.

Beantwoord

Mijn mobiele data is geswitched van "H" naar "E". Wat nu?

  • 15 December 2016
  • 5 reacties
  • 159 Bekeken

Dag Simyo,

Het internet op mijn telefoon is al enkele weken lang erg langzaam. Hij is een tijdje geleden van "H" naar "E" geswitched.
Was hier een reden voor? Of is dit gewoon een foutje? Ik heb het even aangekeken, maar het lijkt niet uit zichzelf te verbeteren. Ook mijn telefoon en/of mijn mobiele netwerk opnieuw opstarten werkt niet.

Help?
Anne
icon

Beste antwoord door Caspar 15 December 2016, 17:29

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 5
Badge +9
Hoi Stonebrow,

Welkom op 't forum :)

Wat vervelend dat je internetsnelheid van "H" naar "E" is gegaan.

Ik heb je internet gereset. Hiermee worden alle instellingen opnieuw aangemeld op 't netwerk. Dit lost veel problemen op. Wat jij nu alleen hoeft te doen is je telefoon voor 10 minuten helemaal uit doen. Kijk daarna eens of je internetsnelheid is verbeterd en of je nu iets anders ziet dan een "E".

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Caspar
Ziet er naar uit dat het probleem opgelost is.
Hartelijk bedankt 🙂
Reputatie 5
Badge +8
Dat is goed nieuws Stonebrow! Graag gedaan namens mijn collega :D

Mocht je andere vragen hebben, dan weet je ons te vinden.

Groetjes,
Sean
Nog geen 24 uur later en hetzelfde probleem is omhoog gekomen.
Ik heb wéér verbinding met E. Doe ik iets verkeerd ofzo?
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Stonebrow,

Het kan natuurlijk zijn dat je in een gebied komt waar de dekking minder goed is en je inderdaad een 'E verbinding' hebt. Als je in een gebied komt waar wel weer goede dekking is, zou dit automatisch weer goed moeten staan.

Heb je deze problemen op 1 specifieke locatie of merk je dat je het op meerdere plaatsen hebt? Als je jouw telefoon uit- en aanzet, zie je dan wel weer 3G of H staan? Hiermee kan ik alweer wat meer achterhalen en nagaan of er eventueel werkzaamheden of verstoringen op 1 locatie zijn. Alvast bedankt!

Groetjes,
Angela

Reageer