.

Waarom is Simyo geworden tot een zeer dure provider?

  • 16 August 2017
  • 57 reacties
  • 1865 Bekeken


Toon eerste bericht

57 reacties

Reputatie 7
Badge +7
Mijn abonnement kost (100 minuten/1GB) voor nieuwe klanten 13 of 14 euro. Afhankelijk of je maand of jaar neemt.
Bij Verlengabonnement (extra voordeel) wordt dat 10 euro. Kijk maar op de prijslijst
Ja, maar wat Simyo minder prominent aangeeft is dat je na 9 maanden kan verlengen voor 1 jaar, en dan worden je prijzen lager.
in een eerdere post noemde ik dat blijven loont, maar dat is een kreet van een of andere energie leverancier.
Simyo noemt dat Verlengabonnement (extra voordeel)

@wimj12
Ik heb het eens opgezocht en dit zie ik. Voor de kleine gebruiker (als ik) zie ik geen direct voordeel, behalve die euro minder. :$

WYSIWYG te benoemen. 🙂
Reputatie 1
Badge +4
Hoi Friesian,

Bedankt voor je open mind!

Ik ben benieuwd naar de reacties. :$

Groetjes,
Asma


Asma, waarom zo'n neutrale reactie? Hoe wordt dit item doorgespeeld naar de Simyo organistaie?
Reputatie 7
Badge +7
Ja, maar wat Simyo minder prominent aangeeft is dat je na 9 maanden kan verlengen voor 1 jaar, en dan worden je prijzen lager.
in een eerdere post noemde ik dat blijven loont, maar dat is een kreet van een of andere energie leverancier.
Simyo noemt dat Verlengabonnement (extra voordeel)
@wimj12
Waarom zou ik boos zijn? Jij bent toch een klant/forum expert. :)
Ik heb graag dat ook jij reageert als medeklant.

100 minuten is misschien voor jou genoeg, door ongewenste onverwachte mindere tijden kun je meer nodig hebben en dan heb je voor een euro extra het drievoudige. Of je je nu vastlegd voor 1 of 2 jaar, verlengen is ook vastleggen, dan is mijn voorkeur een veilige marge tegen een aantrekkelijke prijs. Bij een vaste aansluiting betaal je voor het abbo met daar bovenop de daadwerkelijke gebelde minuten, bij mobiel is dat all inclusive.
Trouwens, er zijn mensen die geen vaste aansluiting meer hebben om te bellen/gebeld worden.

Bij meest gekozen tik ik de 14 euro aan, zie bijlage, en bij minder gebruik zoals door mij aangegeven lijkt het me dat ook naar de prijs wordt gekeken. Deze prijs is op de site bij een bezoek wat je ziet. In mijn ogen te hoog m.b.t. de hoofdpijlers van wat Simyo altijd verkondigd(e).

*edit*
@Asma, bedankt voor je neutrale reactie. 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Friesian,

Bedankt voor je open mind!

Ik ben benieuwd naar de reacties. :$

Groetjes,
Asma
Reputatie 7
Badge +7
Met een blijven loont abonnement ben je voor 100 minuten/1Gb 10 Euro kwijt. Die prijs is wat mij betreft zeker niet extreem. Er zijn providers die goedkoper zijn, maar er zijn er ook genoeg die duurder zijn.
Kortom: ik vind Simyo niet duur als ik het vergelijk met andere providers.

Ik gebruik die belbundel bijna niet, en voor internet meestal ook bij lange na niet. Toch zou ik voor internet niet zo snel mijn bundel verlagen, omdat als ik er in een periode van onoplettendheid overheen ga ik de hoofdprijs mag betalen.

Dus ik zou wel een kleinere bundel willen hebben, maar dan vooral voor de belminuten

Ik ben geen forum expert, maar ik hoop dat je niet boos bent dat ik toch reageer.

Reageer