Bij mijn reis in de Intercity van Weert naar Utrecht, probeerde ik via Wi-Fi een Internet verbinding te krijgen met mijn Samsung Smartphone. Dat lukte ook via T-Mobile, maar wanneer ik verder probeer te surfen, door een zoekterm in het venster op te geven, eindigt de zoekopdracht steeds op de NS Info pagina, waarin info wordt gegeven over de reis, die ik op dat moment maak, dus de stations en de tijdstippen, die de trein deze reis moet aandoen. Nuttige info dat wel, maar ik vraag mij af, waarom ik via uw internetverbinding niet verder kom, dan die bewuste Info Site. Hopelijk ben ik duidelijk geweest om dit probleem uit te leggen en weet iemand een oplossing voor mijn probleem. Overigens: De NS en T-Mobile kunnen mijn probleem niet oplossen. Zij vermoeden, dat er iets op mijn Smartphone niet goed staat ingesteld. Ik hoop dat iemand op dit forum mij verder kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Cor Jansen
Weert
Beste antwoord door Charlene
Bekijk originele reactie