.

Beantwoord

Waar kun je nu zien, wie en wanneer je iemand hebt gebeld of ge-smst

  • 14 March 2013
  • 56 reacties
  • 10339 Bekeken


Toon eerste bericht

56 reacties

Badge +1
Ik hoop dat ik het zo goed doe en niet ineens in iemand anders zijn post iets aan het vragen ben maar ook ik kan dat handige overzichtje niet vinden en vind dat heel erg vervelend zo kon je de kids precies laten zien wat ze aan smsjes hadden verstuurd en dat was erg prettig geen discussies over nee zoveel heb ik er niet verstuurd want het overzicht spreekt dan voor zich ik hoop echt dat jullie dat weer terug willen plaatsen want aan zo een grafiekje heb ik niks als de nummers er niet achter staan. Dus hoe zit het nu is dat een bug of is het overzicht gewoon weg???????? het gaat in mijn geval om prepaid Ik hoor het graag.
Reputatie 7
Wanneer je op het tabblad 'Verbruik' klikt zie twee sub tabbladen verschijnen wanneer je op de maand klikt kan het verbruik van de lopende maand bekijken.

Hey Natascha,

Inderdaad kun je wel per dag het verbruik van de lopende maand zien, maar als ik met de cursor naar een dag in de maand ga dan verschijnt daar wel het 'handje' ten teken dat daarop kan worden geklikt, maar dan gebeurt er niets.

Dus, ja, ik kan wel het lopende verbruik per dag zien, maar een verdere specificatie van die dag, die het handje wel suggereert te geven, verschijnt niet.

Dit lijkt me een bug. Haal of het handje weg of laat de link werken.
even over het verbruiksoverzicht ik zie inderdaad nog geen submappen verschijnen,
ik wil graag kunnen zien wat er gebeld is en naar wie, want mijn dochter belt nog al graag met iedereen en sms't best veel
Badge +6
Vroeger op de oude site, kon je je verbruik zien en van de huidige maand zag je een mooi rijtje met alle telnr. die je gebeld had en zo ook wanneer en naar welk nr. je een sms gestuurd had.
Dit kun je nu niet meer terug vinden, pas als er een factuur gemaakt is (en je kunt nu pas de fact. van Jan. zien, terwijl we al in mrt zitten)

Ik wil graag van de huidige maand kunnen zien, wie je gisteren en hoe laat je een nr. gebeld hebt, met tijdsduur erbij vermeld, en de eventuele kosten (naar bv. service nrs.)

Ik mis dit heel erg, want zo kun je niets controleren!!


Hoi Sanreno,

Welkom op het forum!
Wanneer je op het tabblad 'Verbruik' klikt zie twee sub tabbladen verschijnen wanneer je op de maand klikt kan het verbruik van de lopende maand bekijken. Je verbruik van de afgelopen maand kan je terug zien op je factuur.
Reputatie 7
Het lijkt erop alsof de functie nog niet werkzaam is. Er verschijnt wel een 'handje' ten teken dat dit een link is. Ik vermoed dat dit één van de vele bugs is.
Reputatie 3
Badge +9
Ja, ik mis dit ook en zou deze fearture graag terug willen zien.

Reageer