.

Beantwoord

Waarom krijg ik mijn MB's niet aan de praat?

  • 28 March 2017
  • 67 reacties
  • 1245 Bekeken

Reputatie 1
Badge
Goedemorgen,
Ik heb, hoe leuk, 1000 MB kado gekregen voor de maand maart.
Instellingen veranderd om het ook daardwerkelijk te kunnen gebruiken.
Ik was weekje in het buitenland (Europa) daar werkte het niet, ik denk misschien is dat niet geldig in buitenland. Wel buitenland aangezet.
Maar nu in Nederland lukt het ook niet om verbinding buiten de Wifi te krijgen. Ik wilde parkeer Ap gebruiken maar nee. Lukte niet.
De maand is nu bijna om en er is nauwelijks gebruik gemaakt door mij van jullie Leuke kado.
Vorig jaar ook al niet gelukt. Ik heb steeds geprobeerd om tel opnieuw uit en aan te zetten, om instellingen te activeren.
Wat doe ik fout, of jullie🤔 Jammer...
Gr. Yvonne
icon

Beste antwoord door Anonymous 28 March 2017, 09:58

Bekijk originele reactie

67 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hoi Yvonnegeijsel en Frida,

Wat een enthousiasme 😃 Weet je wat, Yvonne? Ik ga voor jou óók 1000 MB activeren op 1 april. Als je dan morgenmiddag inlogt op Mijn Simyo, zie je daar een cadeautje verschijnen op je overzicht. Als je erop dubbelklikt kun je dat dan uitpakken, zodat je lekker gebruik kunt maken van nogmaals 1000 MB.

Vind je dat een prettige oplossing?

Groetjes,
Jihane
Reputatie 6
Badge +4
@Jihane

Echt toppie Jihane, dat je dit aanbod ook nog een keer aan Yvonne doet.


groetjes Frida
Geweldig! Je begrijpt dat ik de controle moest plegen, alleen al voor mijn gevoel. 🙂
Reputatie 1
Badge
Oh wat een verassing, ik ben gek op grappen, maar dit gaat echt gebeuren!?
En Frida, dank voor de reacties, wat zullen wij een leuke maand krijgen😃
Ik begin er al aan te wennen, want nu ca. 3 dagen internet onderweg met 3G.
Net nog geparkeerd met yello brick, normaal inbellen, handig hoor krijgen m.n kinderen toch gelijk
Ik ben te zuinig ha ha.
Ook Caspar en Fresian dank voor alle reacties. T lijkt net of ik een prijs gewonnen heb.
En als laatste Jihane bedankt.
Leuke topic uiteindelijk. Ik ga jullie missen😂
Yvonne
Oh wat een verassing, ik ben gek op grappen, maar dit gaat echt gebeuren!?

Yvonne, paerdjuh maakt nooit een grap op 31 mei. Owhja Simyo ook niet...;)
En zorg voor de limiet op de telefoon !
Reputatie 1
Badge
MAART......
MAART......
Haha, je hebt gelijk. Door de grappen was ik al bij 1 april.:P;):8
Poe, Poe.
Reputatie 6
Badge +4
Het is echt een 1 april grap die aanbieding gratis 1000 MB

Heel de handleiding er bij gehad om mijn toestel stap voor stap in te stellen.
Via Mijn Simyo de internetknop ingeschakeld.
Telefoon uit en weer aan gezet.
De gratis app aangeklikt voor de 1000MB.

Niets, storing, Error.........

Ik heb snel mijn internet via instellingen Simyo en op mijn telefoon weer uitgezet.
Dit is nu de 2e keer dat het niet lukt.
Ik geef het op en blijf alles via Wifi doen buitenshuis.

Bedankt voor al jullie inspanningen 🆒

Groetjes,
Frida
Reputatie 1
Badge
Oh nog even, ik zie mijn kadootje ook nog niet. Of ben ik weer ongeduldig!!!!!
Frida wat bizar....
Reputatie 6
Badge +4
Echt wel Yvonne, nu probeer ik het ook niet meer hoor.
Wel lief dat we de aanbieding krijgen maar ja hij doet het niet.
Nog bij iemand anders hier op ander item van het Forum is het ook niet gelukt, ook storing hi hi.
Ik ga duimen Yvonne dat het jou wel lukt vanmiddag 😃 Succes en fijn weekend

Groetjes
Frida:)
Reputatie 1
Badge
Jammer, ook ik heb alle instellingen teruggezet. Anders krijg je inderdaad een narekening, of het nu Foutje is of iets anders geen idee. Wordt vast nog vervolgd.
Net nog even gecheckt!

Gr. Yvonne
Reputatie 6
Badge +4
Dan moet er toch ergens een BUG op de lijn zitten bij Simyo denk ik dan Yvonne.
Het is toch wel frappant dat het bij jou niet lukte de 1e keer en bij mij ook niet
En nu de 2e keer bij ons allebei weer niet.
Ik doe een foto bij van het scherm wat ik kreeg toen ik heel die serie van handelingen had gedaan zoals hier eerder door mij omschreven.
Een teleurstellend resultaat.
Door deze voorvallen denk ik er ook echt niet aan om een betaald abonnement op MB te nemen.....
Wordt vervolgd denk ik maar ik heb d'r even genoeg van :(
Groetjes Frida

Probeer eens, cookies wissen en cache legen van je browser. Gebruik je wel Chrome? Daar werkt Simyo het beste op.
Reputatie 1
Badge
Ja bij mij, was het oke de laatste dagen. Alleen komt nu het kadootje niet door.
Bij Frida speelt inderdaad iets anders...
Ik hoop nog op mijn kadootje😏🤔 van Jihane ????
Reputatie 6
Badge +4
Ja hoor Friesian, dat doe ik met de regelmaat van de klok, wissen en legen en ik heb Google chrome.
Ik heb de handleiding die jij mij gaf, stap voor stap afgewerkt op mijn telefoon

Je bent goed in de weer geweest om Yvonne en mij te willen helpen, daarvoor dank.
Maar ik heb er een punt achter gezet, achter de aanbieding dan.
Ik ga gezellig door met bellen en internetten (via wifi) .

Fijn weekend,
Frida.
Of ben ik weer ongeduldig!!!!!

Nee absoluut niet, eerder is het ongelooflijk dat dit gebeurd, niet verwacht !:8

Maar ja, 1 april ..wel dit..... ;)
Reputatie 7
Badge +10
Hoi allemaal,

@Yvonne, we konden de 1000MB pas cadeau doen in April! En dat viel net even in het weekend. Jihane heeft het cadeau vandaag voor je toegevoegd. Wil je dit eens controleren via Mijn Simyo?

@Frida, ik weet dat je de handdoek in de ring hebt gegooid, maar ik ben nog even nieuwsgierig of je het op je laptop/computer ook al hebt geprobeerd? Of alleen via je telefoon? Ik hoor het graag!

Groetjes,
Angela
Reputatie 6
Badge +4
Hi Angela,

Mijn Simyo (alle activiteiten) doe ik altijd via mijn HP laptop, via Google Chrome.
Denk je dat ik de 1000 MB via mijn telefoon voor elkaar kan krijgen?
Het lijkt wel een never ending story.
Eigenlijk niets voor mij, te ingewikkeld allemaal. (via de handleiding alle stappen nalopen en uitvoeren van mijn Nokia Lumia -, internet aan zetten via instellingen op Mijn Simyo, telefoon uit en aan zetten.........Heb het allemaal gedaan, al 2 x.

Je hoort nog van mij of het gelukt is Angela.
Fijne avond en thanks,
Frida

Reputatie 6
Badge +4
Hier ben ik weer terug Angela,
Heel de ceremonie op mijn Nokia Lumia uitgevoerd.
Ik klik jullie aanbieding van 1000 MB aan en
weer krijg ik "He hier gaat wat mis".
Dus ik heb snel mijn internetmodus weer uitgeschakeld.
Lang leve Wifi!!

Nu stop ik echt met proberen, thanks iedereen voor de goede adviezen.
Tot ziens op een andere Topic.

Groetjes van Frida
Reputatie 1
Badge
Na alle commotie heb ik vandaag mijn "kadootje" uitgepakt/ontvangen.
Ik neem aan dat het bij mij weer gaat werken, zoals de laatste dagen van maart.
Angela en Jihane bedankt.
Oh Frida toch, het zit bij jou echt niet mee. Toch nog succes😳
Gr. Yvonne
Reputatie 6
Badge +4
Ben d´r overheen hoor Yvonne.
Het is nu bijna 15.00 uur 4 april.
Nu ben ik reuze benieuwd of jij al fietsend, wandelend, terrasjes aan het doen bent ..... enz. en aan het internetten met je gratis 1000MB van Simyo.

Ik hoor het graag,
groetjes
Frida
Reputatie 1
Badge
Och Frida toch, wel lekker fiets tochtje gedaan, "rondje Abcoude het Gein" 😎 hoe raad je het. Maar ja ik ben geen internetter buiten de deur dus nog niet uitgeprobeerd. Maar het staat er wel op en ik zie ook verbinding. Dus zo gauw het kan gebruik ik het.
Dank voor al het medeleven😌😊
Badge +7
@Yvonnegeijsel, Wat fijn dat het is gelukt met je extra 1000 MB. Ik kan zien dat alles goed is gegaan 🙂 Nog veel internet- en fiets plezier!

@Frida, het lijkt erop dat er een technisch probleem op je Mijn Simyo is. Ik ga toch aan onze technische afdeling vragen of ze dit kunnen oplossen. Zodra dit is gelukt, laat ik het je weten. Dan kunnen we het nog een laatste keer proberen. Vind je dat goed?
Reputatie 1
Badge
Hoi Samantha,

Bij mij inderdaad gelukt allemaal.
Nu Frida nog, ondanks dat ze het opgeeft, mooi dat jij nog je best gaat doen voor haar.
Moet toch lukken!😋
Badge +7
Hoi Yvonnegeijsel,

Dat is heel mooi om te horen 🙂 Ik heb er alle vertrouwen in dat het bij Frida ook goed gaat komen. We zijn het aan het oplossen.

Als we je weer ergens bij kunnen helpen, zien we je dan weer terug op het forum?

Groetjes,
Samantha

Reageer