.

Beantwoord

internet werkt niet.

  • 11 January 2014
  • 32 reacties
  • 2497 Bekeken


Toon eerste bericht

32 reacties

Al mijn instelling zijn juist, mijn man heeft dezelfde mobile al jaren en hij heeft het gedaan. Ook ontvang ik wel wifi. Ik heb een iPhone 4.
Reputatie 3
Badge +9
Heb je gekeken in het juiste topic, en dan bedoel ik voor Android in het Android topic etc. Daar staan namelijk de instellingen voor internet op je mobiel.
Anders geef even je type toestel door, dan kunnen we even meekijken.
Hallo,

Eergisteren heb ik mijn abb veranderd + internet. Vandaag kwam ik er achter dat ik mijn internet op uit had staan, dit aangepast en vervolgens mijn mob aan en uit gezet. Geeft ie aan dat er geen internet mogelijk is. Ik kan wel bellen en smsen en als ik wifi inschakel doet ie het wel. Waar kan het aan liggen? Ik wil graag internet op mijn mobiel ook als ik niet thuis ben.

Gr
Reputatie 5
Badge +11
Bij mij hetzelfde. Werkt weer nadat ik de telefoon een keer aan en uit had gezet!

Hoi JvD, welkom op het Simyo forum!

En gelukkig merk je gelijk waarom we het doen :o

@josesitton22; dank voor de terugkoppeling!
Bij mij hetzelfde. Werkt weer nadat ik de telefoon een keer aan en uit had gezet!
Badge
Hooi Kim,

Het uit- en aanzetten heeft geholpen! Bedankt voor je hulp!! :D

groetjes
Badge +6
Hoi josesitton22,

Vervelend dat internet het niet doet. Eerlijk gezegd zie ik zo 1,2,3 geen problemen op je aansluiting.
Kan je wel bellen? En heb je al geprobeerd of je telefoon een keer uit en weer aan zetten misschien helpt? 🙂

Ik hoor het graag van je!

Reageer