Ik heb mn zoon speciaal bij simyo laten komen om de helderheid en overzichtelijkheid. We hebben lang prima kunnen telefoneren, de facturen waren helder en herleidbaar. We hebben zo zijn verbruik precies kunnen afstemmen en alles liep op rolletjes. Mijn zoon is super alert op data verbruik, weet zelf precies wat te doen en hoe en wanneer om zn verbruik volgens afspraak te houden. Hij is gefocust op inzicht houden en kosten binnen de afspraak houden.
Eergisteren liep plotseling het verbruik in een nacht tijdens zijn slaap op resulterend in een rekening van 66 euro buiten bundel. Los van het geld loopt mijn zoon met een schuldgevoel rond dat nergens op slaat.
Ik ken alle verhalen van Simyo hierover inmiddels. Er wordt stevig verdiend aan ongelukken met apparatuur en men verschuilt zich achter kleine letters.
Ik heb de incasso geblokkeerd en laat niet over mijn rug geld verdienen voor ongevraagde "service". Apps of geen apps. Dit is onfatsoenlijk en ik zou zeggen kom maar op Simyo, ik betaal niet en doe je best maar om aan mijn geld te komen.
Ik zal de andere gebruikers op de hoogte houden van het verloop van deze zaak, en buiten dit forum zijn er anderen die het verloop met belangstelling zullen volgen.
vriendelijke groeten
BBM
Beste antwoord door Ernst
Bekijk originele reactie