.

Beantwoord

Waarom moet ik iedere keer mijn wachtwoord invoeren ook al heb ik een pincode aangemaakt?

  • 19 February 2016
  • 11 reacties
  • 872 Bekeken

Ik heb nu al meerdere malen een pincode aangemaakt. Maar als ik bijvoorbeeld de volgende dag pas weer inlog moet ik me opnieuw met mijn wachtwoord inloggen en lijkt het alsof ik de inlogcode nooit heb aangemaakt, terwijl ik dit wel gedaan heb.

Hoe kan het dat hij mijn aangemaakte pincode niet onthoud en hoe kan ik dit aanpassen?
icon

Beste antwoord door Sean 20 February 2016, 13:54

Bekijk originele reactie

11 reacties

Badge
Hymster5: Je bent niet de enige die dit ondervind. Gisteren gebeld met de klantenservice. De overigens vriendelijke dame zou er een melding van maken voor de afdeling die hier over gaat. Ze beloofde me voor 18:30 uur terug te bellen. Ja je voelt um al aankomen. Niet teruggebelddus.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Hymster5,

Ik zie dat je deze vraag ook onder een ander topic hebt gesteld. Heb je inmiddels al een keer je account verwijderd?

@Gws Zou jij dit ook een keer willen proberen? Dit doe je door op ‘aanpassen’ te klikken en vervolgens op het kruisje bij je account’. Daarna kun je je account weer instellen en een nieuwe code aanmaken.

Ik hoor heel graag van jullie of het inloggen met de pincode daarna wel lukt!

Wat het terugbellen betreft, het is natuurlijk niet de bedoeling dat deze afspraken niet worden nagekomen. Ik ben bang dat er sprake is geweest van miscommunicatie, want onze klantenservice is maar tot 17:30 open. Ik zal dit in ieder geval nog even voor je navragen.

Groetjes,
Sean
Badge
Hoi Sean, dit heb ik uiteraard al (meerdere) keren geprobeerd. Zonder resultaat.
Groet GWS
Reputatie 7
Badge +10
Hoi GWS,

Jammer dat dit niet helpt! Kun je mij vertellen welke telefoon je gebruikt en welke softwareversie hierop zit? Daarnaast ben ik benieuwd of je een melding krijgt waarin staat dat je een vergrendeling moet instellen op je telefoon.

Alvast bedankt!

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Ik gebruik een Samsung GT-I8190 (S3 mini)
Software versie Android 4.1.2
En ik krijg inderdaad de melding van de schermvergrendeling (Erg storend)

Groet GWS
Reputatie 7
Badge +10
Hoi GWS,

Dat verklaart voor mij een hele hoop.

Op het moment dat jij geen beveiliging op je telefoon hebt, kan (of beter gezegd: mag) de pincode van onze app niet opgeslagen worden op je telefoon. Je krijgt om die reden ook de melding dat je een schermbeveiliging moet instellen als je de app goed wilt kunnen gebruiken.

Je kunt een pincode of een patroon instellen als je dit wilt. Je zult zien dat het dan wel werkt. Mocht je dit liever niet willen, dan zal het helaas niet anders werken.

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Hallo Angela (Simyo Team),

Het mag voor jou dan wel een hele hoop verklaren.
Ik krijg hier toch een heel ander beeld bij.

Waar haalt Simyo de arrogantie vandaan om voor haar gebruikers van de nieuwe app te bepalen dat ze een schermbeveiliging op hun, lees goed HUN, telefoon moeten instellen om de pincode van de app te kunnen gebruiken.
Zelfs mijn Bank eist dit niet.

Bedankt hoor Simyo Team.

Groet GWS.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi GWS,

Jammer dat je dit zo ziet!

Ik begrijp heel goed dat je niet wil dat wij bepalen of jij een code op je telefoon moet instellen. Ik had wat meer informatie moeten geven in mijn bericht. Mijn excuses.

Het gaat om een beveiligingsissue in de softwareversie die jij hebt. Andere versies hebben namelijk geen last van deze problemen en kunnen gewoon een pincode opslaan. Het ligt in dit geval aan Android in combinatie met de app. Sorry :(

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi GWS,

Jammer dat je dit zo ziet!

Ik begrijp heel goed dat je niet wil dat wij bepalen of jij een code op je telefoon moet instellen. Ik had wat meer informatie moeten geven in mijn bericht. Mijn excuses.

Het gaat om een beveiligingsissue in de softwareversie die jij hebt. Andere versies hebben namelijk geen last van deze problemen en kunnen gewoon een pincode opslaan. Het ligt in dit geval aan Android in combinatie met de app. Sorry :(

Heb je hier nog vragen over?

Groetjes,
Angela


Nee ondertussen is het duidelijk. Jammer dat dit er inderdaad niet direct bij stond.

Door dit item kwam ik er achter dat mijn telefoon aan gezichtsherkenning doet.
Dit werkt tot volle tevredenheid. En de app van Simyo nu ook.

Thanks.
Badge
Mag afgesloten worden.

Groet GWS.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi GWS,

Ik had direct volledig moeten zijn in mijn bericht. Sorry hiervoor! Fijn dat je ondertussen een manier hebt gevonden die voor jou goed werkt! Helemaal mooi dat hiermee ook de app werkt zoals het hoort. Mocht je in de toekomst nog hulp nodig hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Angela

Reageer