.

Beantwoord

internet werkt niet.

  • 11 January 2014
  • 32 reacties
  • 2497 Bekeken

Badge
Volgens mijn verbruik heb ik nog genoeg internet en ik heb al mijn instellingen aan staan. Maar toch werkt mijn mobiel netwerk niet. Hoe kan dat? en hoe kan ik dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Kim 12 January 2014, 20:42

Bekijk originele reactie

32 reacties

Reputatie 5
Badge +11
Hoi woudewm,

In jouw verbruiksgegevens zie ik dat je gisteravond nog, even van 22 uur, hebt geïnternet in Denemarken. Je verbinding is dus in orde.
Wat me niet helemaal duidelijk is, is of je de melding van de applicatie krijgt of dat je deze van je telefoon krijgt.

Wat wel duidelijk is, is dat het niet aan de aansluiting ligt. Misschien helpt het als je je telefoon terugzet naar de fabrieksinstellingen?
Badge
Zit nu weer in Denemarken maar nog steeds geen mobiel internet op mijn iphone 3s. Krijg telkens weer de mededeling dat ik geen data abonnement heb. Wifi is niet overal beschikbaar en ik ben zeiler dus veel belang bij een goed weer bericht. Heb volgens mij alles aanstaan mijn mobiel alles opnieuw laten instellen. Help!!!!
Reputatie 2
Badge +6
Hoi woudewm,

Ik heb de optie 'internet op je mobiel - buitenland' een reset gegeven. Als je je telefoon uit/aan doet, zou je moeten kunnen internetten. Let er dus wel goed op, dat we geen bundels hebben voor in het buitenland. Dat heeft Ernst ook al aangegeven. Dat betekent dat al je verbruik in het buitenland direct buiten je bundel valt. Kijk hier wat onze tarieven zijn.

@klungel, welkom op het forum! :)

Ik heb de optie 'internet op je mobiel - Nederland' een reset gegeven. Jouw vriendin zal ook even haar telefoon uit/aan moeten doen. Werkt het nog steeds niet, klik dan hier om de internetinstellingen te controleren.

Laten jullie beiden weten of het is gelukt?
Berichtje is namens wen vriendin. Alleen via WiFi internet. Instellingen staan allemaal oké. Lastig om telefonisch direct contact te krijgen en zij kam nu geen mail versturen.
Hoor het graag van u.
Badge
Zit nu in Zweden krijg steeds dezelfde mededeliong dat ik geen data abbonnement heb en kan dus geen mail ed ophalen. ook Roaming aangezet helpt niks.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi woudewm,

Je hebt geen databundel nodig om te kunnen internetten in het buitenland. Sterker nog; we hebben niet eens databundels voor in het buitenland.
Verder heb je gewoon 'Internet op je mobiel - buitenland' aanstaan en heb je ook al geïnternet in Duitsland en op een ferry denk ik.
Misschien kun je (via WiFi) de windfinder app opnieuw installeren?
Badge
zit in denemarken heb alles aan staan internet buiten als ik het programma wind finder opvraag krijg ik te lezen dat ik geen databundel abbenement heb afgesloten. Moest dat? 
Reputatie 5
Badge +11
Hi Kelly145, welkom op ons forum!

In je gegevens zie ik inderdaad nog geen dataverbruik... Ook zie ik dat je 4G Flex hebt, is je telefoon wel geschikt voor 4G?
Als je het 3G icoontje ziet terwijl je 4G zou moeten hebben kan het daar aan liggen. Of je hebt per ongeluk toch de instellingen niet goed staan.
Wat voor telefoon heb je?
Hoi,ik heb sinds kort simyo maar mijn internet op mijn telefoon werkt nog steeds niet,hoe kan dit?alles is goed ingesteld verder.\Hij geeft aan verbinding via kpn 3g maar doet niks.

Groetjes \kelly
Reputatie 2
Badge +6
Hoi Jet60,

Welkom op het forum :)

Ik zie dat je ook via e-mail contact met ons hebt gehad. Ze hebben je de internetinstellingen voor je telefoon doorgestuurd. Zou je willen laten weten of je daarmee weer kunt internetten?

Je hebt trouwens heel snel je internet uit/aan gezet. Dan werkt het niet. Je kunt het beste 5 minuten wachten als je zelf opties reset. Ik heb het nu voor je gedaan.

Ik ben benieuwd naar je terugkoppeling 🙂
al 2 dagen geen mobiel internet meer.
Ik heb niks veranderd aan instellingen of zo.
Mobiel internet staat ook aan bij mijn Simyo.
Ik heb een HTC Desire C
Ook heb ik bij mijn Simyo mobiel internet uit en weer aan gezet.
Daarna mijn telefoon uit en weer aan gezet.
DAt helpt ook niet.
eerst staat er als icoontje een H en dat verspringt in 3G maar werkt niet.
Badge +6
Hoi ratnalim,

Fijn om te horen dat inmiddels de juiste instellingen op je toestel staan en je weer gebruik kan maken van mobiel internet.

Mocht je nog andere vragen en/of opmerkingen hebben, dan weet je ons te vinden hè! 🙂
Badge
Hoi Kim, probleem opgelost. Ik heb de gewoon KPN als de service provider voor de mobiele internet gekozen. En dan worden de internet en MMS geinstallerd.
Badge
Hoi Kim, bedankt voor je antwoord. Ik heb een Sony Experia S.
Badge +6
Hoi ratnalim,

Vervelend dat je mobiel internet niet meer werkt. Ik vermoed dat met het resetten van je telefoon ook de internetinstellingen zijn gereset.

Om je te helpen met de internetinstellingen zou ik graag willen weten van welke telefoon je gebruik maakt.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Badge
Hallo, mijn internet werkt ook niet meer. Ik heb de instellingen van mijn telefoon ge-reset en toen was de telefoon automatisch ge-restart. Daarna werkt de internet niet meer. Ik heb geprobeerd om de telefoon uit te zetten, de batterij en simcard uit te halen, en 10 minuten wachten voordat ik de telefoon weer aanzetten. Maar het werkt ook niet. Kunnen jullie me helpen? 
Reputatie 5
Badge +11
Ik weet niet of iemand mij hier kan helpen.
Maar ik heb een Wolfgang telefoon en sinds een week doet mijn 3G het niet meer. Ik heb gewoon toegang tot Wi-Fi-punten, ik kan gewoon bellen, sms'en etc. Ik heb mijn telefoon al uit en aan gehad, simkaart even opnieuw geplaatst. Het internet in mijn bundel aan en weer uitgezet en de standaardinstellingen van mijn internet hersteld op mijn telefoon.
Weet iemand nog iets dat ik kan doen?


Hoi lelbers, welkom op et Simyo forum :)

In je gegevens zie ik gisteravond (de 11e) alweer wat dataverbruik. Betekent dat dat je het euvel gevonden hebt? Of wat het een toevalstreffer?
Zijn die Wolfgang telefoons niet dual sim? Dan is er 1 sim 'slot' waarmee je op 3G kunt.

Kun je me laten weten hoe de stand van zaken nu is?
Ik weet niet of iemand mij hier kan helpen.
Maar ik heb een Wolfgang telefoon en sinds een week doet mijn 3G het niet meer. Ik heb gewoon toegang tot Wi-Fi-punten, ik kan gewoon bellen, sms'en etc. Ik heb mijn telefoon al uit en aan gehad, simkaart even opnieuw geplaatst. Het internet in mijn bundel aan en weer uitgezet en de standaardinstellingen van mijn internet hersteld op mijn telefoon.
Weet iemand nog iets dat ik kan doen?
Reputatie 5
Badge +11
Eh, welke bijlage? Ik zie namelijk niks toegevoegd waar ik kan klikken.

Hoi Anne84,

We hebben het even getest, met Dolphin browser zijn de uploads wel te zien. Scotsman geeft aan dat het op een iPhone niet kan, dus het lijkt browser afhankelijk. Tenminste, op de mobiele site. Op een gewone computer hoor je alles te kunnen zien.
Reputatie 5
Badge +11
Vandaag weer mijn mobiel uit en aan gezet en wifi ook uit gezet. Nu had ik 1 x een E in de hoek staan en doet internet het. Hoe dat mogelijk is weet ik nog steeds niet, want alle instellingen stonden goed, deze heb ik niet veranderd. In ieder geval bedankt!

Hoi Anne84, welkom op het Simyo forum :o

Gelukkig werkt het inmiddels :D
Het is heel gek, maar wanneer alles goed ingesteld staat en het werkt tóch niet, dan helpt uit- en aanzetten in 9 van de 10 gevallen 😕



Martijn® en Scotsman; dank voor de hulp!
Reputatie 5
Badge +11
Je moet even een webbrowser op een computer gebruiken, ik zie bijlagen ook nooit op mijn iPhone. @Moderators: is dit een algemeen bekend probleem met de mobiele versie van het forum en is een oplossing in de maak?

Ik heb het even gecheckt en kom er op terug!
Dank je voor het melden.
Vandaag weer mijn mobiel uit en aan gezet en wifi ook uit gezet. Nu had ik 1 x een E in de hoek staan en doet internet het. Hoe dat mogelijk is weet ik nog steeds niet, want alle instellingen stonden goed, deze heb ik niet veranderd. In ieder geval bedankt!
Reputatie 7
Badge +9
Je moet even een webbrowser op een computer gebruiken, ik zie bijlagen ook nooit op mijn iPhone. @Moderators: is dit een algemeen bekend probleem met de mobiele versie van het forum en is een oplossing in de maak?
Eh, welke bijlage? Ik zie namelijk niks toegevoegd waar ik kan klikken.
Reputatie 7
Badge +9
Al mijn instelling zijn juist, mijn man heeft dezelfde mobile al jaren en hij heeft het gedaan. Ook ontvang ik wel wifi. Ik heb een iPhone 4.

Op mijn iPhone heb ik de instellingen zoals in de bijlage weergegeven, zie jij hetzelfde bij jouw instellingen?

Reageer