.

Mijlpaal! 30.000 forumleden – Prijsvraag


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Wauw, we kunnen het zelf bijna niet geloven. Maar niets is minder waar! We zijn de 30.000 leden voorbij gevlogen 😃 Hier zijn we natuurlijk enorm trots op. Zoveel gezelligheid en nog belangrijker, we hebben al enorm veel forumleden en bezoekers van het forum aan een antwoord kunnen helpen :)

We willen dit moment niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom gaan we deze mijlpaal met jullie vieren!

Weet jij het antwoord op onderstaande vraag? Laat dit dan aan ons weten door een reactie te plaatsen in dit topic en win! Wij geven namelijk een Simyo Zomerpakket weg met onder andere: een cameralens voor op je telefoon, de Simyo powerbank, een Simyo poncho en nog wat verrassingen 😉 Zo kun jij voorbereid aan de zomer beginnen (aangezien deze nu pas van start gaat in Nederland ;))

De vraag luidt: In welk subforum zijn de meeste topics/vragen te vinden?

A: Gewoon gezellig
B: Internet
C: Simkaart
😨 Abonnementen


Wij gaan even een stukje taart eten en genieten van deze mijlpaal. Jullie hebben t/m woensdag 27 juli de tijd om te reageren. Hierna zullen wij zo snel mogelijk al jullie reacties bekijken en een winnaar bekend maken.

Edit: Omdat we graag meerdere forumleden een Simyo Zomerpakket gunnen, stellen we de actie uit. Je hebt t/m 10 augustus de tijd om je reactie te plaatsen :)



Groetjes,
Sean, Caspar, Ilias, Jihane, Romy, Alex & Angela

109 reacties

Mijn antwoord is C
C simkaart
Overigens is jullie helpdesk zo alert, dat ze het forum vrijwel overbodig maken
Gefeliciteerd, laat ook zien dat jullie veel mensen aansprken met jullie goede service.
Ik denk dat het antwoord b moet zijn internet (6263 op dit moment) tegen simkaart (5702 op dit moment)
Op naar de volgende 30.000 forumleden.
Jullie nieuwsbrief vind ik ook zeer goed.
Gefeliciteerd 30.000 forumleden! Inderdaad een mijlpaal!
Op dit moment zijn er in het subforum over de

SIMKAART (antwoord C)

de meeste vragen en topics te vinden!

Fijne zomer gewenst! 🆒
Gefeliciteerd
ik denk dat de meeste vragen over internet gaan
Wat een geweldige prestatie!! Op naar de 50.000!
C. Simkaart
Gefeliciteerd!! Ik denk dat het antwoord C is.
Volgen mij is het antwoord C.
Jaaaaaaaaaa, gefeliciteerd!! Hoe kan het ook anders, zulke prijzen tegenover zulke prestaties, dat doet geen andere provider jullie na! Ik ben happy met Simyo!!!

Het antwoord is C, de simkaart! Ik ben benieuwd!!!
Gefeliciteerd! Blij met het forum.

Antwoord C!
Badge
Antwoord: C
Badge +1
Allereerst van harte gefeliciteerd met het behalen van de 30.000 forumleden! Een mooie mijlpaal! Op naar het dubbele! Op naar 60.000!

Het subforum waar de meeste topics / vragen zijn gesteld is het subforum "Simkaart" in de categorie "Diensten". Het subforum bevat op dit moment 3963 topics.
Badge +1
Gefeliciteerd, wat een hoop mensen! Jullie antwoorden dan ook snel :)

Voor de prijsvraag denk ik C: Simkaart. De simkaart is toch het hart van je toestel, zonder kun je niets beginnen.
Badge +2
Mijn antwoord op de vraag is: Abonnementen
Gefeliciteerd wat een mijlpaal
Antwoord c
Het antwoord is C.
Goed gedaan, toppers!
Reputatie 7
Badge +9
Gefeliciteerd ! Tijd voor een feessie zou ik zeggen. Wel een job, 30.000 lui uitnodigen, dat wel...:P
Gefeliciteerd! Ik vind het forum ook altijd een fijne manier om snel een antwoord te vinden (of, als de vraag nog niet gesteld is, te krijgen), bedankt!

Het antwoord is C: Simkaart.
Proficiat! Het antwoord is C.
Ik ga voor C
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Bedankt voor het overweldigende aantal reacties en felicitaties 🙂 Geweldig om te zien! Zoals aangegeven, kon je reageren t/m 10 augustus. Dat betekent dat we vanaf vandaag dit topic 'sluiten' voor deelname. Alle reacties die nog binnenkomen na deze reactie, nemen we helaas niet meer mee. Wij gaan alle namen opschrijven die het juiste antwoord hebben gegeven en grabbelen 😉 Jullie horen het snel!

Ook leuk om te weten:

Het juiste antwoord is: Antwoord C - Simkaart! Voor degene die dit antwoord hebben gekozen, goed gedaan!

Groetjes,
Angela
Reputatie 7
Badge +9
Ik ga voor C! Kan het nog?:P
Reputatie 7
Badge +9
Vitamine C kan nog 😃
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

Het moment is daar! Onze Jihane en Caspar hebben de 3 winnaars uit het bakje gevist (zoals je kunt zien op de foto, is Jihane zelfs geblinddoekt ;)) Voordat de winnaars bekend worden gemaakt, willen we iedereen nogmaals bedanken voor alle leuke reacties en felicitaties. Super leuk om te lezen allemaal. Op naar de volgende mijlpaal!

Dan nu het moment waar jullie op wachten. Drie hoeraatjes voor:

Groentjuh, Nicolepro & Karan171 😃

Van harte gefeliciteerd, jullie hebben het enig, echte Simyo Zomerpakket gewonnen. Ze zijn vandaag al met de post mee gegaan dus met een beetje geluk, ontvangen jullie deze morgen al. Is dit niet het geval, dan zullen de pakketjes dinsdag geleverd worden. Op maandag wordt er meestal niet bezorgd.

Alvast veel plezier met jullie cadeau's en plaatsen jullie nog even foto hier als je het ontvangen hebt? Dan zouden we super leuk vinden :D



Groetjes,
Sean, Caspar, Romy, Jihane, Ilias, Alex & Angela

Reageer