.

Beantwoord

Kan ik van account wisselen zonder de App te sluiten?

  • 4 October 2016
  • 4 reacties
  • 396 Bekeken

Badge +2
Het is ontzettend fijn dat het nu mogelijk is om meerdere gebruikers aan de Simyo app toe te voegen. Het overzicht en beheer van alle telefoons binnen het gezin is hiermee een "fluitje van een cent".

Er is 1 ding wat ik wel mega onthandig en lastig vind. Als ik van gebruiker wil wisselen, dan moet ik helemaal uitloggen, de app sluiten en opnieuw openen. Ik zou daarom heel graag een optie binnen de app zien om van gebruiker te wisselen.

Is dit iets wat in de ontwikkelingen zit en er op redelijke termijn aankomt?
icon

Beste antwoord door Sean 5 October 2016, 10:57

Bekijk originele reactie

4 reacties

Badge
Dat zou ik zelf ook nogal onhandig vinden, als ik meerdere abonnementen/prepaid-aansluitingen had, maar gelukkig heb ik er maar een.

Wat je zou kunnen doen is voor elke gebruiker een vijf-cijferige pincode instellen (dit kan als je ingelogd bent door op de profielfoto rechtsboven te klikken, en dan op "Wijzig inlogcode"), als je dat nog niet gedaan hebt, omdat dat waarschijnlijk korter én sneller is dan steeds het wachtwoord in te moeten vullen. (Je zou zelfs, als de Mijn Simyo app dat toelaat, voor iedereen dezelfde pincode in kunnen stellen, dan hoef je er maar één te onthouden.)

Als je er dan tijdens het inloggen voor zorgt dat "Ingelogd blijven" uitstaat, hoef je alleen maar de app te sluiten en weer te starten om met een andere gebruiker in te loggen, dan hoef je niet eerst helemaal uit te loggen.

Natuurlijk zou het inderdaad wel veel handiger zijn als je binnen de app van gebruiker kon wisselen.
Waarschijnlijk zou zoiets redelijk makkelijk te implementeren zijn. We zullen zien.
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Sschot,

Goed om te lezen dat de App zo goed bevalt ;)

Het klopt dat je eerst moet uitloggen, voordat je van gebruiker kunt wisselen. Het is echter niet nodig om de App af te sluiten en vervolgens weer opnieuw op te starten. Log je uit via je profielafbeelding (rechtsboven) of door terug te gaan naar je telefoonmenu? Wanneer je op de eerstgenoemde manier uitlogt, kom je namelijk weer terecht bij het inlogscherm.

Dunics geeft nog een goede tip! Het is namelijk mogelijk om voor verschillende accounts dezelfde inlogcode te gebruiken. Dit maakt het wisselen van profiel een stuk eenvoudiger.

Ik ga jouw verzoek uiteraard neerleggen bij de ontwikkelaars van de App. Hopelijk kunnen we het wisselen van gebruiker in de toekomst nog makkelijker maken :D

Groetjes,
Sean

@Dunics, bedankt voor je uitgebreide reactie!
Badge +2
Bedankt voor de info en reactie. Ik logde uit via de terug naar telefoon knop. Nu via de profielfoto. Scheelt in ieder geval al wel. Zit nog niet op het niveau van Android of Windows :-))))

Wie weet wat de toekomst brengt.......

Groeten,

Steven
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Steven,

Goed om te zien dat het nu al weer een stukje makkelijker is voor je om van accounts te wisselen 🙂 Wie weet kunnen wij je in de toekomst blij maken met een manier die het allemaal nog simpeler maakt. Uiteraard hoor je dit dan direct van ons. Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Groetjes,
Angela

Reageer