.

[12-06-2018] Niet bellen en internetten in het buitenland [Opgelost]



Toon eerste bericht

36 reacties

Dit duurt in Duitsland al zeker twee dagen. Waarom is het dan pas sinds 5 uur 'officieel nieuws' ???

Ik was tot en met vandaag in Berlijn en gisteren waren er in Duitsland problemen met Wifi (Hotspots en bijv. Hotels). Dat staat los van wat er nu gaande is.
Dit duurt in Duitsland al zeker twee dagen. Waarom is het dan pas sinds 5 uur 'officieel nieuws' ???
Reputatie 5
Badge +10
Hoi allemaal,

Helaas is het probleem nog niet opgelost. We proberen het zo snel mogelijk op te lossen. We plaatsen een update in het startbericht van het topic hierboven.

Excuses voor het ongemak. Komt goed in ieder geval!

Groetjes,

Alex
Badge
Ik heb hier al heel lang last van, zeker een paar maanden iedere keer wanneer ik in duitsland ben kan ik niet internetten en bellen . Zeer storend vooral omdat ik vlak over de grens woon en vaak heen en weer rijd
Badge
KPN heeft de stekker van Simyo eruit getrokken. Rekening niet betaald. šŸ¤”
Vannacht mijn telefoon een update laten uitvoeren en sindsdien ook geen bereik meer in Kroatiƫ, Sloveniƫ, Oostenrijk en nu in Duitsland ook niet. Hoop dat het er morgen wel weer is ivm examen uitslag van onze kinderen.
In Italiƫ ook geen bereik.
Vandaag een bericht gehad dat ik op 4g gezet was, maar nu kan ik helemaal niet meer bellen of gebeld Worden. Ik zit nu in spanje. Zeer ongemakkelijk.
Badge
Ook in Sloveniƫ geen netwerkverbinding. Al vanaf dinsdag middag.
Ook in Belgiƫ is er geen netwerk helaas. Is er al meer duidelijkheid wanneer dit opgelost zou kunnen zijn?

Met vriendelijke groet,
Dit geldt dus ook voor mij nu ik in Duitsland zit. Alle APN instellingen al een keer opnieuw ingesteld, maar had beter eerst hier kunnen kijken 🙂 Nu hopen dat het snel is opgelost.

Reageer