Ik ben nu twee jaar klant bij Simyo en ben altijd bijzonder tevreden geweest over de geboden dienstverlening. Ik heb Simyo dan ook meerdere keren aangeraden aan familie-leden en vrienden. Afgelopen nacht heb ik binnen een uur echter een rekening van 142,77 euro opgebouwd aan internetkosten buiten mijn bundel.
Dit was volledig mijn eigen schuld, omdat ik ervan uit ging dat mijn internetverbinding automatisch geblokkeerd zou worden wanneer mijn MB's op zouden gaan. SimYo staat dan ook volledig in haar recht om mij dit bedrag extra te factureren.
Ik probeer mijn extra internetgebruik zoveel mogelijk te beperken, omdat ik rond moet komen van een beneden modaal inkomen. Ik heb nu een abonnement van 30 euro per maand en dat is voor mij al veel geld, nu ik er achter kom dat ik daarbij nog eens 142,77 euro extra moet betalen aan internetkosten komt deze klap voor mij dan ook bijzonder hard aan.
Op het internet lees ik dat dit vaker gebeurt bij SimYo. Ik vroeg mij dan ook af:
- Hebben jullie een coulantie-regeling? Ik zou het bijzonder waarderen als jullie éénmalig de extra gemaakte kosten zouden kunnen kwijtschelden. In mijn historie is duidelijk te zien dat ik nooit zo ver buiten mijn bundel ga en dat dit duidelijk een eenmalige, domme fout was. Het is natuurlijk mijn eigen schuld, maar ik zou graag mijn prettige indruk van SimYo behouden en jullie willen blijven aanraden aan mijn familie en vrienden.
- Wat doet Simyo eraan om te voorkomen dat ik volgende maand niet weer per ongeluk buiten mijn bundel ga? Ik ga natuurlijk zelf beter opletten, maar gezien het feit dat dit vaker gebeurt bij andere mensen ben ik benieuwd of Simyo plannen heeft om klanten hier ook voor te behoeden. Bijvoorbeeld dat je handmatig moet bevestigen dat je internet wil blijven gebruiken buiten je bundel, voordat je al deze extra kosten maakt.
Roderik
Beste antwoord door Thomas
Bekijk originele reactie