.

Tijdelijke actie verlengd: Onze meest gekozen internetbundels tijdelijk in prijs verlaagd



Toon eerste bericht

65 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hi Mark,

Goed dat je dit even navraagt! 🙂 Frans heeft het juiste antwoord al gegeven. Je betaalt altijd de bundels van de maand die nog moet komen. Zo betaal je in januari voor je februari-bundels, in februari voor je maart-bundels, enzovoorts. In mei (nu) betaal je dus voor je juni-bundels. Dat is waarom je kortingsbundel nu al op je factuur staat.

Heb je hier nog vragen over?

@ Frans, dankjewel voor het antwoord! :D

Groetjes,
Jihane
Helder antwoord over het abonnementsgeld, bedankt!
Reputatie 6
Badge +5
Hi Mark,

Namens Jihane graag gedaan 🙂 Je weet ons te vinden als je nog andere vragen hebt! Heb jij de mail over de actie inmiddels ook ontvangen, franswon?

Groetjes,
Niels
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Niels, nog niet, ook een andere mail ontbreekt, ik heb Angela een PB gestuurd.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Niels, nog niet, ook een andere mail ontbreekt, ik heb Angela een PB gestuurd.

Hoi franswon,

Als het goed is heb je vandaag alsnog de e-mails van ons gehad!

Laat je het weten als dat niet het geval is?

Groetjes,
Thomas
Reputatie 6
Badge +4
Hoi franswon,

Goed om te lezen! 😉 Fijne dag nog!

Groetjes,
Thomas
Hoi, ik heb net mijn bundel omgezet naar het actietarief. Daarna ontving ik mail dat G4 beëindigd word. Heb ik nu vanaf volgende maand trager internet, G3? Dat stond niet bij de voorwaarden.
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Liesssss,

Mocht de 4G uitgeschakeld worden dan kan je deze via Mijn Simyo of de app weer gratis aanzetten!
Reputatie 6
Badge +4
Hoi Liesssss,

Wat goed dat je ons op het Simyo Forum gevonden hebt, welkom! ;)

Leuk dat je gebruik maakt van de tijdelijke actie! 😃 Dan is het natuurlijk wel zo fijn als je ook in juni 4G kunt blijven gebruiken. Ik vermoed dat je bij het aanpassen van je bundel het vinkje bij 'Gratis 4G' bent vergeten aan te vinken. Dat kan gebeuren natuurlijk. Zoals franswon al aangeeft kun je dit zelf weer aanzetten in juni nadat de optie voor 4G uit is gegaan. Zodra je dat ziet kun je in de Mijn Simyo app via "Bundels aanpassen" deze optie weer aanvinken, daarna heb je weer 4G. :)

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Bedankt voor de hulp franswon!

Groetjes,
Thomas
Leuke actie. Maar wat gebeurt er na 31 juli, als ik de bundel een keer verhoog en daarna weer verlaag?
Voorbeeld: 1000 mb nu van € 6 naar € 4. ik verhoog in augustus naar 2000 mb. In september weer terug naar 1000 mb. Is het tarief dan weer € 6, of wordt het € 7?

Dit wil ik ook graag weten.
Reputatie 6
Badge +4
Hoi patthedog,

Welkom op het Simyo Forum! 🙂

Dat is een goede vraag! Zoals Groentjuh aangaf kun je tot en met 31 juli de actiebundels activeren. Verander je na die tijd je bundel en wil je weer terug, dan kun je dus geen gebruik meer maken van de tijdelijke actie. Wil je gebruik blijven maken van de actie en tijdelijk wat meer MB's? Dan kun je natuurlijk via Mijn Simyo een extra internetbundel aanschaffen door op "MB's bijkopen" te klikken.

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Hoi Thomas,

Bedankt voor je antwoord. Mijn vraag is niet of ik weer gebruik kan maken van de tijdelijke actie als ik later weer terug wil. Het gaat over de legacy prijs van 6 eur per 1000mb ipv de actuele prijs 7 eur (zonder actie). Als ik na afloop van de actie terug wil naar 1000mb, betaal ik daarvoor 6 eur of 7 eur?

Groeten, Patrick
Thanks Thomas,

Klopt deze melding dus niet?

Badge
Op dit moment heb ik alleen een belabonnenement, maar wil waarschijnlijk over een paar maanden een maand gebruik gaan maken van internet. In hoeverre kan ik dan gebruik maken van deze actie? Na 31 juli verloopt deze actie, dus dat schiet nu niet op....
Reputatie 7
Badge +9
Hoi Mauricel,

Als het slechts voor een maand is dan zou ik gewoon wachten tot het zover is om een keer een internetbundel te nemen. Als je deze nu al neemt is het veel te duur.
Jammer dat je van deze eenmalige bundel geen gebruik kunt maken.
Reputatie 6
Badge +5
Hi mauricel,

De actie is geldig tot en met 31 juli. Als je voor deze datum je internetbundel activeert, dan zal de prijs tot een nieuwe verandering laag blijven. Besluit je om na 31 juli de bundel in te laten gaan, krijg je helaas geen korting. Wanneer ben je precies van plan een maand internet te gaan gebruiken? Ik heb je ook een privébericht gestuurd over deze kwestie.

Franswon, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels
Als ik gebruik maak van de actie bundel vóór 31 juli, heb ik vanaf dat moment dan ook een maand opzegtermijn zoals ik dat nu heb?
Reputatie 6
Badge +4
Hi Rahim,

Welkom op het forum van Simyo! 🙂

Zoals Ron H al aangeeft verandert een bundelwijziging niets aan de loopduur van je abonnement. Als je abonnement maandelijks opzegbaar is, dan blijft dat dus zo na een bundelwijziging. Pas als je jouw abonnement zou verlengen met een jaar zou je jouw contract wijzigen en níet meer maandelijks kunnen opzeggen.

Bedankt voor het meedenken Ron H!

Groetjes,
Thomas
Badge
Hi mauricel,

De actie is geldig tot en met 31 juli. Als je voor deze datum je internetbundel activeert, dan zal de prijs tot een nieuwe verandering laag blijven. Besluit je om na 31 juli de bundel in te laten gaan, krijg je helaas geen korting. Wanneer ben je precies van plan een maand internet te gaan gebruiken? Ik heb je ook een privébericht gestuurd over deze kwestie.

Franswon, bedankt voor je reactie!

Groetjes,
Niels


Okee, ik heb voor deze maand de bundel geactiveerd (voor de laatste week van deze maand).
Moet ik nu aan het einde van de maand aangeven dat ik de volgende maand niet de bundel laat doorlopen? Of wordt nu automatisch aan het einde van maand de bundel gestopt (tenzij ik zelf aangeef dat ik de volgende maand een nieuwe bundel wil hebben)?
Reputatie 6
Badge +4
Hai Mauricel,

Leuk dat je internet gaat gebruiken op je mobiel! 🙂 In je gegevens zie ik dat je een gratis bundel van 1000 MB hebt geactiveerd, deze kun je inderdaad tot het einde van de maand gebruiken, daarna loopt deze af. Mocht je ook in augustus mobiel internet willen gebruiken, dan kun je tot en met 31 juli via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen een internetbundel nemen tegen de actieprijzen. 🙂

Ik zie dat je wel de bundel geactiveerd hebt maar nog niet je instellingen hebt aangepast via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. Zodra je daar de optie 'internet op je mobiel in Nederland' hebt aangezet kun je de bundel gaan gebruiken. Wel zo handig natuurlijk!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas
Badge
Hai Mauricel,

Leuk dat je internet gaat gebruiken op je mobiel! 🙂 In je gegevens zie ik dat je een gratis bundel van 1000 MB hebt geactiveerd, deze kun je inderdaad tot het einde van de maand gebruiken, daarna loopt deze af. Mocht je ook in augustus mobiel internet willen gebruiken, dan kun je tot en met 31 juli via Mijn Simyo > Overzicht > Bundels aanpassen een internetbundel nemen tegen de actieprijzen. :)

Ik zie dat je wel de bundel geactiveerd hebt maar nog niet je instellingen hebt aangepast via Mijn Simyo > Instellingen > Internet en bellen. Zodra je daar de optie 'internet op je mobiel in Nederland' hebt aangezet kun je de bundel gaan gebruiken. Wel zo handig natuurlijk!

Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Thomas


Okee, werkt nu prima.
Ik heb nu een belabonnement afgesloten voor een heel jaar. Maar als ik nu zou besluiten om een internet-abonnement af te sluiten, dan lijkt het erop dat ik dat alleen maar voor een heel jaar kan afsluiten (voor een lagere prijs), maar is het niet mogelijk om slechts voor een maand een databundel te nemen (en een maand later weer te stoppen.
Hoe kan ik dat instellen? En wat kost dit dan? Dus belabonnement mag gewoon blijven doorlopen, maar ik wil mijn (nieuw af te sluiten) data-abonnement na een maand kunnen stoppen.
Reputatie 7
Badge +9
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).
Badge
Ook met een jaarabonnement, kun je elke maand je bundels wijzigen. Je kan dus volgende maand de databundel uitzetten, als je dat wilt (dan gaat de bundel daadwerkelijk na 31 augustus uit).

Ik zie nu het volgende staan:
"Goed nieuws! Onze meest gekozen internetbundels zijn tijdelijk in prijs verlaagd.
Kies je vóór 30 september voor een van deze bundels, dan blijf je deze prijs betalen tot je zelf van bundel wisselt."

Als ik volgens mij mijn bundel na deze maand stop (om even een paar maanden geen dataabonnement af te sluiten) en dezelfde bundel weer wil afsluiten, dan betaal ik waarschijnlijk gewoon weer de oude prijs ipv 4 euro per maand. Dat is dan het addertje onder het gras waar ik in getrapt ben....
Badge
Als je bundels hebt, kun je die bundels bij Simyo blijven gebruiken. Als je daarna een andere bundel wilt, dan kun je alleen gebruik maken van de bundels, die dan aangeboden worden.

Een groot deel van de klanten hebben altijd een databundel(tje). Voor zulke mensen kan deze aanbieding best goed zijn, want die houden zo'n bundel voor een lange tijd (, want zolang je de bundel hebt, blijf je hem houden voor dezelfde prijs. Ook na de aanbieding!).

Als jij slechts zo nu en dan een bundel neemt, dan heb jij minder aan deze aanbieding. T/m Oktober kun je gebruik maken van de goedkopere bundel en daarna kun je na het uitzetten inderdaad niet meer terug naar die bundel.


Dat dacht ik al. Betekent dat ik waarschijnlijk voor deze maand voor niets een databundel heb aangeschaft in de veronderstelling dat ik daarna deze prijs blijf betalen wanneer ik in de toekomst voor een bepaalde maand een nieuwe databundel aanschaf (1000MB), maar die prijs kan straks gewoon weer wijzigen als ik na deze maand weer stop met een databundel.
Reputatie 6
Badge +4
Dat dacht ik al. Betekent dat ik waarschijnlijk voor deze maand voor niets een databundel heb aangeschaft in de veronderstelling dat ik daarna deze prijs blijf betalen wanneer ik in de toekomst voor een bepaalde maand een nieuwe databundel aanschaf (1000MB), maar die prijs kan straks gewoon weer wijzigen als ik na deze maand weer stop met een databundel.

Uit je berichten begrijp ik dat er wat verwarring was, dat is natuurlijk niet fijn. Zoals Groentjuh uitlegt zijn je bundels aan te passen elke maand zolang als je een abonnement bij ons hebt.

Op het moment dat je een bundel neemt of aanpast betaal je de prijs die de bundel op dat moment heeft. We hebben op dit moment een tijdelijke actie waardoor je een lagere prijs betaalt als je kiest voor de 1000 MB en 4000 MB bundel. Zet je jouw internetbundel uit en neem je in december bijvoorbeeld opnieuw een bundel van 1000 MB, dan betaal je de prijs die op dat moment geldt.

Heb je hier nog vragen over? :)

Bedankt voor het meedenken Groentjuh!!

Groetjes,
Thomas

Reageer