.

Beantwoord

Extra 500mb bijgekocht, maar dit staat niet aangegeven op Mijn Simyo. Hoe zit dat?

  • 24 August 2015
  • 8 reacties
  • 251 Bekeken

Badge
Ik heb dus zojuist 500mb extra bijgekocht omdat ik door mijn bundel heen ben, alleen nu kan ik nergens zien of dit daadwerkelijk goed is gegaan, want bij resterende mb's van deze maand staat 0... Nu durf ik niet nogmaals extra mb's bijkopen aan te klikken want ik ben bang dat ik dan in ene 1000mb extra heb en dat is net wat te veel...
Heeft dit enige vertraging tot dit wordt verwerkt of is er gewoon wat mis gegaan? Heb de site al een aantal keer vernieuwd maar er blijft staan dat ik nu buiten bundel gebruik.
icon

Beste antwoord door Tiury 25 August 2015, 14:55

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mikeaug, welkom op het Simyo forum 🙂.

Volgens mijn gegevens is je nieuwe extra bundel actief en kun je er gebruik van maken. Het is wel vreemd dat je dit niet ziet staan op Mijn Simyo. Is dat nu nog steeds het geval en wil je in dat geval eventjes je cookies verwijderen? Ik hoor heel graag van je of dat heeft geholpen 🙂.

Groetjes, Tiury
Hoi Tiury,
Ik heb hetzelfde probleem... ook na wissen van alle cookies krijg ik mijn bijgekochte MB's niet te zien. Ook niet in de mobiele app. Zou je mijn status ook even kunnen checken? Ik heb ze vrijdag 21 bijgekocht.
Dank!
Groet, Eelco
Badge
Hoi Mikeaug, welkom op het Simyo forum 🙂.

Volgens mijn gegevens is je nieuwe extra bundel actief en kun je er gebruik van maken. Het is wel vreemd dat je dit niet ziet staan op Mijn Simyo. Is dat nu nog steeds het geval en wil je in dat geval eventjes je cookies verwijderen? Ik hoor heel graag van je of dat heeft geholpen 🙂.

Groetjes, Tiury


Ik heb na een dag nogmaals gekeken en het stond nog niet aangegeven. Dus toen heb ik het nogmaals gewaagd om 500mb bij te kopen en dit werd wel gelijk goed aangegeven. Er is dus waarschijnlijk de vorige keer een fout ontstaan waardoor er niks is gebeurd. Maar nu geen problemen meer dus, aangegeven mb's en het factuurbedrag kloppen gewoon. Toch bedankt voor je reactie.
Reputatie 7
Badge +10
Hoi E31c05 & Mikeaug,

@E31c05, welkom op het Simyo forum! Goed dat je even komt navragen of de extra MB's zijn toegevoegd. Dit heb ik voor je nagekeken. De bundel is op 26 augustus toegevoegd en als het goed is ook te zien op Mijn Simyo. Heb jij hem na de 21e nogmaals geactiveerd? Ik hoor het graag van je.

@Mikeaug, fijn dat je de extra MB's netjes ziet staan. Ik heb ons systeem er nog even op nagekeken. Hier zie ik dat je op 16 augustus en op 25 augustus extra MB's hebt gekocht. Klopt dit? Je hebt dus voor deze maand in totaal €10 aan extra kosten voor de bundels. Laat je weten of dit de bedoeling was?

Groetjes,
Angela
Badge
Dit klopt inderdaad. Maar ik had namelijk 24 augustus extra 500mb bijgekocht maar dit verscheen nergens, was dus waarschijnlijk gewoon fout gegaan. Toen heb ik het de dag erna weer geprobeerd en dit ging wel gelijk goed. Bedankt voor je reactie.
Gr. Mike
Reputatie 5
Badge +11
Hi Mikeaug,

Fijn dat het zo allemaal klopt 😳
Goedemorgen!

Ook ik heb gister mb's bijgekocht. Hij geeft aan dat je per mail een bevestiging hiervan krijgt. Dit heb ik dus niet gehad. Als ik een nieuwe aanvraag doe, geeft tie aan dat tie in behandeling is. Hoelang duurt dit? Zit nu dus al een dag zonder internet. Dat is erg lastig!
Hart.gr. Agnes
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Agnesvd,

Welkom op het Simyo Forum.

Dat is niet handig. Als je extra MB's bij ons koopt, wil je daar natuurlijk zo snel mogelijk gebruik van maken. Dat dit nu niet lukt is erg vervelend. Sorry hiervoor.

Ik zie dat je ondertussen contact hebt gehad met mijn collega van de telefonische klantenservice en via de e-mail. Het is toch gelukt! Wat fijn dat je weer gebruik kunt maken van het internet. Als je hier nog vragen over hebt, laat je het dan weten?

Groetjes,
Angela

Reageer