoor het buitenbundeltarief van € 0,23 per minuut. Zie onze tarievenpagina voor meer informatie.

Downloaden doe je maximaal met 256 Mbps, uploaden met maximaal 150 Mbps. Is je telefoon niet 4G ready? Geen zorgen, je maakt dan automatisch gebruik van 3G. De snelheid in de praktijk is afhankelijk van het type telefoon, de drukte op een zendmast en van de dekking in het gebied.

Simyo maakt gebruik van het netwerk van KPN. Zo profiteer jij van het betrouwbare KPN netwerk, waar je ook bent. Dit geldt voor bellen, sms'en en internetten. Er is geen verschil in netwerkdekking voor klanten van KPN en klanten van Simyo. Controleer hier de dekking in jouw regio.

eSIM is een digitale simkaart. Je hebt dus geen plastic kaartje meer nodig om te kunnen bellen, internetten of sms’en. Handig en slim! eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart, maar deze zit al ingebouwd in je telefoon. Als je telefoon eSIM ondersteunt kan je gebruikmaken van deze functie.

De voordelen van eSIM

eSIM heb je snel geïnstalleerd op je telefoon. Je hoeft niet meer te wachten tot je simkaart in je brievenbus valt, want je kan het gewoon installeren via de Mijn Simyo app. Dit betekent ook dat je ruimte hebt voor een extra simkaart in je telefoon. Zo kan je er dus voor kiezen om twee nummers op één telefoon te hebben: je Simyo eSIM nummer én een nummer met een fysieke simkaart. Dat is handig voor het schakelen tussen werk- en privénummers, of voor als je een lokale simkaart in het buitenland wil gebruiken. En natuurlijk: eSIM kan je niet kwijtraken. Het is snel, makkelijk en handig!

Hoe werkt het?

Je activeert eSIM eenvoudig met de Mijn Simyo app. Nieuw bij Simyo? Je krijgt je inloggegevens vlak nadat je je bestelling geplaatst hebt. Als je ingelogd bent in de Mijn Simyo app, hoef je alleen nog maar de stappen te volgen die je ziet verschijnen. Wij helpen je stap voor stap met de installatie van eSIM.

Heb je al een Simyo nummer? Dan log je in op de Mijn Simyo app. Je gaat naar je Instellingen en klikt dan op het tabblad Simkaart. Klik dan op ‘Activeer eSIM’ en je kan beginnen met de installatie!

Wordt eSIM op mijn telefoon ondersteund?

Welke telefoons Simyo eSIM ondersteunen kan je vinden op eSIM pagina. Er komen steeds meer toestellen bij, dus hou het goed in de gaten!

Hoeveel kost eSIM?

Helemaal niets! Je betaalt geen extra kosten voor het gebruiken van eSIM. Dat is dus mooi meegenomen!

Kan ik eSIM gebruiken op mijn smartwatch?

Op dit moment ondersteunen we deze functie nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze informatie bijgewerkt wordt zodra dit verandert.

Wil je nog meer weten?

Op eSIM pagina vind je alles over eSIM.

De actieprijzen zijn geldig tot en met 30 november 2020. Deze actievoorwaarden gelden voor verschillende bundels.

  • Als je tijdens de actieperiode (tot en met 30 november 2020) kiest voor een van de actiebundels, betaal je het bijbehorende bedrag tot je zelf van bundels wisselt. Als je na de actieperiode van bundels wisselt, kies je uit de bundels die we op dat moment aanbieden.
  • De actieprijzen zijn beschikbaar voor alle nieuwe en bestaande Simyo klanten. Als bestaande Simyo klant kan je de actiebundels kiezen via Mijn Simyo of de Mijn Simyo app.
  • Als je een nieuwe bestelling plaatst, betaal je aansluitkosten van € 14,99.
  • Simyo behoudt het recht om deze actievoorwaarden en actietarieven tussentijds te wijzigen.

Met Simyo Prepaid kan je je beltegoed op verschillende manieren opwaarderen. Je kan gebruik maken van onze snelle opwaardeerpagina. Je kan ook inloggen op Mijn Simyo of de Mijn Simyo app en opwaarderen via het tabblad Overzicht.

Het minimumbedrag waarmee je op kan waarderen is € 10, -. Na betaling waarderen we je tegoed binnen 5 minuten op. Je beltegoed is onbeperkt geldig, zolang je simkaart actief is. Lees hier hoe je jouw simkaart actief houdt.

Je beltegoed kan je 24 uur per dag online controleren. Dat doe je eenvoudig op Mijn Simyo of via de Mijn Simyo app. Nog geen Mijn Simyo app? Download ‘m in de App Store of de Google Play Store. Let op: het is niet mogelijk om via een telefoonnummer je beltegoed op te vragen.

Met je Prepaid simkaart kan je overal ter wereld bellen. Binnen de EU en een aantal andere landen (zone 1) bel en sms je voor hetzelfde tarief als in Nederland. Buiten zone 1 betaal je het tarief dat voor bijhorende zone geldt.

Internetten met je Prepaid simkaart kan overal ter wereld. Daarvoor moet je wel een internetbundel activeren op Mijn Simyo of in de Mijn Simyo app. Deze bundels zijn altijd 30 dagen geldig.

Binnen de EU kan je de internetbundel gebruiken, precies zoals in Nederland. Meer informatie over internetten in het buitenland vind je hier.

eSIM is beschikbaar voor iedereen met een Sim Only abonnement. Of je al jaren gebruikmaakt van Sim Only of juist net aanschuift: eSIM is een optie voor jou. Als je al een Prepaid simkaart hebt, kan je ook kiezen voor eSIM. Daarover lees je hieronder meer. Alleen de allernieuwste smartphones ondersteunen eSIM. Het is daarom slim om eerst te checken of jouw telefoon geschikt is. Is je smartphone geschikt? Dan kan je aan de slag!

Ondersteunt je smartphone nog geen eSIM? Er worden steeds meer toestellen aan de lijst toegevoegd waarop je eSIM wel kan gebruiken. Hou deze pagina dus in de gaten. Hieronder vind je een lijst met de toestellen die we ondersteunen:

Apple:
iPhone Xs, iPhone Xs Max, iPhone Xr, iPhone 11, iPhone 11 Pro.

Ja, je kan je plastic simkaart verwisselen voor eSIM! Als je smartphone geschikt is voor eSIM, kan je op de Mijn Simyo app via Instellingen - Simkaart klikken op ‘Activeer eSIM’. Je activeert dan direct je digitale simkaart door de stappen te volgen. Als je klaar bent kan je je plastic simkaart uit je telefoon halen. Die heb je dan niet meer nodig.

Je betaalt niets extra voor eSIM! Bestel je een nieuw Sim Only abonnement? Je betaalt geen extra kosten voor eSIM. Ook voor onze bestaande klanten geldt dat je kosteloos je plastic simkaartje om kan ruilen voor eSIM.

Op dit moment ondersteunen we die functie van de Apple Watch nog niet. Wij zorgen ervoor dat deze pagina up to date blijft. Hou deze pagina in de gaten voor nieuws voor eSIM op je Apple Watch.

.

Tijdelijke actie verlengd: Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd


Reputatie 6
Badge +4


Hi Iedereen,

We hebben van 7 mei tot en met 31 december een superleuke actie voor nieuwe én bestaande Simyo klanten! Hieronder lees je daar meer over.

Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd

Kies je tussen 7 mei en 31 december als nieuwe of bestaande klant een bundel van 1000 MB of 4000 MB dan ben je een stuk voordeliger uit! Maak je nu al gebruik van een internetbundel van 1000 MB of 4000 MB? Dan kun je ook profiteren van deze actie. Het enige dat je dan hoeft te doen is via Mijn Simyo > Bundels aanpassen opnieuw je bundel te selecteren en bevestigen.

Wat houdt de prijsverlaging precies in?

Dat is een goede vraag! Voor iedereen die kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement betekent dit dat je voor € 5,00 per maand 1000 MB krijgt en voor € 11,00 zelfs 4000 MB. Kies je voor (of heb je al) een jaarabonnement, dan heb je voor € 4,00 per maand 1000 MB, of je kunt kiezen voor € 10,00 per maand voor 4000 MB. Zolang je dezelfde actiebundel houdt blijf je gebruik maken van deze lagere bundelprijzen. Kies je na het einde van de actie voor een andere bundel, dan vervalt je actiebundel.

Kan ik nog wel mijn bundels aanpassen?
Je kunt bij Simyo elke maand je bundel een keer aanpassen. Heb je gekozen voor een van de actiebundels en wil je na 31 december een andere bundel nemen? Dan kun je via Mijn Simyo > Bundels aanpassen een andere internetbundel kiezen. Je kunt hierna alleen niet meer kiezen voor een van de actiebundels.

Wil je het nog eens nalezen? Kijk dan op onze website.

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan hieronder, dan helpen we je graag verder!

Groetjes,
Thomas

65 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Smalltalky,

Ik snap je vraag! Zoals Ray zegt maak jij nu al gebruik van de allergoedkoopste opties: je betaalt € 4,- per maand voor je internetbundel, en € 9,- om onbeperkt te kunnen bellen. De korting is dus al van toepassing bij jou.

@ Ray, dankjewel voor je antwoord!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Nou, ik heb nog een bundel met 1000 mb's en onbeperkt bellen voor 13 euro. Dus waar zit 'm dat in. Geen prijsverlaging voor mij dus. vriendelijke groeten, Frank

Omdat jij reeds, net als ik, de laagste tarieven geniet.
Badge
Nou, ik heb nog een bundel met 1000 mb's en onbeperkt bellen voor 13 euro. Dus waar zit 'm dat in. Geen prijsverlaging voor mij dus. vriendelijke groeten, Frank
Badge


Hi Iedereen,

We hebben van 7 mei tot en met 31 december een superleuke actie voor nieuwe én bestaande Simyo klanten! Hieronder lees je daar meer over.

Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd

Kies je tussen 7 mei en 31 december als nieuwe of bestaande klant een bundel van 1000 MB of 4000 MB dan ben je een stuk voordeliger uit! Maak je nu al gebruik van een internetbundel van 1000 MB of 4000 MB? Dan kun je ook profiteren van deze actie. Het enige dat je dan hoeft te doen is via Mijn Simyo > Bundels aanpassen opnieuw je bundel te selecteren en bevestigen.

Wat houdt de prijsverlaging precies in?

Dat is een goede vraag! Voor iedereen die kiest voor een maandelijks opzegbaar abonnement betekent dit dat je voor € 5,00 per maand 1000 MB krijgt en voor € 11,00 zelfs 4000 MB. Kies je voor (of heb je al) een jaarabonnement, dan heb je voor € 4,00 per maand 1000 MB, of je kunt kiezen voor € 10,00 per maand voor 4000 MB. Zolang je dezelfde actiebundel houdt blijf je gebruik maken van deze lagere bundelprijzen. Kies je na het einde van de actie voor een andere bundel, dan vervalt je actiebundel.

Kan ik nog wel mijn bundels aanpassen?
Je kunt bij Simyo elke maand je bundel een keer aanpassen. Heb je gekozen voor een van de actiebundels en wil je na 31 december een andere bundel nemen? Dan kun je via Mijn Simyo > Bundels aanpassen een andere internetbundel kiezen. Je kunt hierna alleen niet meer kiezen voor een van de actiebundels.

Wil je het nog eens nalezen? Kijk dan op onze website.

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan hieronder, dan helpen we je graag verder!

Groetjes,
Thomas


Nou, ik heb nog een bundel met 1000 mb's en onbeperkt bellen voor 13 euro. Dus waar zit 'm dat in. Geen prijsverlaging voor mij dus. vriendelijke groeten, Frank
Reputatie 7
Badge +10
Hi spiderxp,

Klopt! De prijzen zijn bij sommige andere providers wat lager. Wel kan ik je vertellen we altijd bezig zijn met het verbeteren van de bundels en het aanscherpen van de prijzen. Ook onze service is vooral waar we om bekend staan 🙂 We zijn altijd bereid met je mee te denken!

@ Hmuski en Friesian, precies!

Groetjes,
Jihane
Badge
klopt, dat is ook waar ik naar kijk.
ik heb nu 100 belminuten zonder internet, daar kom ik aardig mee weg.

maak veel gebruik van wifi, toch merk je dat je toch mobiel internet nodig heb, niet overal is wifi helaas.
**
Kijk ook naar het totaal plaatje.
**
Een onderdeel daarvan is dat je moet uitgaan van je eigen portemonnee, en dat is meestal het belangrijkste criterium.
Hoi spiderxp
Kijk wat je echt nodig hebt.kies dan het pakket waar je behoefte aan hebt.
Kijk ook naar het totaal plaatje.
Service Simyo is echt te gek.
Ik heb toevallig kpn thuis, vandaar dubbele data.
Ik ben tot heden toe zeer content met Simyo.
Succes met jouw keuze.
Groetjes hmuski
Badge
altijd zeer tevreden met Simyo.
maar ik wil toch gaan kijken voor mobiel internet.
helaas is simyo een stuk duurder,

Bijvoorbeeld:
bij simpel betaal je 10 euro voor onbeperkt bellen en 5GB internet
bij Simyo betaal je 21 euro voor onbeperkt bellen en 4GB internet

minder GB en meer dan het dubbelen betalen.
Reputatie 4
Badge +3
Hoi hmuski,

Top! Wij hebben geen privé-bericht nodig. Zoals Groentjuh het al heeft gezegd, kunnen wij zien bij welke aansluiting je forum account hoort. Ik heb het cadeautje van 100 min/sms voor je klaargezet op Mijn Simyo. Je kan dit cadeautje openen wanneer je wilt.

Als ik nog iets voor je kan doen, hoor ik het graag!

@Groentjuh, bedankt voor je antwoord!

Groetjes,
Ashweeta
Reputatie 7
Badge +9
Bedankt voor uw reactie. Vind het een mooie geste. Doe de bel minuten maar.
Ik wilde inderdaad voor 30 september overstappen omdat de actie op 30 september afgelopen zou zijn.
Maar nogmaals sympathiek dat het zo opgelost wordt.
Heb je mijn gegevens of moet ik een privébericht sturen?
Groetjes

Moderatoren kunnen op het forum zien bij welke aansluiting je forum account hoort. Als je op het forum inlogt, dan log je in op mijn Simyo. Als die mijn Simyo omgeving hoort bij die nieuwe aansluiting, dan komt het goed!
Als je meerdere aansluitingen hebt, dan kan een privébericht met het telefoonnummer nodig zijn. Mocht dat nodig zijn, dan krijg je die vraag vanzelf!
Bedankt voor uw reactie. Vind het een mooie geste. Doe de bel minuten maar.
Ik wilde inderdaad voor 30 september overstappen omdat de actie op 30 september afgelopen zou zijn.
Maar nogmaals sympathiek dat het zo opgelost wordt.
Heb je mijn gegevens of moet ik een privébericht sturen?
Groetjes
Reputatie 7
Badge +10
Hi hmuski,

Aw, ja, ik snap dat dat dan zuur is! Begrijp ik goed dat je graag zo gauw mogelijk wilde overstappen om de korting mee te kunnen pakken?

Weet je wat? 🙂 Ik geef jou 1000 MB's óf 100 extra minuten eenmalig. Welke heb je het liefst? Gewoon om de pijn te verzachten. Je nu immers één van ons. Jouw blijheid is wat we willen voor je.

@ Ray, klopt, de oude provider heeft daar ook altijd invloed op. Dank voor je reactie!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 7
Als de kortingsactie verlengd wordt betekend dat volgens mij dat de kortingsactie dus al liep, ook in september dus. Dat staat los van de afwijzing om je contract later in te gaan. Daar zijn namelijk 2 partijen bij betrokken niet alleen Simyo.

Een moderator zal hier verder naar kijken.
Minpuntje. 30 september overgestapt. Had nog 20 euro beltegoed t mobile prepaid. Gevraagd of abonnement eind oktober in mocht gaan, negatief te veel moeite.
Jammer dat het dan nu zogenaamd wegens succes verlengd wordt.
Was volgens mij in september ook wel bekend geweest.
Verder tot nu toe volledig tevreden met overstap. Alles goed en duidelijk geregeld.
Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal,

De actie is, vanwege groot succes, weer verlengd! De korting kun je nu aanschaffen t/m 31 december. Ik heb het openingsbericht aangepast met de juiste informatie.

Zijn hier nog vragen of opmerkingen over? Ik hoor het graag.

Groetjes,
Jihane
Reputatie 5
Badge +5
Hoi svellekoop,

Wat leuk dat je gaat overstappen naar Sim Only! Wel onhandig dat je die foutmelding krijgt. 😞

Kun je me vertellen waar je deze foutmelding precies krijgt? Kom je direct na het inloggen niet verder of komt deze pas later tevoorschijn nadat je hebt gekozen voor je overstap naar Sim Only?

Soms kan het helpen om de cookies en cache te verwijderen van je browser. Door zo'n opschoning werken veel websites vaker weer een stuk beter. Kun je dat proberen? :)

Groetjes,
Els
Ik wil graag mijn prepaid simkaart omzetten naar een sim only abbonnement, maar de website geeft een foutmelding/zegt dat het uit de lucht is.
Reputatie 5
Badge +5
Hoi Mauricel,

De teleurstelling kan ik zeker begrijpen. Uiteraard willen we je niet verplichten om voor een aanbieding te kiezen, dat is natuurlijk aan jezelf. 🙂

Ik zie overigens dat jij al eens hebt verlengd bij ons, dat betekent dat je altijd voor de voordeelbundels die we op dat moment hebben mag kiezen. Nu hebben we natuurlijk de actie van €4,- per maand voor 1000 MB, zolang je hem niet wijzigt. Zet je hem weer uit, maar wil je hem na de actie toch weer aanzetten? Dan kun je wel kiezen voor de goedkoopste versie van de bundel die er dan is. Toch nog een voordeel! ;)

Groetjes,
Els
Badge

Dat dacht ik al. Betekent dat ik waarschijnlijk voor deze maand voor niets een databundel heb aangeschaft in de veronderstelling dat ik daarna deze prijs blijf betalen wanneer ik in de toekomst voor een bepaalde maand een nieuwe databundel aanschaf (1000MB), maar die prijs kan straks gewoon weer wijzigen als ik na deze maand weer stop met een databundel.Uit je berichten begrijp ik dat er wat verwarring was, dat is natuurlijk niet fijn. Zoals Groentjuh uitlegt zijn je bundels aan te passen elke maand zolang als je een abonnement bij ons hebt.

Op het moment dat je een bundel neemt of aanpast betaal je de prijs die de bundel op dat moment heeft. We hebben op dit moment een tijdelijke actie waardoor je een lagere prijs betaalt als je kiest voor de 1000 MB en 4000 MB bundel. Zet je jouw internetbundel uit en neem je in december bijvoorbeeld opnieuw een bundel van 1000 MB, dan betaal je de prijs die op dat moment geldt.

Heb je hier nog vragen over? :)

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!!

Groetjes,
Thomas


Ik heb sowieso geen dataabonnement, dus ik snap niet waarom men me geadviseerd heeft om met de actie mee te doen zodat ik ook van de prijsverlaging kon profiteren. Dus dat is dus niet het geval, omdat wanneer dit niet geldt als je slechts een maand een databundel neemt. Daarna kunnen de prijzen gewoon weer wijzigen. Misschien dat Simyo hoopte dat ik nu een vast abonnement zou nemen, maar dat heeft voor mij geen zin. Daar zijn de prijzen/bundels niet interessant genoeg voor mij. Met die paar MB/minuten die per maand gebruik schiet dat niet op.
Reputatie 6
Badge +4
Dat dacht ik al. Betekent dat ik waarschijnlijk voor deze maand voor niets een databundel heb aangeschaft in de veronderstelling dat ik daarna deze prijs blijf betalen wanneer ik in de toekomst voor een bepaalde maand een nieuwe databundel aanschaf (1000MB), maar die prijs kan straks gewoon weer wijzigen als ik na deze maand weer stop met een databundel.

Uit je berichten begrijp ik dat er wat verwarring was, dat is natuurlijk niet fijn. Zoals Groentjuh uitlegt zijn je bundels aan te passen elke maand zolang als je een abonnement bij ons hebt.

Op het moment dat je een bundel neemt of aanpast betaal je de prijs die de bundel op dat moment heeft. We hebben op dit moment een tijdelijke actie waardoor je een lagere prijs betaalt als je kiest voor de 1000 MB en 4000 MB bundel. Zet je jouw internetbundel uit en neem je in december bijvoorbeeld opnieuw een bundel van 1000 MB, dan betaal je de prijs die op dat moment geldt.

Heb je hier nog vragen over? :)

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!!

Groetjes,
Thomas
Badge
Als je bundels hebt, kun je die bundels bij Simyo blijven gebruiken. Als je daarna een andere bundel wilt, dan kun je alleen gebruik maken van de bundels, die dan aangeboden worden.

Een groot deel van de klanten hebben altijd een databundel(tje). Voor zulke mensen kan deze aanbieding best goed zijn, want die houden zo'n bundel voor een lange tijd (, want zolang je de bundel hebt, blijf je hem houden voor dezelfde prijs. Ook na de aanbieding!).

Als jij slechts zo nu en dan een bundel neemt, dan heb jij minder aan deze aanbieding. T/m Oktober kun je gebruik maken van de goedkopere bundel en daarna kun je na het uitzetten inderdaad niet meer terug naar die bundel.


Dat dacht ik al. Betekent dat ik waarschijnlijk voor deze maand voor niets een databundel heb aangeschaft in de veronderstelling dat ik daarna deze prijs blijf betalen wanneer ik in de toekomst voor een bepaalde maand een nieuwe databundel aanschaf (1000MB), maar die prijs kan straks gewoon weer wijzigen als ik na deze maand weer stop met een databundel.
Reputatie 7
Badge +9
Als je bundels hebt, kun je die bundels bij Simyo blijven gebruiken. Als je daarna een andere bundel wilt, dan kun je alleen gebruik maken van de bundels, die dan aangeboden worden.

Een groot deel van de klanten hebben altijd een databundel(tje). Voor zulke mensen kan deze aanbieding best goed zijn, want die houden zo'n bundel voor een lange tijd (, want zolang je de bundel hebt, blijf je hem houden voor dezelfde prijs. Ook na de aanbieding!).

Als jij slechts zo nu en dan een bundel neemt, dan heb jij minder aan deze aanbieding. T/m Oktober kun je gebruik maken van de goedkopere bundel en daarna kun je na het uitzetten inderdaad niet meer terug naar die bundel.
Badge
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).

Ik zie nu het volgende staan:
"Goed nieuws! Onze meest gekozen internetbundels zijn tijdelijk in prijs verlaagd.
Kies je vóór 30 september voor een van deze bundels, dan blijf je deze prijs betalen tot je zelf van bundel wisselt."

Als ik volgens mij mijn bundel na deze maand stop (om even een paar maanden geen dataabonnement af te sluiten) en dezelfde bundel weer wil afsluiten, dan betaal ik waarschijnlijk gewoon weer de oude prijs ipv 4 euro per maand. Dat is dan het addertje onder het gras waar ik in getrapt ben....
Badge
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).

Okee, top!
Heb hem zojuist aangezet en gaat meteen in (had niet gehoeven, maar goed).
Wel erg prettig als je halverwege de maand internet nodig hebt en je dezelfde bundel voor de rest van de maand kunt gebruiken :-)
Betekent wel dat ik aan het einde van de maand moet opletten om de bundel weer uit te zetten.
Misschien dat ik hem vandeweek mteen uitzet, zodat ik het niet vergeet

Reageer