Beste lezer,
Zoals zovelen met mij is mijn dochter voor het eerst buiten haar bundel getreden, dit doordat ze 2 dagen logeren was waar men geen wifi had. Gevolg: €120,- binnen 2 dagen aan data verbruikt!
Vinden jullie dit werkelijk een normale gang van zaken en is dit werkelijk jullie verdienmodel?
Ja, de fout ligt bij ons: Jullie sturen 2 sms’jes, die krijgt mijn dochter en wist niet wat het was dus heeft dat genegeerd. Fout, ik weet het. Jullie geven ook aan dat alles buiten je bundel 15 cent per mb kost, met de mogelijkheid om extra mb's te kopen. Begin ik niet aan, daar ze ook moeten leren dat op=op is. Ze zit altijd netjes binnen haar bundel, helaas nu een keer niet. Dit is de rekening ervan. Bedankt!
Jullie zijn echter wel goed in een mail sturen (die komt gelukkig wel bij mij uit) met een betaallink om alvast €100,- te betalen, omdat haar sim-kaart om deze reden nu geblokkeerd is. Dus bellen ook niet meer mogelijk nu. Hoe dan? Bellen staat los van internetten. Zet dat svp actief, want ik wil dat mijn dochter bereikbaar is en hoor graag van jullie weten hoe we dit kunnen oplossen. Ik vind het gewoonweg asociaal dat jullie op deze manier geld (bijna letterlijk) binnen harken.
Bvd,
Maurice
Beste antwoord door Roeqajja
Bekijk originele reactie