.

Beantwoord

Hoe kan ik Mb's verbruikt hebben terwijl ik op de WiFi zat?

  • 17 February 2016
  • 11 reacties
  • 321 Bekeken

Badge
Alhoewel ik vanuit thuis, wifi, mijn telefoon gebruik zie ik toch vermindering van mijn MB's. Hoe kan dit?
icon

Beste antwoord door Ray 17 February 2016, 10:31

Bekijk originele reactie

11 reacties

Omdat Wifi instabiel is en bij het wegvallen van deze verbinding je telefoon dan verder gaat op je data verbinding. Kortom, Wifi aan, Data uit.
Ik be vorige maand 205 MB over mijn bundel gegaan en moet hierbij meer dan €30 bij betalen. Dit klopt toch niet!
Reputatie 5
Badge +10
Hallo Eric,

Dit zou eventueel wel kunnen kloppen als Wifi instabiel is.
205 MB kan je er heel snel doorheen duwen over het netwerk van Simyo.
Wel kan je in het vervolg als je over je bundel heet gaat een extra internet bundel aanschaffen voor 5 euro.
Dit is goedkoper dan het normale buiten bundel tarief!

Heb ik je zo goed geholpen of heb je nog vragen?
€30 voor 200 MB is toch veel duurder waarom, betaal je zoveel meer als je er over heen gaat.
Binnen de bebouwde kom mag je 30..buiten de kom 60. Wat denk je als blauwpetten je binnen de kom met 70 aanhouden zal er volgens jou gebeuren?
Sturen ze dan een bos bloemen? Voorbeeld als beeldspraak.
OK ik vroeg niet om een beeldspraak.
OK ik vroeg niet om een beeldspraak.
Tis een openbaar forum, beste Eric de raef.:)
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Eric,

Je vroeg om een antwoord.
Stel ik koop bij BCC 300 telefoons van het merk Samsung. Dan kan ik korting afdwingen dat ik er 50 voor niks wil.
Dat komt ook omdat 300 telefoons in een keer goedkoper is dan 300 telefoons per stuk verkopen.
Bulk inkoop is altijd goedkoper dan losse inkoop.
Zo werkt het ook met het internet wat Simyo inkoopt.

Je vroeg niet om beeldspraak.
Je vroeg om een antwoord. Welke Friesian & Ik je gegeven hebben. Dat het niet de reactie is waar jij op hoopt kan ik niks aan doen.

Hopelijk is het een en ander nu duidelijker en ik hoop dat je het antwoord begrijpt.
Mocht dit niet zo zijn of je wil nog een mening geven nodig ik je alvast van harte uit te reageren.
Reputatie 5
Badge +9
Hoi Eric de raef en Hockey12

Wat vervelend dat jullie dachten op de WiFi te zitten, maar toch Mb's hebben verbruikt via Simyo.

Dit ligt aan de WiFi-verbinding. Zodra deze wegvalt, schakelt je telefoon automatisch over naar het Simyo netwerk. Wanneer je WiFi-verbinding erg instabiel is, betekent het dat je vaak op het Simyo netwerk zal zitten. Om dit te voorkomen kan je je mobiele internet uitzetten. Zo schakel je niet over op het netwerk van Simyo wanneer je WiFi-verbinding wegvalt.

Mb's buiten de bundel zijn duurder dan binnen de bundel. Je betaalt namelijk een kortingstarief voor de Mb's met je bundel. Gelukkig kun je elke maand je bundel verhogen (of verlagen) en sturen we je een waarschuwing sms wanneer je buiten je bundel dreigt te gaan.

Heb ik het zo duidelijk uitgelegd?

Groetjes, Caspar

@ Raytje, Friesian en maikel.twinnie bedankt voor jullie hulp mannen! 🆒
Ja zo is het goed uit gelegt ja.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Eric de Raef,

Fijn dat het allemaal duidelijk is op deze manier 🙂 Mocht je er toch nog vragen over hebben, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer