.

Beantwoord

Bevestiging MB's bijkopen. Hoe ontvang ik die?

  • 28 September 2015
  • 9 reacties
  • 149 Bekeken

Badge
Beste Simyo,

Afgelopen zaterdag heb ik MB's bij proberen te kopen, maar het is me niet duidelijk of dit nu wél of níet gelukt is.
Ik heb even gezocht op het forum en zag dat je een bevestiging per mail zou moeten ontvangen. Klopt dit?
En per wanneer gaan de MB's in? Is dit direct nadat de aanvraag gedaan is?

Grt Tim
icon

Beste antwoord door Tiury 29 September 2015, 13:08

Bekijk originele reactie

9 reacties

Reputatie 6
Badge +10
Hoi Timmeh,

Aan je account te zien is het niet gelukt om MB's bij te kopen. Je krijgt, zoals je al goed had gezien op het forum, een e-mail ter bevestiging. Deze MB's gaan normaal gesproken direct na het aanvragen in en kun je daarom meteen gebruiken. Kreeg je bij het bestellen geen foutmelding te zien of iets dergelijks 🙂? Zo niet, wat zorgde ervoor dat je niet zeker was of het was gelukt of niet?

Groetjes, Tiury
Badge
Hoi Tiury,

Bedankt voor je reactie.
Ik durf niet te zeggen wat er wel of niet goed gegaan is, maar dan weet ik dat ik de volgende keer de email ter controle binnen krijg.
Ik heb mijn mobiele data nu uitgeschakeld, zodat ik binnen mijn bundel blijf deze maand. Maar wellicht voor de toekomst kan het handig zijn soms 500MB bij te kopen.

Grt Tim
Reputatie 4
Badge +10
Hoi Timmeh,

Ik ben blij dat het voor nu in ieder geval duidelijk is 🙂 Graag gedaan. MB's bijkopen blijft altijd een optie. Als je vaker meer MB's nodig hebt in de huidige maand kun je nog kijken of je internetbundel wel groot genoeg is.

Graag tot de volgende keer op het forum 🙂
Badge
Hoi Naomi,

Ik zou graag gebruik willen maken van een 1500MB internetbundel. Deze aanbieding is er ooit geweest en mijn vriendin heeft hier gebruik van gemaakt.
Ik ben al jaren klant bij Simyo en zou dit een mooie aanbieding vinden om mij, als trouwe klant, te belonen. Uiteraard betaal ik de extra kosten hiervoor.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Timmeh,

Als we het zouden kunnen, hadden we die 1500 MB meteen voor je aangezet. Helaas is dit een product die niet meer te selecteren is in het systeem (ook voor ons niet meer). Alleen de klanten die deze bundel nog hebben, kunnen er nog gebruik van maken. Als je dit zou willen, kun je ook een 1000 MB bundel nemen en indien je het nodig hebt die 500 MB erbij kopen.

Groetjes, Tiury
Badge
Beste Tiury,

Dat is erg jammer.
Is er wellicht een andere optie dat ik, als trouwe klan (zoals je kan zien in het systeem), in aanmerking kom voor een andere passende aanbieding op het gebied van de internetbundel?

Grt Tim
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Timmeh,

Wat ik je kan aanbieden is als jij nu verlengt met een jaar, dat ik je een maand gratis abonnementskosten aanbied 🙂. Daarnaast vind ik de Simyo vriendendeal korting het mooiste concept. Hier kun je eigenlijk ongelimiteerd korting mee verdienen. Of doe je daar al aan mee?

Groetjes, Tiury
Badge
Beste Tiury,

Bedankt voor het aanbod.
Indien ik hier gebruik van wens te maken, neem ik contact met je op.
Ondertussen kijk en vergelijk ik even bij andere providers, want ik denk dat het tegenwoordig wel goedkoper kan ;)

Grt Tim
Reputatie 7
Badge +10
Graag gedaan namen Tiury 🙂

Het is zeker goed om rond te kijken en prijzen te vergelijken. Vergeet hierbij niet om ook de voorwaarden en reviews te bekijken. Hier kunnen namelijk ook behoorlijke verschillen in zitten. Laat je niet verleiden door alleen lage prijzen Tim 😉 We horen het graag van je!

Groetjes,
Angela

Reageer