.

Mijlpaal! 30.000 forumleden – Prijsvraag


Reputatie 7
Badge +10
  • Oud Community Manager
  • 5116 reacties
Hoi allemaal,

Wauw, we kunnen het zelf bijna niet geloven. Maar niets is minder waar! We zijn de 30.000 leden voorbij gevlogen 😃 Hier zijn we natuurlijk enorm trots op. Zoveel gezelligheid en nog belangrijker, we hebben al enorm veel forumleden en bezoekers van het forum aan een antwoord kunnen helpen :)

We willen dit moment niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom gaan we deze mijlpaal met jullie vieren!

Weet jij het antwoord op onderstaande vraag? Laat dit dan aan ons weten door een reactie te plaatsen in dit topic en win! Wij geven namelijk een Simyo Zomerpakket weg met onder andere: een cameralens voor op je telefoon, de Simyo powerbank, een Simyo poncho en nog wat verrassingen 😉 Zo kun jij voorbereid aan de zomer beginnen (aangezien deze nu pas van start gaat in Nederland ;))

De vraag luidt: In welk subforum zijn de meeste topics/vragen te vinden?

A: Gewoon gezellig
B: Internet
C: Simkaart
😨 Abonnementen


Wij gaan even een stukje taart eten en genieten van deze mijlpaal. Jullie hebben t/m woensdag 27 juli de tijd om te reageren. Hierna zullen wij zo snel mogelijk al jullie reacties bekijken en een winnaar bekend maken.

Edit: Omdat we graag meerdere forumleden een Simyo Zomerpakket gunnen, stellen we de actie uit. Je hebt t/m 10 augustus de tijd om je reactie te plaatsen :)



Groetjes,
Sean, Caspar, Ilias, Jihane, Romy, Alex & Angela

109 reacties

C: Simkaart

Ik denk dat C het goede antwoord is. 😃
C: Simkaart
Haha gekeken wat het meest is!C!! Haha gefeliciteerd
Gefeliciteerd. Het antwoord is C.
Reputatie 7
Badge +9
Allemaal de hoge C gehaald 🙂 Knap hoor.
Wat een geluk dat jullie de inzend termijn hebben verlengd. Zo kunnen wij ook nog eens gok wagen naar jullie mega prijs. Voor welke het vergeten te vermelden : het juiste antwoord is C.
Daarover is iedereen het eens. Maar jullie tekst : Welke stellen de actie uit roept wel een vraag op.....Volgens ons is de actie langer actief en wij hopen daar ons voordeel mee te kunnen doen. Hebben vanmiddag warme appeltaart met chocomel genomen op het terras. Ja zomer in Zeeland
C: simkaart
Reputatie 7
Badge +9
. Ja zomer in Zeeland

Dat doet me goed als rasechte Zeeuw 🙂
Geniet ook als Zeeuwse in Zeeland. Daarom ook een gok door deze thuisenieter...klinkt fijner fan thuisblijvers
Gefeliciteerd!! Op naar de volgende 30000!

Ik denk dat het antwoord C (Simkaart is)
Antwoord c: simkaart is het juiste antwoord.

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, zullen er vast nog veel volgen met de goeie service die jullie verlenen en de scherpe tarieven!
Het antwoord is C.
Ik ga ook voor C.
Gefeliciteerd en ga zo door!
Badge +3
C en weer de beste, daarom zijn wij (4), al meer dan 10 jaar bij Simyo.
Badge
Wat een mooie mijlpaal, en wat leuk dat jullie dat met ons willen vieren!
Het antwoord is C

Groetjes, Daniëlle
Allereerst van harte gefeliciteerd . Ik vind dit een topprestatie .
Mijn antwoord is C .
Groetjes ; Wirie
Van harte gefeliciteerd!

Het antwoord is C Simkaart
Antwoord c: simkaart is het juiste antwoord.

Gefeliciteerd met deze mijlpaal, zullen er vast nog veel volgen met de goeie service die jullie verlenen en de scherpe tarieven!
Ik ben er blij mee met een abonnement bij Simyo.
Ik ga voor D
Hoi allemaal,

Wauw, we kunnen het zelf bijna niet geloven. Maar niets is minder waar! We zijn de 30.000 leden voorbij gevlogen 😃 Hier zijn we natuurlijk enorm trots op. Zoveel gezelligheid en nog belangrijker, we hebben al enorm veel forumleden en bezoekers van het forum aan een antwoord kunnen helpen :)

We willen dit moment niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom gaan we deze mijlpaal met jullie vieren!

Weet jij het antwoord op onderstaande vraag? Laat dit dan aan ons weten door een reactie te plaatsen in dit topic en win! Wij geven namelijk een Simyo Zomerpakket weg met onder andere: een cameralens voor op je telefoon, de Simyo powerbank, een Simyo poncho en nog wat verrassingen 😉 Zo kun jij voorbereid aan de zomer beginnen (aangezien deze nu pas van start gaat in Nederland ;))

De vraag luidt: In welk subforum zijn de meeste topics/vragen te vinden?

A: Gewoon gezellig
B: Internet
C: Simkaart
😨 Abonnementen


Wij gaan even een stukje taart eten en genieten van deze mijlpaal. Jullie hebben t/m woensdag 27 juli de tijd om te reageren. Hierna zullen wij zo snel mogelijk al jullie reacties bekijken en een winnaar bekend maken.

Edit: Omdat we graag meerdere forumleden een Simyo Zomerpakket gunnen, stellen we de actie uit. Je hebt tot 10 augustus de tijd om je reactie te plaatsen :)



Groetjes,
Sean, Caspar, Ilias, Jihane, Romy, Alex & Angela
Ik ga voor C: simkaart
Ik heb destijds gekozen voor Simyo omdat de prijs/ kwaliteit goed is. Verder is Simyo erg flexibel in het aanpassen van bundels.

Groet,
Mooi resultaat . Ik ga voor antwoord C.
Ik ga voor antwoord c! En van harte!
Gefeliciteerd En ik zeg C
Hoi allemaal,

Wauw, we kunnen het zelf bijna niet geloven. Maar niets is minder waar! We zijn de 30.000 leden voorbij gevlogen 😃 Hier zijn we natuurlijk enorm trots op. Zoveel gezelligheid en nog belangrijker, we hebben al enorm veel forumleden en bezoekers van het forum aan een antwoord kunnen helpen :)

We willen dit moment niet zomaar voorbij laten gaan. Daarom gaan we deze mijlpaal met jullie vieren!

Weet jij het antwoord op onderstaande vraag? Laat dit dan aan ons weten door een reactie te plaatsen in dit topic en win! Wij geven namelijk een Simyo Zomerpakket weg met onder andere: een cameralens voor op je telefoon, de Simyo powerbank, een Simyo poncho en nog wat verrassingen 😉 Zo kun jij voorbereid aan de zomer beginnen (aangezien deze nu pas van start gaat in Nederland ;))

De vraag luidt: In welk subforum zijn de meeste topics/vragen te vinden?

A: Gewoon gezellig
B: Internet
C: Simkaart
😨 Abonnementen


Wij gaan even een stukje taart eten en genieten van deze mijlpaal. Jullie hebben t/m woensdag 27 juli de tijd om te reageren. Hierna zullen wij zo snel mogelijk al jullie reacties bekijken en een winnaar bekend maken.

Edit: Omdat we graag meerdere forumleden een Simyo Zomerpakket gunnen, stellen we de actie uit. Je hebt tot 10 augustus de tijd om je reactie te plaatsen :)



Groetjes,
Sean, Caspar, Ilias, Jihane, Romy, Alex & Angela

Reageer