.

Beantwoord

Tab instellingen werkt niet in Mijn Simyo. Kan dit opgelost worden?

  • 24 September 2015
  • 6 reacties
  • 168 Bekeken

Badge
Vervelend, ik kan gewoon inloggen op Mijn Simyo (zowel op pc als de app). Op de app is geen "instellingen" tab aanwezig, wel op de pc maar zodra ik daarop druk krijg ik gelijk een foutmelding. Uiteraard heb ik de geschiedenis en cookies van de browser gewist en op meerdere pc's ingelogd. Steeds hetzelfde verhaal dus nu kan ik geen instelling wijzigen en komende dagen als mijn nieuwe nano sim wordt geleverd deze niet activeren en de pin code ophalen. Voor de duidelijkheid, alle andere tabs werken uitstekend. De pagina meldt error code 1.1.
icon

Beste antwoord door Angela 25 September 2015, 15:22

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rene.L,

Dat dit erg vervelend is kan ik goed begrijpen. Het is de bedoeling dat jij zelf helemaal in controle bent over al deze opties op Mijn Simyo. Sorry dat dit nu nog niet lukte.

Ik ben gelijk voor je naar onze IT-afdeling gelopen. Er zat inderdaad een kleine kink in de kabel. In onze achterliggende systemen, stond jouw account niet volledig aangemeld. Hierdoor bleef jij deze melding krijgen. Dit hebben de techneuten direct voor je aangepast. Zou je nog eens het tabblad 'Instellingen' willen bezoeken? Ik hoor uiteraard graag of het nu wel lukt. Alvast bedankt voor de terugkoppeling.

Groetjes,
Angela
Badge
Hoi Angela,

Ik heb gelijk even gekeken en hoera, het werkt weer als vanouds.

Hartelijk dank voor de supersnelle service, nu weet ik weer waarom ik jaren geleden voor Simyo heb gekozen 🙂!

Prettig weekend, René.
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Rene.L,

Top om te horen. Bedankt dat je het laat weten 🙂 Graag gedaan, we zijn erg blij dat je tevreden bent 😳

Hopelijk tot ziens op het forum.
Wellicht staat mijn account dan ook niet volledig aangemeld, want ik krijg bij "Instellingen" een Error 500.
Zonder zichtbare reactie werkt het nu wel.
🙂 dat het werkt
😞 dat er geen reactie is gekomen
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Jan.van.Munster,

Welkom op het Simyo Forum.

Sorry voor de late reactie! Dit is niet onze bedoeling geweest. Ik ben bang dat ik jouw eerste reactie over het hoofd heb gezien.

Wat lastig dat jij ook een 'error' te zien kreeg bij het tabblad 'Instellingen' op Mijn Simyo. Alles behalve handig. Het probleem lijkt zich in jouw geval uit zichzelf opgelost te hebben. Wij hebben hier niets voor gedaan. Hierdoor lijkt het erop dat het een tijdelijke foutmelding was en dat je verder volledige aangemeld bent 🙂 Als het nog eens voorkomt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer