.

Beantwoord

Waarom krijg ik geen 4G op mijn Samsung Grand Neo Plus?

  • 27 September 2015
  • 6 reacties
  • 1471 Bekeken

ik heb 4G ingesteld op mijn 3/4 jaar oude samsung grand neo plus, en ik heb ook alle stappen gevolgd voor de APN instellingen, en tot nu toe is het me nog niet gelukt om weer verbinding te krijgen met internet. en hierdoor heb ik ook geen 3G meer. ik hoop dat iemand me hier op het forum mee kan helpen.

Groetjes ruben
icon

Beste antwoord door Angela 28 September 2015, 15:47

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hoi Rubentje,

Welkom op het Simyo Forum!

Heb je de optie internet wel aanstaan in Mijn Simyo?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Rubentje,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat lastig dat je nu helemaal geen internet op je telefoon hebt.

Ik heb het een en ander nagekeken in het systeem voor je. Hier zie ik terug dat je redelijk wat gewijzigd hebt via Mijn Simyo. Je hebt Flex 4G aangemeld en daarna direct weer uitgezet. Dit betekent dat deze bundel per 1 oktober verloopt.

Daarnaast heb je de internetoptie een paar keer uit- en aangezet. Hierdoor kan het zijn dat je steeds geen gebruik van het internet hebt kunnen maken. Het duurt even voordat de wijzigingen verwerkt zijn in het systeem. Met het aanzetten van 'Internet op je mobiel', heb je de 4G snelheid beëindigd.

Dit alles is helemaal niet zo heel erg! Ik heb namelijk nagekeken of jij op de Samsung Grand Neo Plus gebruik kan maken van 4G. Dit is niet het geval. Jouw telefoon is niet 4G-ready zoals dat heet en kan dus geen gebruik maken van ons 4G netwerk. De internetoptie staat nu dus weer aangemeld voor 3G. Ik raad je op dit moment aan om jouw telefoon uit en aan te zetten. Laat je weten of 3G weer werkt?

@Maikel.twinnie, bedankt voor de aanvulling :)

Groetjes,
Angela
ik had vanochtend wat instellingen veranderd bij VPN, en daarna had ik internet in nederland en belgie, en toen ik rond 2 uur bij rotterdam was had ik geen internet meer. en angela, ik heb net me mobiel uit gezet en opnieuw aangezet en nu heb ik weer 3G. bedankt voor de hulp allebei 😃
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rubentje,

Wat goed om te horen dat je inmiddels weer 3G hebt en dat alles naar behoren werkt! Zien we je weer terug op het Simyo forum als je verdere vragen hebt?

Groetjes, Tiury
nou je het zegt ik heb miss nog een vraag over me abbonement. is het mogelik om een abbonement te nemen waarbij bellen en smsen in het buitenland bij je mobiel bellen in nederland erbij zit? want ik kom met regelmaat in belgie en dan krijg je nogal veel kosten. ik hoor het graag als dat mogelijk is of niet.

groetjes ruben
Reputatie 6
Badge +10
Hoi rubentje,

Helaas moet ik je teleurstellen. Deze buitenland bundels hebben we niet bij Simyo. Het is dus aan te raden om enigszins rustig aan te doen in het buitenland met je belminuten en sms'jes. Check deze pagina voor de tarieven.

Groetjes, Tiury

Reageer