.

Beantwoord

Kan ik een internetbundel aanzetten?

  • 9 May 2016
  • 8 reacties
  • 161 Bekeken

Badge
Ik heb sinds oktober 2013 Sim Only bellen en wil nu graag internet op mijn mobiel.
Gaat er dan voor internet een nieuw jaarabonnenment in of verleng ik dit gelijk met mijn belabonnment?
icon

Beste antwoord door Forumgebruiker 9 May 2016, 20:51

Bekijk originele reactie

8 reacties

Hallo Janna,
Dat kun je zelf bepalen. 🙂 Je kunt kiezen uit een contractduur van 1 maand of 1 jaar.
Het abonnement gaat gelijk in op het moment dat je het afsluit.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Janna1912,

Welkom op het Simyo Forum.

Wat leuk om te zien dat je graag wilt gaan kiezen voor een internetbundel bij je abonnement 🙂

Zoals Forumgebruiker aangeeft, kun je zelf kiezen voor de looptijd van de bundel. Hier zitten nog wat uitzonderingen aan en laat jij er daar nou 1 van zijn 🙂 Je kunt bij Simyo je abonnement maar 1 keer verlengen. Jij hebt dit al gedaan in november 2015. Dit betekent dat je niet nogmaals kunt kunnen voor een verlenging van 1 jaar.

Je kunt de internetbundel dus aanzetten binnen je huidige verlenging. Deze is maandelijks uit en aan te zetten 🙂 Omdat je nu nog geen internetbundel hebt, zal deze direct ingaan op het moment dat jij hem aanvraagt. Je hoeft dan dus niet te wachten tot de 1e van de maand. Laat je het weten als je nog vragen hebt?

@Forumgebruiker, heel erg bedankt voor je hulp 😃 Dit wordt zeer gewaardeerd hier op het forum!

Groetjes,
Angela
Badge
Ik begrijp het en ga er van uit, dat ik dus ook gewoon de extra mbs krijg?
Klopt dat?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janna1912,

Bij een verlenging met een jaar krijg je extra MB's. Tenzij je ooit in een verleden al hebt verlengt met een jaar, dan krijg je inderdaad gewoon de extra MB's 🙂. Dit laatste is het geval met jouw abonnement, dus je kunt gerust deze bundel aanzetten! Gaat dat lukken?

Groetjes, Tiury
Badge
Denk ik wel.
Zowel im Mijn Simyo, als op mijn telefoon toch?
Moet voor internetten in het buitenland nog iets op mijn telefoon aangezet worden?
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Janna1912,

Ja, je kunt deze bundelwijziging of verlenging gewoon doorgeven via Mijn Simyo of via de app 🙂.

Voor internet in het buitenland dien je op Mijn Simyo de optie 'Internet op je mobiel in het Buitenland' te activeren. Deze vind je onder Instellingen > Netwerkinstellingen. Je hoeft dan alleen Mobiele Netwerken én Roaming aan te zetten in je mobiel. Dan hoor je gewoon verbinding te maken met een buitenlands netwerk 🙂.

Groetjes, Tiury
Badge
Dank je wel voor de informatie!
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Janna1912,

Graag gedaan natuurlijk! Als je onze hulp nog eens nodig hebt, weet je ons te vinden :)

Groetjes,
Angela

Reageer