.

Klantenservice sluit eerder op 14 december

  • 13 December 2018
  • 14 reacties
  • 835 Bekeken

Reputatie 7
Badge +10
  • Oud community manager
  • 4797 reacties
Hoi allemaal,

Het is alweer december! 🤶 Dat betekent dat het tijd is voor Sinterklaassnoepgoed, feestelijke versieringen overal, cadeautjes, en de jaarlijkse diners en feestjes. Ook hier bij Simyo gaan we het einde van het jaar vandaag (14 december 2018) vieren. We komen met z'n allen samen, reflecteren op het afgelopen jaar, en spreken onze wensen uit voor het volgende jaar.

Dit zal betekenen dat de klantenservice officieel vanaf 17:00 gesloten is. Het is vanaf dat moment niet meer mogelijk om te bellen of te chatten. Je kunt altijd nog een berichtje achterlaten via één van onze Social kanalen (Facebook, Twitter, het Forum), via WhatsApp, of via e-mail. Je krijgt dan iets later antwoord dan je gewend bent, maar we staan morgen weer klaar voor je!



Heel veel liefs,
Jihane

14 reacties

Reputatie 7
Badge +9
morgen (14 december 2018)
Ja, als je dit gisteren post in het "Oefenforum" en vandaag pas openbaar maakt, dan is het geen morgen meer voor de oplettende forumlezert!

De afgelopen minuten kon ik via de forum-index het eerste stukje al lezen. Dit stukje:

Hoi allemaal, Het is alweer december! Dat betekent dat het tijd is voor Sinterklaassnoepgoed, feestelijke versieringen overal, cadeautj...

Hoe dan ook: Veel plezier met het bedrijfsfeessie!
Reputatie 7
Badge +10
Klopt 😉 Daarom aangepast! Ik had 'm gisteren alvast getikt, want ik zou 'm wellicht gisteravond alvast online hebben gezet. Dat werd toch vandaag.

Dankjewel, komt zeker goed!

Groetjes,
Jihane
Reputatie 4
Badge +4
Veel plezier guys!
Leuk dat jullie een feestje hebben, maar het zou wel handig zijn als MijnSimyo gewoon toegankelijk is en dat is het nu dus niet. Ik heb dringend toegang nodig tot MijnSimyo. Wanneer is dit weer mogelijk?Mvg.
Hoe probeer je daar te komen? Website of app?
Hoe probeer je daar te komen? Website of app?

Hoi Ray,
Bedankt voor jouw reactie!
De website geeft de melding “Deze pagina is tijdelijk onbereikbaar”.
Inmiddels is het wel gelukt via de app in MijnSimyo te kunnen komen.
Fijne avond!
Bedankt voor je terugkoppeling. En top dat het met de app wel is gelukt.

Jij ook een fijne avond nog.

Edit: MijnSimyo website doet het inderdaad niet.
Reputatie 6
Badge +4
Kan niet via app of computer bij Mijn Simyo komen, dat is echt niet handig, zwak uitgedrukt, dit ivm bereiken van MB overzicht..
Ik vind dit toch niet echt een reclame voor Simyo als er een bedrijfsfeest is, dat je niets kan wijzigen op Mijn Simyo.

Tot zover,
Frida
Reputatie 7
Badge +9
Dit is natuurlijk een gevalletje: Wet van bedrog. Sommige halen hem door de war met de de wet van Murphy, maar deze variant heeft echt een andere naam!

In ieder geval heb ik maar alvast een plekje gereserveerd voor status updates wanneer ze weer terug zijn.
Reputatie 6
Badge +4
@Groentjuh Natuurlijk gun ik de Simyo medewerkers hun avondje uit, prima!! maar er had wel iemand toch wachtdienst kunnen draaien om alles in de gaten te houden....
Inmiddels kan ik overal weer bij.
Fijn weekend voor iedereen,
Frida
It wasn't me.😇

Hoi allemaal,

Het is alweer december! 🤶 Dat betekent dat het tijd is voor Sinterklaassnoepgoed, feestelijke versieringen overal, cadeautjes, en de jaarlijkse diners en feestjes. Ook hier bij Simyo gaan we het einde van het jaar vandaag (14 december 2018) vieren. We komen met z'n allen samen, reflecteren op het afgelopen jaar, en spreken onze wensen uit voor het volgende jaar.

Dit zal betekenen dat de klantenservice officieel vanaf 17:00 gesloten is. Het is vanaf dat moment niet meer mogelijk om te bellen of te chatten. Je kunt altijd nog een berichtje achterlaten via één van onze Social kanalen (Facebook, Twitter, het Forum), via WhatsApp, of via e-mail. Je krijgt dan iets later antwoord dan je gewend bent, maar we staan morgen weer klaar voor je!



Heel veel liefs,
Jihane

Slecht getimed pech, maar zoals Scotsman verwacht ik dat van de technische staf iemand altijd een oogje in het zeil houdt maar die kan zich niet melden op bijvoorbeeld het forum.

Wel fijn dat het mijn (en jouw😉) Simyo inmiddels weer schijnt te werken.
Reputatie 6
Badge +4
@Friesian 😅

Reputatie 7
Badge +10
Hi allemaal!

Bedankt! 😃 Het was een leuk feestje. Het feit dat Mijn Simyo op problemen stuitte is puur toeval geweest, natuurlijk zouden we niet alles offline halen omdat wij er eventjes niet zijn. Maar wees gerust hoor, tijdens het feest zaten onze IT'ers met hun laptops in de weer om alles weer op te lossen. En dat is ze gelukt! Zelfs als we er niet zijn, zijn we er stiekem toch als er iets mis gaat 😉

Groetjes,
Jihane

Reageer