.

Beantwoord

Nummerbehoud annuleren, kan dat?

  • 3 September 2020
  • 15 reacties
  • 862 Bekeken

Ik heb nummerbehoud aangevraagd voor een prepaid sim kaart. Ik wil echter afzien van nummerbehoud en gebruik blijven maken van het voorlopige nummer dat ik gekregen heb. Is dat mogelijk?

icon

Beste antwoord door Daisy 4 September 2020, 14:49

Bekijk originele reactie

15 reacties

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Dorus32,

 

Welkom op het Simyo forum!

 

We kunnen het nummerbehoud aanvraag voor je annuleren, kun je mij een privébericht sturen met het te behouden telefoonnummer, tijdelijke telefoonnummer en jouw adresgegevens? Dan help ik je graag verder! 

 

Alvast een fijn weekend!

 

Groetjes,

Daisy

Goede morgen,

 

Ik heb jullie sim only pakket binnen met nummerbehoud. 

Ik wil nummerbehoud cancelen en het nieuwe nummer gaan gebruiken.

Telefonisch zijn jullie helaas niet bereikbaar i.v.m. een storing.

 

M.v.g,

Stefan

Reputatie 7
Badge +6

Hoi Stefan,

 

Kun je mij een privébericht sturen met jouw adresgegevens en telefoonnummer? Dan kijk ik met je mee!

Ik heb nummerbehoud aangevraagd. Dat was uiteindelijk niet mogelijk. Er kwam snel antwoord dat niet mogelijk was. Dat is prima dan ga je door met het nummer wat je hebt. Maar wat niet wordt verteld is het volgende.  

Hier wordt je niet over geïnformeerd. 

 

Maar wat later wordt vermeld is dit. 



​​​​​​
 

Je wordt door Simyo niet geïnformeerd en ze laten kosten doorlopen tot ver. Je nummerbehoud niet annuleren, Je kan geen bundel aanschaffen. Terwijl als de over stap van nummerbehoud zelf de mogelijkheid moet hebben dat het abonnement door gaat met het huidige nummer. Dit is fraai van Simyo en dit ook een klacht over het niet informeren. En tot nu ben ook nog niet geholpen. 😡😡😡😡

@AVEB2 vervelend dat er een kink in de kabel is gekomen! Morgen meldt zich een moderator, medewerker van Simyo bij je om te kijken wat die voor je kan doen.

Voor nu ondanks dit toch een fijne avond gewenst. 

Reputatie 6
Badge +6

Hoi AVEB2, 

Welkom op ons forum! 😃

Wat vervelend dat je zo verrast bent door de in rekening gebrachte kosten. Volgens onze gegevens heb je op 4 november 2020 een e-mail ontvangen met betrekking tot je afwijzing nummerbehoud. In de e-mail staat letterlijk het onderstaande: 

Let op! Wil je afzien van nummerbehoud? Neem dan contact op met onze klantenservice! Besluit je namelijk met je Simyo simkaart en het Simyo mobiel nummer te gaan bellen, dan dienen je bel-, sms- en/of internetbundel(s) te worden geactiveerd, zodat je voordelig binnen je bundel kunt bellen.

Dat je door ons niet hierover bent geïnformeerd is dus onjuist. Maar we begrijpen wel dat het niet je bedoeling was om deze kosten te maken! Daarom komen we je ook graag eenmalig tegemoet. We zullen met terugwerkende kracht je bundels activeren en alle verbruikskosten die binnen je bundel zouden vallen voor je vergoeden. Dit zie je na het weekend terug op Mijn Simyo! Inmiddels zijn je bundels overigens actief, dus je kunt er nu zonder zorgen gebruik van gaan maken. 

Heb je hier nog vragen over? Reageer dan even op dit bericht 😊

Groetjes, 
Bas

Zeker heb ik nog een vraag, zou je ons niet gaan helpen. Dan betweterig te reageren!

 

 

Jullie zijn moeilijk bereikbaar!!!!!!

Reputatie 7
Badge +9

Jullie zijn moeilijk bereikbaar!!!!!!

@AVEB2, maar Bas geeft toch een prima oplossing?

[..]

we begrijpen wel dat het niet je bedoeling was om deze kosten te maken! Daarom komen we je ook graag eenmalig tegemoet. We zullen met terugwerkende kracht je bundels activeren en alle verbruikskosten die binnen je bundel zouden vallen voor je vergoeden. Dit zie je na het weekend terug op Mijn Simyo! Inmiddels zijn je bundels overigens actief, dus je kunt er nu zonder zorgen gebruik van gaan maken.

[..]

Samenvattend: Je bundel worden geactiveerd met terugwerkende kracht en alles wat binnen die bundels zou vallen, komt daar nu onder net alsof de bundel wel gewoon geactiveerd waren.

 

Zeker heb ik nog een vraag, zou je ons niet gaan helpen. Dan betweterig te reageren!

 

Bas geeft een prima oplossing. Je zou op zijn minst vriendelijker kunnen reageren. 

Beste Frieslan, 

Onze opmerking is niet onterecht. Maar wel een wanwaarschuwing voor andere klanten. 

Want Simyo noemt een melding communiceren. 

Wij hebben ons abonnement stop gezet. Ik wens jouw maandag weer een leuke werkdag bij Simyo.

Beste Frieslan, 

 Ik wens jouw maandag weer een leuke werkdag bij Simyo.

Beste AVEB2 

Fijn dat je me met humor doet lachen. Bedankt!

Ik ben net als jij een klant... 

Fijn weekend en blijf voorzichtig wat betreft corona. 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi AVEB2,

 

Wat jammer dat het abonnement is stopgezet nadat er een passende oplossing is gevonden voor jouw probleem, maar dat is uiteraard je goedrecht! 

Wil je op een later moment opnieuw een aansluiting bij Simyo, dan staan onze deuren voor je open! 

 

Ik wil je wel nog een heel fijn weekend wensen verder! :blush:

 

Groetjes,

Tessanne

@Tessanne Het woordje "is" staat op de verkeerde plek. 🤭

Reputatie 7
Badge +6

Ray, oeps! :wink:  

Reageer