.

Beantwoord

Waar kun je nu zien, wie en wanneer je iemand hebt gebeld of ge-smst

  • 14 March 2013
  • 56 reacties
  • 10325 Bekeken

Vroeger op de oude site, kon je je verbruik zien en van de huidige maand zag je een mooi rijtje met alle telnr. die je gebeld had en zo ook wanneer en naar welk nr. je een sms gestuurd had.
Dit kun je nu niet meer terug vinden, pas als er een factuur gemaakt is (en je kunt nu pas de fact. van Jan. zien, terwijl we al in mrt zitten)

Ik wil graag van de huidige maand kunnen zien, wie je gisteren en hoe laat je een nr. gebeld hebt, met tijdsduur erbij vermeld, en de eventuele kosten (naar bv. service nrs.)

Ik mis dit heel erg, want zo kun je niets controleren!!
icon

Beste antwoord door Natascha 16 March 2013, 10:48

Bekijk originele reactie

56 reacties

Badge +8
Het activeren van de maand om de specificaties te zien, werkt niet. Zowel in Chrome en IE

Hoi Romati,

Welke maand probeer je te bekijken?
De maand mei kun je gespecificeerd bekijken onder het tabblad Verbruik, als je op Mei klikt.
De maand maart kun je gespecificeerd bekijken op je factuur.
De maand april kun je op het moment even niet inzien, tot de factuur wordt opgemaakt.

Heb ik je vraag hiermee beantwoord?

Groetjes,
Charlene
Het activeren van de maand om de specificaties te zien, werkt niet. Zowel in Chrome en IE
Badge +6
Voorheen kon ik met 2 klikken mijn belhistorie bekijken.Waarom kan dit niet meer en werd ik daar niet over ingelicht?

Hoi Joop Hagenstein,

Welkom op het forum!
Zoals moderator Alex aangeeft is het voor prepaid klanten omslachtig om hun verbruik te bekijken. Simyo heeft alle klanten een e-mail gestuurd nadat de nieuwe site was gelanceerd.
Voorheen kon ik met 2 klikken mijn belhistorie bekijken.Waarom kan dit niet meer en werd ik daar niet over ingelicht?
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Steef,

Ik ben het met je eens. Voor prepaid klanten is het inderdaad omslachtig. Dit is inmiddels bekend bij de technische dienst. Zij gaan samen met de afdeling, welke verantwoordelijke is voor Mijn Simyo, naar dit punt kijken.

Groetjes,

Alex
Voor wat het waard is, ik laat hier voor mede Simyo-klanten even weten dat ik met mijn prepaid in Mijn Simyo alle gebruiksgegevens kan inzien, zowel in Chrome als in Internet Explorer, toevallig versie 8. 
Ik wil hier wel even kwijt dat ik de manier waarop je in de gegevens kunt komen, erg omslachtig vind. Ben er zeker 10 minuten mee bezig geweest om uit te vogelen hoe ik het verbruik van eerdere maanden kon vinden, toen maar in het forum info gezocht en zo kwam ik er achter.
Het werkt dus wel maar wat het verwarrend maakt, is dat er om te beginnen alleen dat venstertje staat van 1 april tot vandaag... en dat je dáárin dan zelf de datum moet wijzigen om een andere periode te zien. Dat lijkt me veel gebruiksvriendelijker kunnen door daar een aanklikbare maand te zetten.. 
Reputatie 5
Badge +10
Welkom op het forum smser,

Ik zie dat je een prepaid account hebt. Je kunt dit nog steeds terug vinden door in te loggen, naar verbruik te gaan, kies dan de maand (naast Geschiedenis) en voer de periode in van en tot wanneer je het verbruik wilt terug zien.

Kan je even laten weten of het je is gelukt?

Groetjes,

Alex
Ja, ik mis dit ook en zou deze fearture graag terug willen zien.
Van hetzelfde ik mis dit ook nu kan ik niks controlere
Reputatie 5
Badge +10
Ok super 🙂
Ik heb nog niet de mogelijkheid gehad om dit op een andere pc te proberen. Zal proberen dat zsm te doen, en mijn bevindingen hier te melden
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sanreno,

Wellicht handig om het hier verder te bespreken dan per privé bericht. Ik ben nu vooral benieuwd of het wel op een andere computer met IE 9 werkt.
Ja, heb dus nogmaals de versie gecontroleerd, en het is echt wel versie IO 9
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sanreno,

Ik heb het hier met Internet Explorer versie 9 getest. Hier werkt het wel. De conclusie dat het niet werkt met Internet Explorer is nog iets te vroeg. Ik heb je ook een privé bericht gestuurd met de vraag of je de versie die je gebruikt nog even wilt controleren.

Groetjes,

Alex
Ik heb even op advies van Alex, geprobeerd om de site van Simyo te laden middels Google Chrome, en hierop kan ik dus wel mijn verbruik zien van de huidige maand.
Dus naar alles waarschijnlijkheid ligt het aan de combinatie van Internet Explorer (versie 9 heb ik) en Simyo.
Hopelijk gaat Simyo zsm het in orde maken dat IO gebruikers ook hun huidge verbruik kunnen zien.

Groetjes Sandra
Reputatie 5
Badge +10
Het zou mooi zijn als de maand direct na het beeindigen bij facturen komt te staan alszijnde "(nog) niet betaald".
Zodat je toch de geschiedenis van Maart kan bekijken.


Klopt. Op dat moment kunnen we echter nog geen factuurbedragen tonen. Het zou dan alleen om het verbruik gaan. Ik ga kijken of dat mogelijk is.

Nee, want het werkt nog steeds niet, nooit gewerkt, toen ik dit topic startte, was het maart, vandaar dat ik in mijn laatste reactie Maart aanhaalde. Maar nu zitten we in April, en het werkt nog steeds niet. Precies zoals ik hierboven beschrijf. Heb dit dus met 3 verschillende abbo's geprobeerd, nergens krijg ik dus te zien wie, wanneer en hoelang ik gebeld of ge-smst hebt.
Tuurlijk kan ik wachten tot de factuur verschijnt, waar alles op staat, maar zo kan ik nooit iets controleren van bv. mijn zoon wie hij gisteren of eergisteren gebeld heeft.


Hoi Sanreno,

Dat is vreemd. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen met één van de telefoonnummers waarmee het niet lukt? Dan kunnen we er samen even naar kijken. Ook ben ik benieuwd naar de internetbrowser die je gebruikt.

Groetjes,

Alex
Hoi Sanreno, Het klopt dat je nu niet de maand maart kan bekijken. Dit kon ook niet toen de oude site nog in de lucht was. Neemt niet weg dat het wel wenselijk zou zijn. Je verbruik van van maart kun je inzien wanneer de maart factuur op je persoonlijke pagina zal staan. Facturen worden altijd aan het eind van de maand op 'Mijn Simyo' gezet. Je ontvangt hier automatisch een email over. Alle voorgaande facturen incl. de verbruiksspecificaties kun je via de factuur pagina bekijken. Het verbruik van de huidige maand kun je bekijken via: - verbruik - en dan klikken op april (staat naast geschiedenis) Qua mogelijkheden is er dus sinds de nieuwe website niets veranderd. Wel is het navigeren naar bepaalde informatie gewijzigd door de nieuwe website. Ik kan me voorstellen dat je hier even aan moet wennen. Op het moment dat Natascha het heeft getest was het nog maart. Haar reactie is immers van een week geleden. Vandaar dat ze op dat moment het verbruik van maart nog kon inzien. Is hiermee je vraag beantwoord? Groetjes, Alex


Nee, want het werkt nog steeds niet, nooit gewerkt, toen ik dit topic startte, was het maart, vandaar dat ik in mijn laatste reactie Maart aanhaalde. Maar nu zitten we in April, en het werkt nog steeds niet. Precies zoals ik hierboven beschrijf. Heb dit dus met 3 verschillende abbo's geprobeerd, nergens krijg ik dus te zien wie, wanneer en hoelang ik gebeld of ge-smst hebt.
Tuurlijk kan ik wachten tot de factuur verschijnt, waar alles op staat, maar zo kan ik nooit iets controleren van bv. mijn zoon wie hij gisteren of eergisteren gebeld heeft.
Reputatie 3
Badge +9
Het zou mooi zijn als de maand direct na het beeindigen bij facturen komt te staan alszijnde "(nog) niet betaald".
Zodat je toch de geschiedenis van Maart kan bekijken.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Sanreno,

Het klopt dat je nu niet de maand maart kan bekijken. Dit kon ook niet toen de oude site nog in de lucht was. Neemt niet weg dat het wel wenselijk zou zijn. Je verbruik van van maart kun je inzien wanneer de maart factuur op je persoonlijke pagina zal staan. Facturen worden altijd aan het eind van de maand op 'Mijn Simyo' gezet. Je ontvangt hier automatisch een email over.

Alle voorgaande facturen incl. de verbruiksspecificaties kun je via de factuur pagina bekijken. Het verbruik van de huidige maand kun je bekijken via:

- verbruik - en dan klikken op april (staat naast geschiedenis)

Qua mogelijkheden is er dus sinds de nieuwe website niets veranderd. Wel is het navigeren naar bepaalde informatie gewijzigd door de nieuwe website. Ik kan me voorstellen dat je hier even aan moet wennen.

Op het moment dat Natascha het heeft getest was het nog maart. Haar reactie is immers van een week geleden. Vandaar dat ze op dat moment het verbruik van maart nog kon inzien.

Is hiermee je vraag beantwoord?

Groetjes,

Alex
Dank je wel Natascha Maar ik krijg dus wel het verbruik totaal te zien, van de gesprekken en sms-en van de huidige maand, als ik op gesprekken ga staan, zie ik idd een handje wat zou wijzen op doorlinken, maar je kunt klikken wat je wil, je krijgt geen specificaties te zien Heb dit met mijn eigen abbo /nr geprobeerd, met het abbo/nr van mijn zoon en van mijn zus! Niets, bij geen van drieen Hoi Sanreno, Ik heb het net uitgetest. Wanneer ik het verbruik ga bekijken van de lopende maand en op maart klik zie ik het aantal gesprekken staan. Ik kan daarop klikken en zie dan staan welke gesprekken er zijn gevoerd. Ik kan ook het verbruik van het internet bekijken via het test account die ik heb gebruikt om dit te testen.


Nou Natascha, het werkt nog steeds niet, nooit gedaan ook
Heb divese manieren geprobeerd, op een andere pc geprobeerd, ook dus de abbo van mijn zoon, bij geen een krijg ik dus het verbruik te zien, zoals ik het wil, en jullie het aangeven
Kreeg wel het aantal min. gebeld te zien van de maand Maart (zitten nu wel al in april), maar kan dan niet verder klikken, om ook daadwerkelijk de nr.s te zien die ik gebeld heb!

Waarom in vredesnaam een nieuwe website lanceren, die niet werkt, en als de oude website wel goed werkt???

En als ik zo eens het forum door lees, zijn er met mij heeel veel andere mensen die ook de oude website terug wille, waar het wel werkt!
Badge +6
Dank je wel Natascha

Maar ik krijg dus wel het verbruik totaal te zien, van de gesprekken en sms-en van de huidige maand, als ik op gesprekken ga staan, zie ik idd een handje wat zou wijzen op doorlinken, maar je kunt klikken wat je wil, je krijgt geen specificaties te zien

Heb dit met mijn eigen abbo /nr geprobeerd, met het abbo/nr van mijn zoon en van mijn zus! Niets, bij geen van drieen


Hoi Sanreno,

Ik heb het net uitgetest. Wanneer ik het verbruik ga bekijken van de lopende maand en op maart klik zie ik het aantal gesprekken staan. Ik kan daarop klikken en zie dan staan welke gesprekken er zijn gevoerd. Ik kan ook het verbruik van het internet bekijken via het test account die ik heb gebruikt om dit te testen.
Vroeger op de oude site, kon je je verbruik zien en van de huidige maand zag je een mooi rijtje met alle telnr. die je gebeld had en zo ook wanneer en naar welk nr. je een sms gestuurd had. Dit kun je nu niet meer terug vinden, pas als er een factuur gemaakt is (en je kunt nu pas de fact. van Jan. zien, terwijl we al in mrt zitten) Ik wil graag van de huidige maand kunnen zien, wie je gisteren en hoe laat je een nr. gebeld hebt, met tijdsduur erbij vermeld, en de eventuele kosten (naar bv. service nrs.) Ik mis dit heel erg, want zo kun je niets controleren!! Hoi Sanreno, Welkom op het forum! Wanneer je op het tabblad 'Verbruik' klikt zie twee sub tabbladen verschijnen wanneer je op de maand klikt kan het verbruik van de lopende maand bekijken. Je verbruik van de afgelopen maand kan je terug zien op je factuur.


Dank je wel Natascha

Maar ik krijg dus wel het verbruik totaal te zien, van de gesprekken en sms-en van de huidige maand, als ik op gesprekken ga staan, zie ik idd een handje wat zou wijzen op doorlinken, maar je kunt klikken wat je wil, je krijgt geen specificaties te zien

Heb dit met mijn eigen abbo /nr geprobeerd, met het abbo/nr van mijn zoon en van mijn zus! Niets, bij geen van drieen
Tik op verbruik. Dan op de maand. Deze maand dus maart. Je ziet dan je 06 nummer en 2 data. Nu 01-03-2013 en 17-03-2013 en daarnaast blauwe knop met " toon verbruik". Eronder staan de gesprekken en de sms-jes die je in de periode hebt gedaan. Klik daar op en je ziet de nummers, de datum en de tijd.


Nergens dus een blauwe knop te zien
Zie wel dus mijn verbruik in totaal van gesprekken en sms-en, maar kan daarna nergens meer klikken om nummers, datums en tijd te vinden en dat wil ik juist graag!
@janlis, ik, als Sim Only klant, zie mijn huidige verbruik als volgt: - log in op Mijn Simyo - dan zie ik 'deze maand heb ik nog:' en vlak daarbij 'Verbruik deze maand>' - Klik op 'Verbruik deze maand>' - dan zie ik 'Geschiedenis' en 'xxxx' (hierbij is xxxx nu de maand maart) - Klik op 'xxxx' En dan zie ik mijn verbruik aan gesprekken, internetten en sms. Als ik op de gesprekken klik dan zie ik de gesprekken naar mobiele- en vaste nummers en naar mijn voicemail. En als ik dan op bijvoorbeeld de mobiele nummers klik dan zie alles gespecificeerd naar datum, tijd, duur, telefoonnummer en kosten.


Ik heb het ook over Sim only gebruik
Ik kom zover dat ik het verbruik van bv de maand maart zie
en dan krijg je idd een verbruik te zien van je gesprekken en sms-jes
en krijg idd een handje als ik op het woord gesprekken ga staan, maar ik kan klikken wat ik wil, verder kom ik niet! Dus juist die specificatie krijg ik niet te zien, en dat wil ik graag
Gezien het handje is het denk ik wel de bedoeling dat je daar verder kunt klikken, maar er zit bij mij dus geen link achter
Graag gedaan!!!
Badge +1
Ach kuifje1, zoals je kunt zien ben ik geheel en al bereidwillig een helpende hand toe te steken. Echter, dit kan alleen gedaan worden als het probeem duidelijk wordt verwoord. Echt, dat komt een behulpzaamheid echt ten goede...:D.

Maar heb je wat aan de reacties in dit topic gehad?


Oke ik geef je de voordeel van de twijfel. Ik vond gewoon dat je een beetje :mad: reageerde en daar kan ik dus blijkbaar niet zo goed tegen:o Voor mij was de oplossing de post van Andrea en Wayne.
Het was er wel ik kon het alleen niet vinden.Bedankt allemaal voor het meedenken.

Reageer