.

Mijlpaal! 30.000 forumleden – Prijsvraag



Toon eerste bericht

109 reacties

Dik verdiend geniet ervan en ga zo door mijn antwoord is natuurlijk ook C
Gefeliciteerd zegt deze tevreden klant!!! Antwoord is gewoon gezellig, toch!?
Badge +1
Het is antwoord C denk ik. Super gaaf hoor, zoveel!!
Van harte gefeliciteerd met de 30.000 forumleden hierbij feliciteerd ik de hele groep van Simyo ( mijn antwoordt is C: Simkaart, ik heb ook meerdendeels gekozen voor antwoordt C omdat dat de begin letter van Campagne en dat hebben jullie wel verdiend na alle goede verbeteringen van deze goede Profider) maak er nog een gezellig feestje van en laat het niet verpesten) Ik hoop dat de taart heeft gesmaakt!
Badge
Simyo, proficiat!! Het juiste antwoord is (natuurlijk): C: de SIMkaart, - What else? 🙂
Antwoord C! Van harte gefeliciteerd! Op naar de volgende .....?! 🙂
Gefeliciteerd met deze mijlpaal
gefeliciteerd met die mijlpaal

ik denk dat het antwoord C is

groetjes Jeroen
Gefeliciteerd met deze mijlpaal, nog vele jaren te gaan zeggen we maar ;p en ik ga ook voor antwoord C
Reputatie 1
Antwoord op de prijsvraag: C simkaart
Gefeliciteerd met behaalde mijlpaal en hoop dat de vla heeft gesmaakt

Het antwoord op jullie vraag moet mijns inziens antwoord c: simkaart zijn met bijna 4000 topics
Het was Champagne sorry daarvoor
Gefeliciteerd met de mijlpaal! Ook al ben ik de afgelopen tijd niet heel actief op het forum geweest, in het verleden ben ik toch vaak zat ook erg goed geholpen hier :)

Graag doe ik mee met de prijsvraag, antwoord C lijkt mij het enige correcte antwoord te zijn 🙂
Leuke prijsvraag, antwoord is natuurlijk simkaart, kan haast niet anders. Maar ik ben niet de enige blijkt. Ik wens jullie gehele team een fijne vakantie, dat hebben jullie echt verdiend.
Want jullie service is goud met een dikke ster.
gefeliciteerd simyo! Voor de prijsvraag; Ik denk antwoord C.
Badge
Op naar de volgende 30 k zou ik zeggen , ik zeg antwoord C simkaart
Gefeliciteerd! Toffe mijlpaal
Haha... Vergeet ik het antwoord erbij te zetten. Dat moet natuurlijk C zijn!
Hoi, ik ga voor antwoord C
Gefeliciteerd! Het antwoord is C:D
Gefeliciteerd...I say yes to Simyo
Mijn antwoord is C Simkaart!
Het antwoord is C op je SIMKAART
Gefeliciteerd, voor mij fijn dat jullie de prijsvraag nog even aangehouden hebben!
Ook ik denk dat antwoord C het juiste is
Geweldig! Ik profiteer al jaren van Simyo, beste provider. En nu nogeens een heerlijke mijlpaal! Goed gedaan!! Op de vraag om te winnen kies ik

Antwoord: C: simkaart

Aangezien hier de meeste topics in zijn. Ik hoop echt eindelijk een keer iets te winnen hahaha 🙂

Reageer