Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Je kan nu bij Simyo kiezen voor eSIM. eSIM is de digitale simkaart. eSIM doet hetzelfde als een plastic simkaart maar deze zit ingebouwd in je telefoon.
Ken je iemand die al een Simyo klant is? Bestel en gebruik het nummer van je Simyo maatje. Jullie verdienen dan allebei € 5 bij Prepaid en € 10 bij Sim Only!
Sommige klanten hadden problemen met inloggen. Mijn excuses voor het ongemak. Gelukkig hebben mijn IT collega's dit opgelost. Ook fijn om te horen dat je dit hebt gemerkt, dankjewel voor het doorgeven.
Mocht je nog met iets zitten, dan weet je ons forum te vinden 😉
Simyo Nederland @simyonl 3 u3 uur geleden
Vanaf 14 uur doen we de lichten uit bij Social Morgen om 9 uur staan we weer klaar! Wil je weten waarom? Check http://bit.ly/1RGnvcU
Dat we op Webcare/social/forum niet meer bereikbaar zijn, betekend niet dat de klantenservice dicht is 😉. We waren gewoon tot 17.30 bereikbaar via de telefoon of de e-mail. Alleen de moderators waren er even tussenuit. Inmiddels moet dit helemaal zijn opgelost. Kunnen jullie dit bevestigen?
Sorry! Deze vraag heeft Tiury denk ik over het hoofd gezien. Hij stond een beetje verstopt tussen alle meldingen ;)
Op het moment dat jij bij jouw contract EC hebt aangegeven (jouw initialen?), is dit de naam die in Mijn Simyo en op jouw contract staat. Helaas is er op dit moment nog geen optie om jouw voornaam te wijzigen via Mijn Simyo. Voor mijn bestaat deze mogelijk ook niet.
Zoals gezegd, op dit moment is het niet mogelijk. We zijn er wel onderzoek naar aan het doen of het van belang is dat wij dit wel mogelijk maken. Je bent namelijk niet de eerste die hiernaar vraagt. Er zijn nog geen plannen bekend maar weet dat we zeker wat doen met de meldingen die hierover binnenkomen.
Na inloogen krijg ook ik de melding dat er iets mis gaat. Kan wel bij facturen, niet bij instellingen. Wil mijn 3g aanzetten voor in het buitenland. Ben nu in het buitenland en zie dit graag geregeld.
Wat vervelend dat je deze melding krijgt te zien! Ik kan me voorstellen dat je jouw wijzigingen graag wilt uitvoeren.
Het kan zijn dat je een andere browser zal moeten proberen. Google chrome werkt het beste met onze website. Daarnaast is het verwijderen van de cookies vaak een oplossing 🙂 Ik hoor graag van je of dit heeft gewerkt.
Omdat je nu in het buitenland zit, kan ik me voorstellen dat je de optie zelf niet geheel gemakkelijk aan kunt zetten. Daarom heb ik dit voor deze keer voor je gedaan. Je kunt jouw telefoon uit- en aanzetten. Als je hierna de dataroaming aanzet in je telefoon, kun je gebruik maken van het internet. Laat je weten of het werkt?
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.