.

Beantwoord

Kan ik internetten met een internetbundel terwijl mijn beltegoed op is?

  • 28 December 2015
  • 8 reacties
  • 290 Bekeken

Ik heb een internetbundel van 250MB geactiveerd maar het internet werkt niet. Ik heb nog maar 7 mb verbruikt dus daar kan het niet aan liggen. Wel is mijn beltegoed helemaal op en daarom staat dat het internet is afgesloten. Waarom kan ik niet internetten als ik dat nog tegoed heb? Internet in Nederland staat ook gewoon aan.
icon

Beste antwoord door Angelica 29 December 2015, 16:25

Bekijk originele reactie

8 reacties

Internet werkte eerst dus wel totdat mijn beltegoed op was.
Reputatie 2
Badge +5
Hoi Chrism0207,

Welkom op het Simyo forum :)

Wat vervelend om te lezen dat je niet meer kan internetten. Ik kan inderdaad zien dat je een internetbundel hebt aangeschaft. Later, op dezelfde dag was je beltegoed op. Op dat moment wordt je simkaart geblokkeerd voor uitgaande oproepen, sms'jes en dataverkeer. Er wordt geen onderscheid gemaakt tussen bellen en internet. Om dus weer gebruik te kunnen maken van internet moet je beltegoed opladen. Zo wordt je simkaart gedeblokkeerd en kan je er weer volledig gebruik van maken.

Om dit in de toekomst te voorkomen kan je ervoor kiezen om je beltegoed automatisch op te laten waarderen. Dit kan op een vaste dag in de maand of wanneer je 2,00 euro beltegoed hebt. Dit kan je instellen via Mijn Simyo. Bij de tegel 'Beltegoed opwaarderen' kan je ook kiezen voor 'Automatisch opwaarderen aanpassen'

Heb ik hiermee je vraag beantwoordt?

Groetjes,
Angelica
Ik wil namelijk overstappen naar een andere provider aangezien ik een abonnement wil en deze aantrekkelijker zijn bij andere providers. Daarom ga ik mijn beltegoed niet meer opwaarderen maar wil ik nog wel graag gebruik maken van die 250 MB internet die ik heb gekocht.

Met vriendelijke groet,
Chris Maas
Reputatie 6
Badge +10
Hoi chrism0207,

Jammer om te horen dat je er aan denkt om over te stappen naar een andere provider 😞. Wanneer ga je overstappen? Misschien kan ik afspreken met een supervisor dat we tijdelijk de blokkade opheffen. Op die manier hoef jij niet meer op te waarderen.

Laat je het me even weten?

Groetjes, Tiury
Hoi chrism0207,

Jammer om te horen dat je er aan denkt om over te stappen naar een andere provider 😞. Wanneer ga je overstappen? Misschien kan ik afspreken met een supervisor dat we tijdelijk de blokkade opheffen. Op die manier hoef jij niet meer op te waarderen.

Laat je het me even weten?

Groetjes, Tiury


Ik heb nog geen exacte datum wanneer mijn abonnement ingaat. Dit hoor ik zodra het nummerbehoud via de nieuwe provider is geregeld. Het zou fijn zijn als ik tot die tijd dat hier mijn internetbundel loopt nog kan internetten. (dus tot 9 januari). Helemaal top als jullie de blokkade nog voor vanavond op kunnen heffen, zodat ik toch internet heb tijdens uit en nieuw :)

Met vriendelijke groet,
Chris
Reputatie 2
Badge +5
Hoi chrism0207,

De aanvraag voor nummerbehoud loopt nog met als ingangsdatum 16 januari. Er is nog geen definitieve overstapdatum bekend. Ik zal morgen navragen of het mogelijk is om je tijdelijk te deblokkeren.

Wacht je mijn reactie even af?

Groetjes,
Estelle
Hoi chrism0207,

De aanvraag voor nummerbehoud loopt nog met als ingangsdatum 16 januari. Er is nog geen definitieve overstapdatum bekend. Ik zal morgen navragen of het mogelijk is om je tijdelijk te deblokkeren.

Wacht je mijn reactie even af?

Groetjes,
Estelle


Volgens mijn nieuwe provider is de ingangsdatum voor nummerbehoud 18 januari, en niet de 16e.
Wat ik sowieso gek vind is dat alles geblokkeerd wordt terwijl je gewoon nog een internet bundel hebt waar je voor betaald hebt. Mijn bundel is nog maar tot de 9e van januari geldig dus graag asap aangezien er al 3 weken voorbij zijn gegaan zonder internet.

Met vriendelijke groet,
Chris
Reputatie 5
Badge +8
Hoi Chrism0207,

Wat vervelend dat je geen gebruik kunt maken van je internetbundel. Ik heb overlegd met mijn collega en bij wijze van uitzondering wordt jouw beltegoed opgewaardeerd met €0.01, de blokkade zal hiermee vandaag worden opgeheven. Let er wel op dat je alleen gebruik maakt van je internetbundel, anders wordt je aansluiting automatisch weer geblokkeerd. Ik heb ook nog even voor je nagekeken wanneer je overstapt naar je nieuwe provider en dat is inderdaad 18 januari. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

Groetjes,
Sean

Reageer