Ik juich dit soort waarschuwingen trouwens erg toe (dank daarvoor!) maar bij voorkeur wanneer dit juist is.
Beste antwoord door Kim
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Kim
Bekijk originele reactieBeste
Even op uw mijn simonly kijken.
Als uw abonn in het midden van de maand begint worden alle bundels gehalveerd.
Het kan dus zijn dat uw bundel precies op de laatste dag zaten en dat u nieuwe bundels morgen ingaan (Nieuwe maand).
Dit kunt u dus zien op mijn Simyo.
Mvg
Alex
Beste
U ziet dus op uw (Mijn Simyo) wel dat u nog data heeft?.
Hier word namelijk ook aangegeven wanneer u uw nieuwe bundels krijgt.
Ik probeer een beetje mee te denken..
Als simyo de 5de van elke maand uw bundels ververs en uw contract gaat vandaag in dan krijgt u voor 1dag tegoed namelijk en dan morgen krijgt u gewoon wat uw bundels zijn..
Mvg
Alex
Beste
Dit is inderdaad heel raar en een beetje onwaarschijnlijk.
1500mb opkrijgen moet je wel heel veel voor doen.
Waarschijnlijk zit er een fout bij simyo of er moet nog een juiste update komen.
Wat ik u even adviseer om verdere kosten te besparen zodat het hopelijk vandaag nog opgelost kan worden even naar simyo bellen (1200) Gratis.
Tenzei u nog wilt wachten op een Moderator hun kunnen ook direct kijken wat er mis is.
Want zoals ik het berekend gaat uw nieuwe bundels 1 aug weer in als ik het goed heb dus dan zou u nog genoeg moeten hebben.
Mocht u de keuze nemen om even te bellen hoor ik graag of het opgelost is (Feedback) mocht er meerdere mensen dit in de toekomst krijgen
Mvg
Alex
Hoi Wall-e, ook namens mij welkom op het forum van Simyo en bij Simyo! :)
Wat fijn dat je inmiddels met behulp van alex32 (dankjewel daarvoor! :)) en onze klantenservice in ieder geval bent gerustgesteld
Maar wel erg vreemd dat je deze waarschuwing hebt gekregen, want inderdaad: je hebt een Internetbundel, dus je had deze waarschuwing überhaupt niet moeten ontvangen en zoals ook telefonisch al aangegeven: er zijn absoluut geen verbruikskosten ontstaan.
Ik ga dit door onze technische afdeling laten nakijken hoe het kan dat je deze waarschuwing hebt ontvangen, want het is natuurlijk niet onze bedoeling om onze klanten onterecht te laten schrikken :eek:
Zou je misschien nog kunnen laten weten de precieze datum en het tijdstip waarop je dit smsje hebt ontvangen?
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.