.

Storing Mijn Simyo [14-12-2018]

  • 14 December 2018
  • 10 reacties
  • 1006 Bekeken

Reputatie 7
Badge +9
Op dit moment doet is er een storing op Mijn Simyo. Hierdoor is inloggen op Mijn Simyo via de website en via de app is op dit moment niet mogelijk.

Zodra de medewerkers van Simyo over hun kater heen zijn, zullen zij ongetwijfeld verdere updates hier plaatsen.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hier lukt het inloggen wel, zowel via de website als de app. Kennelijk is het probleem vanzelf opgelost of door een ingreep van een feestende Simyo medewerker.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Groentjuh en Scotsman,

Dat is intussen opgelost, ja! Puur toeval dat dat tijdens het bedrijfsfeestje gebeurde, maar zoals Scotsman zegt: tijdens het feest zijn we hiermee aan de slag gegaan.

Groetjes,
Jihane
Nou volgens mij is het nog steeds niet goed. Probeer al de hele dag in te loggen op mijn simyo. Via PC en met de app. Krijg steeds bericht "dat er iets fout gegaan is"
Reputatie 7
Badge +10
Hi Johan,

Wat merkwaardig! Heb je de App verwijderd en opnieuw geïnstalleerd? En op de pc, lukt het niet met meerdere webbrowsers?

Groetjes,
Jihane
mijn simyo geeft nog steeds storing aan. wanneer is dit helemaal verholpen?
Probeer eens cookies en cache verwijderen, vaak wil dat helpen. Laat je even weten of het helpt?

Ik kom probleemloos op mijn Simyo.
Reputatie 7
Badge +10
Hi Miranda,

Wat gek! Wat voor melding krijg je? Heb je 't geprobeerd op meerdere browsers, of is het op de App?

Groetjes,
Jihane
Oud topic maar wel actueel:
inloggen op mijn simyo lukt niet.
Zou graag het tegoed willen inzien.
Oud topic maar wel actueel:
inloggen op mijn simyo lukt niet.
Zou graag het tegoed willen inzien.



Ik kom er gewoon in. Krijg je een foutmelding?
Reputatie 7
Badge +10
Hi Monica,

Dank voor de melding! Ik kom er ook in en er is geen storing bekend. Wat voor melding krijg je? Welke webbrowser gebruik je?

Groetjes,
Jihane

Reageer