.

Beantwoord

Waarom doet mijn 4G het niet?

  • 12 November 2015
  • 11 reacties
  • 384 Bekeken

Ik heb vandaag 4G geactiveerd op mijn abonnement maar deze krijg ik met geen mogelijkheid werkend. Instellingen staan goed etc.... Kunnen jullie dit voor mij nakijken?
icon

Beste antwoord door Estelle 13 November 2015, 16:00

Bekijk originele reactie

11 reacties

Reputatie 1
Badge +5
Hallo TScholtes,

Heb je toevallig je telefoon al opnieuw opgestart?

Dit zou moeten helpen.

Mvg,

Simnlru
Ja heb ik ook al geprobeerd, alle tips die jullie voorstellen op de site hebben nog niet geholpen!
Reputatie 1
Badge +5
Misschien dat er wat in het systeem niet goed geregistreerd staat voor jou 4g.

Dit zou iemand van simyo voor jou kunnen achterhalen, dat kan ik helaas voor jou niet doen :(

Die zouden je dan pas morgen kunnen helpen.

Hoop dat ik je een beetje kon helpen.

Mvg,

Simnlru
Bedankt voor je reactie simnlru, hopen op een goede oplossing van Simyo zelf!
Reputatie 2
Badge +5
Hoi TScholtes,

Ik kan me voorstellen dat je wilt weten waarom je 4G het niet doet.

Op je aansluiting stonden een paar instellingen niet goed. Die heb ik nu goed aangezet. Als je je telefoon opnieuw opstart, doet 4G het.

Laat je me even weten of het gelukt is?

Groetjes,
Estelle

Bedankt voor je hulp simnlru! 😉
Hallo, volgens mij staan mijn instellingen ook niet goed. Ik ben in augustus overgegaan van alléén bellen naar bellen + mobiel internet, maar ik heb alléén toegang tot internet via wifi. Help
Reputatie 6
Badge +10
Hoi lotteczerny,

Zo te zien heb je de vraag op twee plekken gesteld 🙂. Dat is niet nodig, want we proberen elke reactie én topic binnen 1 werkdag te beantwoorden. Ik heb jouw andere topic gereageerd.

Groetjes, Tiury
Hallo,

Bij mij werkt 4G ook niet. De instellingen op mijn telefoon staan goed en ik heb de telefoon sinds gisteren al een paar keer opnieuw opgestart.

Kunnen jullie de instellingen voor mij nakijken?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ross, welkom op het Simyo forum 🙂.

Het is erg vervelend voor je dat 4G het niet doet, ondanks je pogingen op dit op te lossen. Zo te zien is er iets waar jij inderdaad niets aan kunt doen. Helaas is de 4G optie niet goed geactiveerd op het netwerk, bij het aanzetten van de Flex 4G bundel.

Uiteraard heb ik de optie nu goed aangemeld, dus hij zou het nu moeten doen. Wil je de telefoon eens opnieuw opstarten?

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,

4G werkt nu inderdaad, dankjewel!
Echter krijg ik nu een SMS van Simyo waarin staat dat ik data verbruikt heb zonder internetbundel en ik nu het buiten bundel tarief betaal.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Ross,

Deze sms kun je negeren. Het was bij het aanzetten van je 4G optie even nodig om je MB bundel te stoppen. Dit is de reden dat je deze sms hebt ontvangen 🙂. Uiteraard is je bundel nog geldig en heb je nog voldoende MB's. Sorry voor de verwarring!

Groetjes, Tiury

Reageer