.

Beantwoord

voornaam wijzigen, hoe doe ik dat?

  • 19 August 2014
  • 7 reacties
  • 417 Bekeken

Mijn abonnement / contract heeft alleen een voorletter voor de achternaam staan. Bij mij MijnSimyo staat dan welkom J. niet erg netjes vind ik. Kan ik mijn voor letter wijzigen in een voornaam?
icon

Beste antwoord door Tiury 20 August 2014, 14:22

Bekijk originele reactie

7 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi janske, welkom op het Simyo forum! :D

Dat staat inderdaad niet heel netjes op je persoonlijke pagina 🙂 Daarom wordt er ook gevraagd om je voornaam bij de bestelling. De enige manier waarop ik dit voor je mag aanpassen, is met behulp van je ID-kaart. Zou je een kopietje kunnen sturen naar [email]Klantenservice@simyo.nl[/email]? Stuur de e-mail maar t.a.v Tiury 🙂 Dan komt hij automatisch bij mij terecht.

Ik hoor het van je!
Badge
Beste,

Ik wil mijn naam ook veranderen van doopnaam (wat er nu vermeld staat) naar roepnaam (wat t moet worden).

Vraag: Hoe kan ik dit aanpassen?

Graag een reactie!

Groeten,
JCG
Reputatie 5
Badge +8
Hoi JCG,

Het is mogelijk je voornaam te wijzigen, hiervoor hebben wij wel een kopie van je ID-kaart nodig. Deze kan je opsturen naar klantenservice@simyo.nl. Als je in de e-mail je 06-nummer vermeldt en hoe de naam moet worden aangepast, komt het helemaal in orde. Laat je het weten als je hier verder nog vragen over hebt?

Groetjes,
Sean
Badge
Beste,

Bedankt voor de snelle reactie! Een wijzigingsmail is inmiddels onderweg naar de klantenservice.

Groeten,
JCG
Reputatie 6
Badge +10
Hoi JCG,

Namens Sean; graag gedaan! Onze financiële afdeling zal de naam aanpassen en je een berichtje sturen zodra dit is verwerkt 🙂. Uiteraard zie je het resultaat hiervan meteen terug op Mijn Simyo.

Groetjes, Tiury
Badge
Beste,

Ik kijk zojuist bij Mijn Simyo en zie dat de naam nog steeds verkeerd staat.
Stond er eerst mijn oude naam, zou dat veranderd worden in een nieuwe suggestie, staan er nu alleen maar mijn initialen.
Dit kan toch niet de bedoeling zijn??

Graag een reactie!!


Groeten,
Jaco Grootveld
Reputatie 5
Badge +9
Hoi JCG,

We communiceren met je voornaam. Dit zie je ook gelijk op Mijn Simyo wanneer je inlogt. We hadden je 'voornaam' gewijzigd naar J.C. maar nu zie je dit dus wanneer je inlogt. Ik heb je voornaam nu gewijzigd naar Jaco. Wanneer je inlogt zal er nu 'Beste Jaco' staan, als het goed is. Je volledige naam staat nu geregistreerd als Jaco Grootveld. Kan je laten weten of het nu wel goed staat?

Groetjes,

Caspar

Reageer