.

FAQ: Internet op mijn Smartphone doet het niet.

  • 7 December 2011
  • 120 reacties
  • 21694 Bekeken


Toon eerste bericht

120 reacties

Badge +2
Beste NiNa1970,

Dit is inderdaad een oplossing. Laat ons even weten of het is gelukt.

Groetjes,

Arie
Afgelopen maandag is mijn mobiel nummer naar Simyo overgezet. Telefoneren en sms-en doen het goed, maar helaas geen internet verbinding om te facebooken en whatsappen :(

Mijn toestel is een Blackberry Storm2 9520.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Badge +6
Afgelopen maandag is mijn mobiel nummer naar Simyo overgezet. Telefoneren en sms-en doen het goed, maar helaas geen internet verbinding om te facebooken en whatsappen :(

Mijn toestel is een Blackberry Storm2 9520.
Kan iemand mij alsjeblieft helpen?


Beste Livia,

Welkom op het forum!
Ik heb je aansluiting bekeken in het systeem. Om volledig gebruik te kunnen maken van je BlackBerry dien je over een BlackBerry bundel te beschikken. Ik raad je aan in te loggen op je persoonlijke pagina en via het tabblad 'Bundels Aanpassen' je internetbundel aan te passen naar een BlackBerry bundel.
Hoi het lukt mij ook nog steeds niet om op internet te komen. Thuis via wifi wel
Ik ben een leek wat iphones en internet betreft dus hoop ik op een duidelijke en makkelijke uitleg.
gr Tanja

ps en wat ik niet snap snap mijn zoon dan wel 😉
Badge +2
Beste Tanja,

Heb je wel de juist internetinstellingen in je toestel staan? Klik hier om doorverwezen te worden naar het topic met de juiste internetinstellingen.

Groetjes,

Arie
Arie bedankt
Mijn zoon heeft het opgelost en nu kan ik eindelijk buiten de deur op internet.
Reputatie 5
Badge +10
Goed om te horen dat het nu werkt Tanja.
Ik heb een htc desire c gekocht en ik wil graag internet op mijn mobiel. Om het uit te proberen heb ik internet voor 1 maand gekocht, maar dat doet het niet. Ik heb 'ja' gestuurd naar 1300 maar kreeg als antwoord: Uw huidige abonnement is niet bekend bij ons. Neem a.u.b. contacto op met Customer Support. / Simyo
Wat moet ik nu doen? Ik heb wel degelijk een abonnement afgesloten want ik heb een bericht gehad van simyo dat mijn internetbundel in is gegaan.
Reputatie 5
Badge +10
Hoi Bregje,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via het mobiele netwerk. In dit topic kun je de juiste instellingen terug vinden mocht je deze nog nodig hebben.

Groetjes,

Alex
Badge
Goedemiddag,

Ik heb sinds vorige maand een internet bundel en dat werkte, zover ik weet, gewoon zoals het hoort. kon overal whatsappen en gewoon internetten
nu is hij automatisch opgewaardeerd, en nu had ik vandaag geen mobiele data.
Het lijkt mij sterk dat het aan mijn instellingen ligt, aangezien hij het vorige maand wel gewoon deed. of kan dat wel??
Kunnen jullie mij hierbij helpen.

Ik heb een iphone 3gs en de laaste update, ios 6.1 geloof ik.

en als het wel aan de instellingen ligt, wat moet ik dan doen. ben een beetje een leek wat dat betreft ;-)

groetjes petra
Reputatie 2
Badge +1
Welkom op het forum Petrah01,

Jouw vraag wordt in dit topic beantwoord.
Vanochtend Internet geactiveerd op Mijn Symio. Samsung I9070 settings via SMS 1300 opgevraagd, gectiveerd.... > geen Internet.
Wie o wie heeft een idee...?
hallo,

ik heb sinds een week een internet bundel,
helaas krijg ik deze alleen niet aan,
ik heb alle stappen en oplossingen geprobeert maar het lukt nog steeds niet.
ik heb een htc desire c

weet iemand hoe ik het kan oplossen?

groeten
angelique
Badge +6
Vanochtend Internet geactiveerd op Mijn Symio. Samsung I9070 settings via SMS 1300 opgevraagd, gectiveerd.... > geen Internet.
Wie o wie heeft een idee...?


Hoi Riekie,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel. Kan je me laten weten of het internet werkt na het instellen van de instellingen.
Badge +6
hallo,

ik heb sinds een week een internet bundel,
helaas krijg ik deze alleen niet aan,
ik heb alle stappen en oplossingen geprobeert maar het lukt nog steeds niet.
ik heb een htc desire c

weet iemand hoe ik het kan oplossen?

groeten
angelique



Hoi Kleine,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel. Kan je me laten weten of het internet werkt na het instellen van de instellingen.
hallo,

na het prive bericht is het mij gelukkig gelukt om internet aan te krijgen,
bedankt!!

groetjes
Vanochtend Internet geactiveerd op Mijn Symio. Samsung I9070 settings via SMS 1300 opgevraagd, gectiveerd.... > geen Internet.
Wie o wie heeft een idee...?


Hoi Riekie,

Welkom op het forum!
Ik heb je een privé gestuurd met de juiste instellingen voor je toestel. Kan je me laten weten of het internet werkt na het instellen van de instellingen.


Hoi Natascha,

ik heb vanochtend gebeld met de helpdesk. Wel lang in de wacht gestaan horr... pff. Na het gesprek met je collega een mail ontvangen met de instellingen. Dit waren exact dezelfde instellingen die ik gisteren meerdere keren heb geprobeerd. Vanochtend werkten de instellingen ineens als door een wonder... 🙂 Ik heb Internet op mijn mobiel. Dank jullie wel.
Badge +6
hallo,

na het prive bericht is het mij gelukkig gelukt om internet aan te krijgen,
bedankt!!

groetjes


Hoi Kleine,

Fijn te horen dat het gelukt is het internet werkend te krijgen.
Fijne dag 🙂
Badge +6
Hoi Natascha,

ik heb vanochtend gebeld met de helpdesk. Wel lang in de wacht gestaan horr... pff. Na het gesprek met je collega een mail ontvangen met de instellingen. Dit waren exact dezelfde instellingen die ik gisteren meerdere keren heb geprobeerd. Vanochtend werkten de instellingen ineens als door een wonder... 🙂 Ik heb Internet op mijn mobiel. Dank jullie wel.


Hoi Riekie,

Fijn te horen dat het gelukt is het internet werkend te krijgen.
Fijne dag 🙂.
hoi. Vandaag is mijn nummer overgezet. Ik kan al wel bellen en smsen, maar ik kan niet op internet terwijl ik dat wel had aangevraagd.

En daarbij keek ik net op mijn simyo, stond er dat ik nog maar 35 smsjes/belminuten over had van de 100 en 177 mb internet overhad van de 500.. terwijl ik nog maar 1 smsje gestuurd had. Ik snap hier niks van.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen?

mvg 
Ik ben gisteren overgestapt naar simyo alleen ik kan niet op internet op m'n HTC One X.

Als ik een sms met 'JA' stuur naar 1300 krijg ik het volgende antwoord: Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support.
Ik heb ook al een nieuwe APN gemaakt volgens het stappenplan van Simyo.

Alvast bedankt voor uw hulp.
Reputatie 7
Badge +9


En daarbij keek ik net op mijn simyo, stond er dat ik nog maar 35 smsjes/belminuten over had van de 100 en 177 mb internet overhad van de 500.. terwijl ik nog maar 1 smsje gestuurd had. Ik snap hier niks van.
 


Je geeft het antwoord zelf al:  OVER HAD. Dat is dus het deel van de belminuten en MB's dat je in december nog kunt gebruiken vanaf de 21e waarop je abonnement in ging. Maar.....dat had je in je Mijn Simyo ook kunnen lezen. Staat er duidelijk vermeld. Geloof zelfs met oranje opvallende letters.
Vanaf 1 januari krijg je elke maand de volle mep. ;)

Je kunt niet op internet? Staat dat wel op AAN in je Mijn Simyo? Heb je je mobiel een keer uit en aan gezet?
Reputatie 5
Badge +10
hoi. Vandaag is mijn nummer overgezet. Ik kan al wel bellen en smsen, maar ik kan niet op internet terwijl ik dat wel had aangevraagd.

En daarbij keek ik net op mijn simyo, stond er dat ik nog maar 35 smsjes/belminuten over had van de 100 en 177 mb internet overhad van de 500.. terwijl ik nog maar 1 smsje gestuurd had. Ik snap hier niks van.

Ik hoop dat iemand mij hiermee kan helpen?

mvg


Hoi AliciaRens,

Volgens onze gegevens heb je inmiddels gebruik kunnen maken van internet op je mobiel via ons netwerk. Je hebt deze maand minder bel/sms en data units ontvangen omdat je abonnement per 21/12/12 is in gegaan. In dit topic lees je waarom je minder bel/sms en data units hebt ontvangen.

Ik ben gisteren overgestapt naar simyo alleen ik kan niet op internet op m'n HTC One X.

Als ik een sms met 'JA' stuur naar 1300 krijg ik het volgende antwoord: Het is helaas niet mogelijk om uw telefoon te configureren. Voor assistentie kunt u contact opnemen met Customer Support.
Ik heb ook al een nieuwe APN gemaakt volgens het stappenplan van Simyo.

Alvast bedankt voor uw hulp.


Welkom op het forum Ersin,

Op de eerste pagina van dit topic staat een link naar de juiste instellingen voor jouw toestel. Je kunt de juiste instellingen ook in dit topic vinden. Kan je aangeven of het werkt als je de instellingen invoert?

Bedankt voor het meedenken de leon :D

Groetjes,

Alex
Ik heb nergens 3g bereik op mijn iphone 3gs, en ik denk dat dit aan simyo ligt eerlijk gezegd. Is hier iets aan te doen?
Badge +6
Hoi Maarten,

Nergens 3G hebben op je toestel kan iets te maken hebben met je toestel. Heb je al je simkaart in een ander toestel geplaatst en gekeken of het probleem is verholpen. Door het land staan er verschillende masten en het kan niet zo zijn dat je dan vanaf geen enkele mast een 3G verbinding kan krijgen. Heb je al de instellingen in toestel gecontroleerd of deze correct staan?

Reageer